abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_193400333
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2020 13:48 schreef praadje het volgende:

[..]

Slim van je en dan ook echt doen en blijven doen hey.
Nouja slim van jou eigenlijk. Hahaha,.

Maar denk dat dat handig is idd. Maar ff met nieuwe verhuurders pak ik het iets anders aan dan gewoon.
Do what you love, love what you do!
pi_193400339
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2020 12:32 schreef kree het volgende:

[..]

Ja lach maar maar helaas is dat wel zo. ;)
Ik kan me geen enkele keer voor de geest halen dat jij gelijk had.
pi_193400344
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2020 13:51 schreef Sodeknetters het volgende:

[..]

Dus je krijgt huursubsidie voor dat adres?
Yup na een vragenlijst van de belastingdienst he na weet ik hoeveel keer bellen.
pi_193400365
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2020 13:53 schreef kree het volgende:

[..]

Yup na een vragenlijst van de belastingdienst he na weet ik hoeveel keer bellen.
Nou, daar is je bewijs.
Maar het feit dat jij huursubsidie krijgt maakt het wel een beetje raar dat je verhuurders die huur persé cash willen hebben.
pi_193400370
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2020 13:53 schreef bamibij het volgende:

[..]

Ik kan me geen enkele keer voor de geest halen dat jij gelijk had.
Toch redelijk vaak hoor ouwe. Maargoed die post ik hier niet enzo. Hahaha gek. Het zijn hier natuurlijk vragen en problemen. Alles wat wel goed gaat maak ik geen topics over. ;)
pi_193400414
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2020 13:55 schreef Sodeknetters het volgende:

[..]

Nou, daar is je bewijs.
Maar het feit dat jij huursubsidie krijgt maakt het wel een beetje raar dat je verhuurders die huur persé cash willen hebben.
Tja nouja vraag mij het maar. Het schijnt dus te mogen en de belastingdienst weet het hele verhaal en toch kende ze het toe voor me? Op hun initiatief want had het niet eens gevraagd. Maar kreeg het gewoon ineens na vragenlijst van ze. Nu maak ik me nog zorgen beetje wel de belastingdienst kennende dat ze nu na een aantal jaar ineens moeilijk gaan doen. Maargoed whatever hun kende jhet toe en btw ik neem tegenwoordig alle telefoontjes ook op want ga me niet later laten naaien natuurlijk.
pi_193400432
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2020 13:55 schreef Sodeknetters het volgende:

[..]

Nou, daar is je bewijs.
Is dat bewijs dat hij de huur ook echt betaald dan? Dat is toch alleen maar een bewijs dat hij huurtoeslag krijgt maar niet dat hij ook echt de huur betaald toch?
pi_193400442
En heb ik mezelf nog genaaid want had daar dan natuurlijk ook al 5 jaar eerder recht op. Nou flink bedragje wel. Dus mats ze al.
pi_193400493
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2020 13:59 schreef praadje het volgende:

[..]

Is dat bewijs dat hij de huur ook echt betaald dan? Dat is toch alleen maar een bewijs dat hij huurtoeslag krijgt maar niet dat hij ook echt de huur betaald toch?
Geen hard bewijs. Maar wel aannemelijk. Zeker als het langere tijd is en hij officieel op dat adres is ingeschreven. Maar vanaf nu de huurbedragen bijhouden en via overboeking zou wel handig zijn.
pi_193400547
Nee maar klopt er is dus in feite geen hard bewijs nee dat ik de huur betaal.

Ik doe dat wel gewoon elke maand en goed dan is het indirect bewijs aan de pin opnamen te zien en steeds hetzelfde bedrag.

Maar nee dat is geen keihard bewijs. Daarom denk ik ook praadje is het slim om dat toch ff elke keer te laten tekenen dat het betaald is iig dus bij nieuwe verhuurders. Als ze nog komen ofzo vandaag. Zit eigenlijk beetje wel te wachten nu
pi_193400552
Ik vind het trouwens ook raar dat je huurtoeslag krijgt. Je hebt geen eigen adres en staat bij de bewoners ingeschreven. Het is een koophuis dus vraag ik me af waarop die huurtoeslag gebaseerd is.
pi_193400597
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2020 14:05 schreef praadje het volgende:
Ik vind het trouwens ook raar dat je huurtoeslag krijgt. Je hebt geen eigen adres en staat bij de bewoners ingeschreven. Het is een koophuis dus vraag ik me af waarop die huurtoeslag gebaseerd is.
Ik wist niet eens dat dit kon...
pi_193400615
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2020 14:07 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]

Volgens mij kan dat ook niet maar pin me er niet op vast.
pi_193400621
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2020 14:05 schreef praadje het volgende:
Nee dat klopt maar dit is dan ook een uitzonderings situatie/. Vandaar dus vragenlijst van de belastingdienst. Ik woon nl wel helemaal zelfstandig en zelfstandige woonruimte met alles. En hang financieel niet op mijn verhuurders ofzo. Dus ok nou dan heb ik er dus net zo goed recht op als iemand anders met woningbouw huis ofzo. Tenzij ik te veel verdien. Maargoed dat gaat per maand enzo. Iig is het nu 0

Dus ok snap dat het raar lijkt. Maar dit is allemaal helemaal volgens de regels gegaan hoor. ;)
pi_193400696
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2020 08:38 schreef Hyaenidae het volgende:

[..]

Waarom niet? Als je ervoor betaald krijgt prima toch? Hij kan toch niet bij jouw bestanden ofzo?
- Ik wil mijn internet kunnen gebruiken zonder daar rekening te hoeven te houden met anderen (bijv. snelheid van het beschikbare internet).
- Ik wil geen verantwoording afleggen over hoe ik mijn internet gebruik. Ik wil de router kunnen rebooten wanneer ik dat wil, of zelfs helemaal uitzetten.
- Ik wil niet te hoeven optimaliseren voor een ander, of dat nou qua bereik is of qua snelheid of wat dan ook. Zulke verzoeken gaan zeker komen van iemand die van alles denkt te kunnen eisen, vooral als ze er nog voor betalen.
- Ik wil niet verantwoordelijk zijn voor de dienstverlening. Als internet niet werkt (door mij of door de provider) heb ik geen trek in gedoe en gejammer. 'Jaa uuuh, internet werkte 2 dagen niet voor mij, dus ik wil mijn 66 eurocent terug.' Word ik zijn klantenservice. Pfrt.
- En dan nog los van mogelijk gedoe door verkeerde bezigheid via mijn verbinding...

Mijn internetverbinding is van mij. Ik wil geen rekening houden met een ander.

Juist omdat hij ervoor betaald heeft hij nog meer te eisen, want nu heeft hij opeens 'recht' op goed werkend internet. Ik ga geen klantenservice spelen hoor.
pi_193400701
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2020 14:08 schreef kree het volgende:

[..]

Nee dat klopt maar dit is dan ook een uitzonderings situatie/. Vandaar dus vragenlijst van de belastingdienst. Ik woon nl wel helemaal zelfstandig en zelfstandige woonruimte met alles. En hang financieel niet op mijn verhuurders ofzo. Dus ok nou dan heb ik er dus net zo goed recht op als iemand anders met woningbouw huis ofzo. Tenzij ik te veel verdien. Maargoed dat gaat per maand enzo. Iig is het nu 0

Dus ok snap dat het raar lijkt. Maar dit is allemaal helemaal volgens de regels gegaan hoor. ;)
Oke, als je het maar goed uitgezocht hebt dan.
pi_193400702
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2020 14:07 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]

Euhm ja ik helaas dus ook niet en daar heb ik mezelf dus mee genaaid. Menu zou het haast mss nog kunnen met terugwerkende kracht en vang ik nog euro of 4000. Maargoed laat maar gaan.

Wat het punt is er kan ineens heel veel meer als je er achteraan gaat bellen enzo en je niet laat afschepen ook vooral. :)
pi_193400726
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2020 13:55 schreef kree het volgende:

[..]

Toch redelijk vaak hoor ouwe. Maargoed die post ik hier niet enzo. Hahaha gek. Het zijn hier natuurlijk vragen en problemen. Alles wat wel goed gaat maak ik geen topics over. ;)
Biertje openmaken is iets wat goed gaat?
pi_193400764
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2020 14:08 schreef praadje het volgende:

[..]

Volgens mij kan dat ook niet maar pin me er niet op vast.
Volgens mij gaat het er om dat je een eigen voordeur moet hebben. Hij kan juridisch inderdaad op hetzelfde adres wonen, maar een adres/erf kan meerdere panden hebben. Dat kan hij aantonen en dan heeft hij er recht op. Andere criterea is het inkomen. Daar kunnen we niet over oordelen.
Doei
pi_193400768
quote:
1s.gif Op zondag 31 mei 2020 14:11 schreef zarGon het volgende:

[..]

- Ik wil mijn internet kunnen gebruiken zonder daar rekening te hoeven te houden met anderen (bijv. snelheid van het beschikbare internet).
- Ik wil geen verantwoording afleggen over hoe ik mijn internet gebruik. Ik wil de router kunnen rebooten wanneer ik dat wil, of zelfs helemaal uitzetten.
- Ik wil niet te hoeven optimaliseren voor een ander, of dat nou qua bereik is of qua snelheid of wat dan ook. Zulke verzoeken gaan zeker komen van iemand die van alles denkt te kunnen eisen, vooral als ze er nog voor betalen.
- Ik wil niet verantwoordelijk zijn voor de dienstverlening. Als internet niet werkt (door mij of door de provider) heb ik geen trek in gedoe en gejammer. 'Jaa uuuh, internet werkte 2 dagen niet voor mij, dus ik wil mijn 66 eurocent terug.' Word ik zijn klantenservice. Pfrt.
- En dan nog los van mogelijk gedoe door verkeerde bezigheid via mijn verbinding...

Mijn internetverbinding is van mij. Ik wil geen rekening houden met een ander.

Juist omdat hij ervoor betaald heeft hij nog meer te eisen, want nu heeft hij opeens 'recht' op goed werkend internet. Ik ga geen klantenservice spelen hoor.
Je gaat veels te ver en je maakt er drama van nu en dat is niet nodig.

Euhm zal het even anders zeggen.
-mijn waterleiding is van mij
-mijn electriciteit is van mij

Ok gaan we die ook apart bekijken dan?

Simpel zat ik huur incl en net zo goed als water en elektriciteit hoort internet er ook bij tegenwoordig. Nou willen ze het niet pech dan maar blijf het retard vinden.
pi_193400781
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2020 14:12 schreef kree het volgende:

[..]

Euhm ja ik helaas dus ook niet en daar heb ik mezelf dus mee genaaid. Menu zou het haast mss nog kunnen met terugwerkende kracht en vang ik nog euro of 4000. Maargoed laat maar gaan.

Wat het punt is er kan ineens heel veel meer als je er achteraan gaat bellen enzo en je niet laat afschepen ook vooral. :)
Want? Je hebt een goede baan, een dikke bankrekening en geen hoge kosten in het vooruitzicht. Ja, dan zou ik het ook laten gaan :X
pi_193400789
quote:
3s.gif Op zondag 31 mei 2020 14:16 schreef Treinhoer het volgende:

[..]

Volgens mij gaat het er om dat je een eigen voordeur moet hebben. Hij kan juridisch inderdaad op hetzelfde adres wonen, maar een adres/erf kan meerdere panden hebben. Dat kan hij aantonen en dan heeft hij er recht op. Andere criterea is het inkomen. Daar kunnen we niet over oordelen.
Als ik me niet vergis was dat ook het criterium waar een andere user (hij woonde in Loosdrecht) mee steggelde.
pi_193400795
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2020 14:13 schreef bamibij het volgende:

[..]

Biertje openmaken is iets wat goed gaat?
:D
pi_193400801
quote:
3s.gif Op zondag 31 mei 2020 14:16 schreef Treinhoer het volgende:

[..]

Ah, thanks voor de uitleg.
pi_193400835
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2020 14:17 schreef praadje het volgende:

[..]

Want? Je hebt een goede baan, een dikke bankrekening en geen hoge kosten in het vooruitzicht. Ja, dan zou ik het ook laten gaan :X
Haha nou die dikke bankrekening valt wel aardig mee skatje. :P. En goede baan ja had ik pre corona nu is er gewoon niks. Gehehe. En wellicht lost het zichzelf nog op hoor. Maar dat valt nog te zien.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')