Nee, niet veel.quote:Op maandag 8 juni 2020 12:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Is er buiten het broertje van Kalou eigenlijk ooit wel eens een buitenlandse jeugdspeler geslaagd?
Daar komt nog bij dat de echt goede talenten meestal door betere clubs worden opgehaald.quote:Op maandag 8 juni 2020 13:11 schreef Rocket Ride het volgende:
[..]
Nee, niet veel.
Het klinkt altijd wel leuk een groot buitenlands talent binnenhalen. Maar vaak komt het er niet uit, waarschijnlijk omdat die jongens op die leeftijd nog helemaal niet toe zijn aan een buitenlands avontuur. Hetzelfde is in Engeland het geval, maar de vele talenten die ze heel vroeg ophalen uit o.a. Nederland.
ken hem niet zoquote:
Heeft vooral een goede trap vind het verder niet veel bijzonders.quote:Op maandag 8 juni 2020 18:07 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ken hem niet zo
is dat een speler van het niveau van Toornstra bij Utreg of een stuk minder?
lijkt op een ouderwetse kuttransfer
Geen idee, de tijden dat ik de eredivisie buiten Feyenoord volgde zijn al wat jaren voorbij. Ging eigenlijk uit van een verdediger, maar het is blijkbaar een middenvelder.quote:Op maandag 8 juni 2020 18:07 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ken hem niet zo
is dat een speler van het niveau van Toornstra bij Utreg of een stuk minder?
lijkt op een ouderwetse kuttransfer
Jup, voetbal is eigenlijk maar kut verderquote:Op maandag 8 juni 2020 18:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Geen idee, de tijden dat ik de eredivisie buiten Feyenoord volgde zijn al wat jaren voorbij. Ging eigenlijk uit van een verdediger, maar het is blijkbaar een middenvelder.
Thomas Buffel?quote:Op maandag 8 juni 2020 12:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Is er buiten het broertje van Kalou eigenlijk ooit wel eens een buitenlandse jeugdspeler geslaagd?
PACKAGEtwitter:OptaJohan twitterde op maandag 08-06-2020 om 18:06:4486 - Mark Diemers won more fouls (86) than any other Eredivisie player in the 2019/20 season, while only Hakim Ziyech (33) created more chances from set play than the midfielder (28, level with Adam Maher). Package. https://t.co/TmXOnpFAl2 reageer retweet
quote:Op maandag 8 juni 2020 18:24 schreef DonRaja het volgende:
Sc is ook weer verlengd, mochten we het stadion ooit weer in mogen: ik zit weer op N.
kunnen ze Kelly weer een paar uur betalenquote:Op maandag 8 juni 2020 18:24 schreef DonRaja het volgende:
Sc is ook weer verlengd, mochten we het stadion ooit weer in mogen: ik zit weer op N.
Oei.quote:
HAHHAquote:Op maandag 8 juni 2020 18:40 schreef Mansjester het volgende:
Diemers wordt de Schone van Feyenoord!!
Achja, Ryan Thomas, Mark Diemers, dat Roemeentje dat er geen klote van kan bij Ajax. Beetje die categorie inderdaad.quote:Op maandag 8 juni 2020 18:40 schreef Mansjester het volgende:
Diemers wordt de Schone van Feyenoord!!
Hahah Ryan Thomas is een klasse beter dan die 2quote:Op maandag 8 juni 2020 18:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Achja, Ryan Thomas, Mark Diemers, dat Roemeentje dat er geen klote van kan bij Ajax. Beetje die categorie inderdaad.
Hahahquote:Op maandag 8 juni 2020 18:45 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Hahah Ryan Thomas is een klasse beter dan die 2
quote:Op maandag 8 juni 2020 18:51 schreef fetX het volgende:
Diemers![]()
Godverdomme. Denk je eindelijk van die vGeel aankopen af te zijn krijg je dit
Als zelfs het salaris van Toornstra een probleem begint te worden...twitter:FeyenoordTM twitterde op maandag 08-06-2020 om 18:28:36Één bron meldt dat het alleen een optie is als Jens Toornstra vertrekt, zijn salaris drukt hard op de begroting. reageer retweet
Die heeft toch ook verlengd met Troost?quote:Op maandag 8 juni 2020 19:09 schreef Slobeend het volgende:
Als zelfs het salaris van Toornstra een probleem begint te worden...twitter:FeyenoordTM twitterde op maandag 08-06-2020 om 18:28:36Één bron meldt dat het alleen een optie is als Jens Toornstra vertrekt, zijn salaris drukt hard op de begroting. reageer retweet
Dat gifje van Marcel Brands die met geld smijt maar dan met Sjaak.quote:Op maandag 8 juni 2020 19:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja, vangt een miljoen per jaar.
#blackbacksmattertwitter:FeyenoordTM twitterde op maandag 08-06-2020 om 19:14:09Follow up: Feyenoord is heel ver in de strijd om de handtekening van Dennis Gyamfi, zo bevestigen bronnen zojuist aan FTM. Er hebben afgelopen weken verschillende gesprekken plaatsgevonden. Het lijkt een kwestie van tijd voordat de speler in het shirt van (jong) Feyenoord speelt. https://t.co/2CvIeqIlET reageer retweet
Stevie G zat volgens mij ook al achter hem aanquote:Op maandag 8 juni 2020 19:17 schreef Caland het volgende:
#blackbacksmattertwitter:FeyenoordTM twitterde op maandag 08-06-2020 om 19:14:09Follow up: Feyenoord is heel ver in de strijd om de handtekening van Dennis Gyamfi, zo bevestigen bronnen zojuist aan FTM. Er hebben afgelopen weken verschillende gesprekken plaatsgevonden. Het lijkt een kwestie van tijd voordat de speler in het shirt van (jong) Feyenoord speelt. https://t.co/2CvIeqIlET reageer retweet
Hopelijk ziet hij in dat Feyenoord > Rangers is.quote:Op maandag 8 juni 2020 19:19 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Stevie G zat volgens mij ook al achter hem aan
quote:Op maandag 8 juni 2020 19:20 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Hopelijk ziet hij in dat Feyenoord > Rangers is.
Waar zeg ik dat?quote:Op maandag 8 juni 2020 19:22 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Oh ja, op basis van deze uitslagen is Rangers een mooiere club inderdaad. Goeie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |