abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_193397309
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2020 09:45 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Blijf dat vooral zelf geloven ja, dat anderen niks merken :')
Typisch de denkwijze van een verslaafde.

Normale mensen (en daar gaat het al mis) houden er rekening mee als er de volgende dag iets op de planning staat.
Helemaal de kennismaking met nieuwe mensen, die tevens de eigenaar cq verhuurder zijn van jouw woonruimte.

En al helemaal als die vrouw een pittige tante is, dan heeft die dat echt wel door,
Dus daar gaat de goede eerste indruk :W

En met het rondje kennis maken in de buurt zal er ook wel over jou gesproken worden.
Niemand wil een alcoholist op zijn erf hebben wonen.

Goed gedaan weer _O_
Top :')
Wat lul je nou vrind? Het maakt mij geen reet uit, dan weten ze toch dat ik gezopen heb. Echt het kan me aan me reet roesten allemaal, Boeie dat maakt voor de paar vragen die ik heb echt niets uit. En ok weet de huidige verhuurders kennen mij ook al jaren he alsof ik daarvoor nog wat moet verbergen. Verder was het al rond dat ik kon blijven huren want dat had ik ervoor al geregelde maar het gaat even over paar praktische details nu en sowieso even kennis maken.
Do what you love, love what you do!
pi_193397329
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2020 09:46 schreef Tyr80 het volgende:

[..]

Zij ADSL, jij kabel?
Ja nouja dat zou kunnen in theorie. Maargoed dat is nog wel een drama kabel ;leggen sowieso en bovendien duur enzo. Als ik gewoon tientje dok per maand en hun delen de WiFi code dan ben ik er ook.
Do what you love, love what you do!
pi_193397331
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2020 09:45 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

En met het rondje kennis maken in de buurt zal er ook wel over jou gesproken worden.

Straks gaat misschien de NSB buurman een boekje opendoen over kree en het grote parkeeravontuur! Daar gaat z'n goede eerste indruk en hoop op beter internet...
  zondag 31 mei 2020 @ 09:52:38 #104
447810 Treinhoer
Anuskloof
pi_193397336
Een paar dingen Kree

A. Mensen die niet zuipen, ruiken het direct iemand heeft gedronken. Dus 24 uur niet zuipen lijkt me een verstandig plan.
B. Wat staat er over internet in je huurcontract?
C. Als je 8 jaar op de lijst staat voor de woningbouw dan kan je daar contact mee opnemen en vragen hoe het zit. Als je er elke dag actief achter aan gaat, dan gaat het rap.
D. Je kan ook in combinatie met (ambulante) hulpverlening een traject in waar ze je met je issues helpen en mee kijken naar mogelijkheden voor woning en andere omstandigheden.
E. Je kan eventueel ook internet krijgen via een schotelantenne.
F Als je geen eigen adres hebt, hoe gaat dat met post en bankzaken dan? Sta je ingeschreven bij de gemeente op hetzelfde adres als de nieuwe verhuurder, en zo ja, gaan zij daar ook wonen?
Een pijnlijke anus is niet fijn
Een geknede kut van marsepein
  zondag 31 mei 2020 @ 09:53:23 #105
159092 Tyr80
Nani ka hoka ni?
pi_193397347
Doe anders een mondkapje op, dat komt verantwoordelijk / sociaal over en houdt de geur ook een beetje bij je.
"We aren't people, we are text." - Japanman Sakyusan -
pi_193397357
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2020 09:50 schreef kree het volgende:

[..]

Wat lul je nou vrind? Het maakt mij geen reet uit, dan weten ze toch dat ik gezopen heb. Echt het kan me aan me reet roesten allemaal,
Een prima houding om een goede eerste indruk mee te bewerkstelligen.
pi_193397365
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2020 09:51 schreef kree het volgende:

[..]

Ja nouja dat zou kunnen in theorie. Maargoed dat is nog wel een drama kabel ;leggen sowieso en bovendien duur enzo. Als ik gewoon tientje dok per maand en hun delen de WiFi code dan ben ik er ook.
Met deze houding kom je er wel in het leven.

Anders vraag je ook of je een sleutel van hun auto mag?
pi_193397379
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2020 09:52 schreef Treinhoer het volgende:
Een paar dingen Kree

A. Mensen die niet zuipen, ruiken het direct iemand heeft gedronken. Dus 24 uur niet zuipen lijkt me een verstandig plan.
B. Wat staat er over internet in je huurcontract?
C. Als je 8 jaar op de lijst staat voor de woningbouw dan kan je daar contact mee opnemen en vragen hoe het zit. Als je er elke dag actief achter aan gaat, dan gaat het rap.
D. Je kan ook in combinatie met (ambulante) hulpverlening een traject in waar ze je met je issues helpen en mee kijken naar mogelijkheden voor woning en andere omstandigheden.
E. Je kan eventueel ook internet krijgen via een schotelantenne.
F Als je geen eigen adres hebt, hoe gaat dat met post en bankzaken dan? Sta je ingeschreven bij de gemeente op hetzelfde adres als de nieuwe verhuurder, en zo ja, gaan zij daar ook wonen?
Ok ik begon alle posts al beetje zat te worden, maar omdat je het netjes vraagt. Kom hier zo even op terug. ;)
Do what you love, love what you do!
pi_193397521
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2020 09:52 schreef Treinhoer het volgende:
Een paar dingen Kree

A. Mensen die niet zuipen, ruiken het direct iemand heeft gedronken. Dus 24 uur niet zuipen lijkt me een verstandig plan.
B. Wat staat er over internet in je huurcontract?
C. Als je 8 jaar op de lijst staat voor de woningbouw dan kan je daar contact mee opnemen en vragen hoe het zit. Als je er elke dag actief achter aan gaat, dan gaat het rap.
D. Je kan ook in combinatie met (ambulante) hulpverlening een traject in waar ze je met je issues helpen en mee kijken naar mogelijkheden voor woning en andere omstandigheden.
E. Je kan eventueel ook internet krijgen via een schotelantenne.
F Als je geen eigen adres hebt, hoe gaat dat met post en bankzaken dan? Sta je ingeschreven bij de gemeente op hetzelfde adres als de nieuwe verhuurder, en zo ja, gaan zij daar ook wonen?
Ok even antwoord tijd.

A. Ja dat klopt en zullen ze vast merken. Maar het is niet onwijs anders als altijd al was. En ok nieuwe verhuurders of niet ze dealen er maar mee want ik maak zelf wel uit wat ik doe, Verhuurders of niet. Ik deel mijn eigen tijd en zuipen wel in

B. Staat niks over in het huurcontract

C. Niet zozeer het is me bijna 1x gelukt maar was toch net nr 2 op de lijst

D. Been there done that inl ggz enzo. Heeft niet onwijs geholpen dus daar heb ik al helemaal geen zin weer in. Blijft dat wel een goed plan ja. Maar ff nu niet gewoon

E. Helemaal onhandig dan werkt sim nog beter

F. Ik sta als inwonend ingeschreven bij mijn verhuurders. En post komt dus op hun adres en gooien het bij mij in eigen brievenbus die hier voor mijn deur staat.

Voor de rest werkt dat wel het is alleen krijg sommige post iets te laat soms omdat het via hun moet eerst en ze vergeten het nog wel eens. Maar allemaal geen onwijs drama
Do what you love, love what you do!
  zondag 31 mei 2020 @ 10:09:21 #110
159092 Tyr80
Nani ka hoka ni?
pi_193397530
Welkomstbloemetje een idee?
"We aren't people, we are text." - Japanman Sakyusan -
pi_193397557
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2020 10:09 schreef Tyr80 het volgende:
Welkomstbloemetje een idee?
Haha wat denk je zelf lol :). Dat zoeken mijn verhuurders maar uit. Ik wil simpel ff paar afspraken en ok als ik wifi er nog bij kan regelen mooi en zo niet dan niet. Maar het liefst heb ik dat ze zich zo weinig met mij bemoeien als mogelijk. Maar het is natuurlijk wel slim om ff telefoon nrs uit te wisselen voor als er wat is. (Noem maar bv stroom uit ofzo)
Do what you love, love what you do!
  zondag 31 mei 2020 @ 10:15:43 #112
447810 Treinhoer
Anuskloof
pi_193397603
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2020 10:07 schreef kree het volgende:

[..]

Ok even antwoord tijd.

A. Ja dat klopt en zullen ze vast merken. Maar het is niet onwijs anders als altijd al was. En ok nieuwe verhuurders of niet ze dealen er maar mee want ik maak zelf wel uit wat ik doe, Verhuurders of niet. Ik deel mijn eigen tijd en zuipen wel in

B. Staat niks over in het huurcontract

C. Niet zozeer het is me bijna 1x gelukt maar was toch net nr 2 op de lijst

D. Been there done that inl ggz enzo. Heeft niet onwijs geholpen dus daar heb ik al helemaal geen zin weer in. Blijft dat wel een goed plan ja. Maar ff nu niet gewoon

E. Helemaal onhandig dan werkt sim nog beter

F. Ik sta als inwonend ingeschreven bij mijn verhuurders. En post komt dus op hun adres en gooien het bij mij in eigen brievenbus die hier voor mijn deur staat.

Voor de rest werkt dat wel het is alleen krijg sommige post iets te laat soms omdat het via hun moet eerst en ze vergeten het nog wel eens. Maar allemaal geen onwijs drama
Ah, da’s snel.
Tsja weet je, het is allemaal zo ‘lastig’. Ik denk dat je het beste af bent wanneer je echt iets voor jezelf hebt. Ik zou volop op de woningbouw gaan en ze elke dat plat bellen tot ze je zo zat worden dat ze je een woning aanbieden. Dan woon je goedkoper en kan je alles zelf regelen.
Als je dat binnen een maand of wat voor elkaar weet te boxen dan kan je je dit ook wel besparen.

Je hoeft voor een kabel trouwens niet te graven. Een lange internetkabel van een meter of 30 kost nog geen 20 euro. Een stuk pvc pijp ook niet. Niet de ideale oplossing, maar beter dan niets.

Ook buiten de GGZ om zijn er hulpverleners die helpen met zaken als financiën, hulp voor mensen die brieven van instanties niet begrijpen en daardoor wegzakken etc.
Ik denk dat je via Humanitas bijvoorbeeld wel iemand kan vinden die helpt met de woningbouw en dat soort zaken. Die hebben vaak ook contacten binnen de gemeente en instanties. Scheelt jou gezeik/gedoe, en je hebt dan iets voor jezelf. Ook geen internet gezeik meer dan :)
Een pijnlijke anus is niet fijn
Een geknede kut van marsepein
pi_193397605
Om maar te zeggen, kijk ik ben geen kind van hun he enzo. En dit hele verhaal is verhuurder/huurder en het gaat ze in feite geen reet aan wat ik doe of wil doen. Nu moet je beetje soort van rekening houden met elkaar maar daarom dus ook even wat afspraken maken.

En ok ik ben de beroerdste niet hoor want mag best. Maar verder moeten ze zich ook echt niet meer met me bemoeien als noodzakelijk is. En dat ging ok tot nu toe al jaren. Maargoed nu moet ik even zien hoe het met die nieuwe gaat.
Do what you love, love what you do!
pi_193397632
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2020 10:07 schreef kree het volgende:

[..]

A. Ja dat klopt en zullen ze vast merken. Maar het is niet onwijs anders als altijd al was. En ok nieuwe verhuurders of niet ze dealen er maar mee want ik maak zelf wel uit wat ik doe, Verhuurders of niet. Ik deel mijn eigen tijd en zuipen wel in
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2020 10:11 schreef kree het volgende:

[..]

Haha wat denk je zelf lol :). Dat zoeken mijn verhuurders maar uit. Ik wil simpel ff paar afspraken en ok als ik wifi er nog bij kan regelen mooi en zo niet dan niet. Maar het liefst heb ik dat ze zich zo weinig met mij bemoeien als mogelijk.
Maar kree, even serieus. Je wilt iets van hun, maar bent niet bereid om wat goodwill te kweken met een klein cadeautje (dat natuurlijk niet duur hoeft te zijn, het gaat immers om het gebaar) of respect te tonen door ze nuchter te ontmoeten. Je bent jezelf in de voet aan het schieten zo.
pi_193397696
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2020 10:18 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]

[..]

Maar kree, even serieus. Je wilt iets van hun, maar bent niet bereid om wat goodwill te kweken met een klein cadeautje (dat natuurlijk niet duur hoeft te zijn, het gaat immers om het gebaar) of respect te tonen door ze nuchter te ontmoeten. Je bent jezelf in de voet aan het schieten zo.
Ik ben serieus en ok “wil”. Ja tuurlijk het zou handig zijn. Maar ik ben hier niet de buurman. Ofzo die nieuw komt. En really bloemetje voor ze kopen. Hahahaha wtf ze buiten mij al 100% max uit en dat is niet mijn ding. Als ik nou zelf dat huis verkocht ofzo dan was het een ander verhaal geweest. Maar dit is toch lekker echt helemaal aan hun. Mij gaat het er maar om dat de borg overgedragen word en dat we dat trouwens ook op papier hebben. En ok het zou simpel zijn als ze er dan straks wonen dat ze mij gewoon een wifi password geven en verdienen ze er nog een tientje per maand mee. Maar ok zo niet ook goed dan doe ik het wel op dezelfde manier als altijd.
Do what you love, love what you do!
pi_193397700
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2020 09:41 schreef kree het volgende:

[..]

Ja dus?

“Als ik de nieuwe huurder was”. Dat lees ik. Nou er is dus geen nieuwe huurder in dit geval?
Er staat een vraag in die post.
pi_193397745
quote:
1s.gif Op zondag 31 mei 2020 10:24 schreef F.Sinatra het volgende:

[..]

Er staat een vraag in die post.
Ja dat zal best maar ik ga niet echt onwijs nog weer een keer in op alles wat met drinken te maken heeft. Want denk genoeg over gezegd al./

Als je oprechte vragen hebt? Niet alleen jij maar ook voor de rest. Stel ze maar want wil er best antwoord op geven maar ik ga niet meer elke keer op hetzelfde alcohol verhaaltje terug vallen en weer uitleggen dus die negeer ik beetje wel toch,

Hoop dat jullie dat ook snappen.
Do what you love, love what you do!
pi_193397848
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2020 10:15 schreef Treinhoer het volgende:

[..]

Ah, da’s snel.
Tsja weet je, het is allemaal zo ‘lastig’. Ik denk dat je het beste af bent wanneer je echt iets voor jezelf hebt. Ik zou volop op de woningbouw gaan en ze elke dat plat bellen tot ze je zo zat worden dat ze je een woning aanbieden. Dan woon je goedkoper en kan je alles zelf regelen.
Als je dat binnen een maand of wat voor elkaar weet te boxen dan kan je je dit ook wel besparen.

Je hoeft voor een kabel trouwens niet te graven. Een lange internetkabel van een meter of 30 kost nog geen 20 euro. Een stuk pvc pijp ook niet. Niet de ideale oplossing, maar beter dan niets.

Ook buiten de GGZ om zijn er hulpverleners die helpen met zaken als financiën, hulp voor mensen die brieven van instanties niet begrijpen en daardoor wegzakken etc.
Ik denk dat je via Humanitas bijvoorbeeld wel iemand kan vinden die helpt met de woningbouw en dat soort zaken. Die hebben vaak ook contacten binnen de gemeente en instanties. Scheelt jou gezeik/gedoe, en je hebt dan iets voor jezelf. Ook geen internet gezeik meer dan :)
Haha ja weet ik wel ik ben elektromonteur zelf en idd die ethernetkabel kost geen drol. Het hele openleggen en die kabel ingraven en weer dicht wel. Dus ok dat gaat het niet worden. En hoeft ook niet natuurlijk. Want hoop toch ook niet dat ik hier rest van me leven hoef te wonen. Maar sowieso voor nu is dit ook nog even een betere optie als verhuizen want het is nog relatief goedkoop zo. Maar uiteindelijk zal het toch richting woningbouw moeten denk.

Maargoed tis dat ik niet zo super moeilijk ben. Maar vraag gerust door hoor allemaal ik geef wel antwoord. Maar niet weer steeds op het zelfde verhaaltje komen he want dat ben ik nu wel zat.
Do what you love, love what you do!
pi_193397912
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2020 10:28 schreef kree het volgende:

[..]

Ja dat zal best maar ik ga niet echt onwijs nog weer een keer in op alles wat met drinken te maken heeft. Want denk genoeg over gezegd al./

Als je oprechte vragen hebt? Niet alleen jij maar ook voor de rest. Stel ze maar want wil er best antwoord op geven maar ik ga niet meer elke keer op hetzelfde alcohol verhaaltje terug vallen en weer uitleggen dus die negeer ik beetje wel toch,

Hoop dat jullie dat ook snappen.
Die vraag gaat niet over drank.
  zondag 31 mei 2020 @ 10:44:12 #120
403337 Sodeknetters
Draaien in een bel
pi_193397918
quote:
10s.gif Op zondag 31 mei 2020 10:24 schreef kree het volgende:

[..]

Ik ben serieus en ok “wil”. Ja tuurlijk het zou handig zijn. Maar ik ben hier niet de buurman. Ofzo die nieuw komt. En really bloemetje voor ze kopen. Hahahaha wtf ze buiten mij al 100% max uit en dat is niet mijn ding. Als ik nou zelf dat huis verkocht ofzo dan was het een ander verhaal geweest. Maar dit is toch lekker echt helemaal aan hun. Mij gaat het er maar om dat de borg overgedragen word en dat we dat trouwens ook op papier hebben. En ok het zou simpel zijn als ze er dan straks wonen dat ze mij gewoon een wifi password geven en verdienen ze er nog een tientje per maand mee. Maar ok zo niet ook goed dan doe ik het wel op dezelfde manier als altijd.
Handige opstelling.
Jij wil iets van hun he, niet andersom.
Als de wolken aan staan blijf je gaan
pi_193398027
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2020 10:44 schreef Sodeknetters het volgende:

[..]

Handige opstelling.
Jij wil iets van hun he, niet andersom.
Nee hun willen iets van mij nl 460 euro maand handje contante. Ok en ik krijg daar wat voor dus. Het is geen fucking liefdes relatie ofzo. Het is gewoon huur enzo en heb verder niks met ze hoewel je krijgt toch een soort band dan he na al die tijd. Maar voor de nieuwe kopers gaat het gewoon keihard zo hoor. Helemaal niks. Afspraken huur etc en klaar verder heb ik niks met hun die nieuwe dus

Moeten ze beetje eerst zelf verdienen he dan van me,. Nu ben ik vrij makkelijk. Maar ik ga hier niet full love gelijk ze welkom heten ik. Ben namelijk een huurder en geen verkoper of familie of weet ik veel wat. Maargoed als ze nice tegen mij zijn dan ik ook tegen hun
Do what you love, love what you do!
  zondag 31 mei 2020 @ 10:57:37 #122
403337 Sodeknetters
Draaien in een bel
pi_193398059
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2020 10:54 schreef kree het volgende:

[..]

Nee hun willen iets van mij nl 460 euro maand handje contante. Ok en ik krijg daar wat voor dus. Het is geen fucking liefdes relatie ofzo. Het is gewoon huur enzo en heb verder niks met ze hoewel je krijgt toch een soort band dan he na al die tijd. Maar voor de nieuwe kopers gaat het gewoon keihard zo hoor. Helemaal niks. Afspraken huur etc en klaar verder heb ik niks met hun die nieuwe dus iig.
Dat betaal je om daar te mogen wonen. En voor jou 100 anderen, geloof me. En als je hoopt dat ze jou hun wifi wachtwoord gaan geven, kun je misschien beter wat goodwill kweken.
Als de wolken aan staan blijf je gaan
pi_193398100
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2020 10:57 schreef Sodeknetters het volgende:

[..]

Dat betaal je om daar te mogen wonen. En voor jou 100 anderen, geloof me. En als je hoopt dat ze jou hun wifi wachtwoord gaan geven, kun je misschien beter wat goodwill kweken.
Nou dat klopt dus wat je zegt vandaar dat ze dit soort belachelijke prijzen kunnen vragen. Maargoed ik ga dus echt niet een ass kisser zijn ofzo omdat er nu nieuwe kopers zijn. Lol alsof ik ze nog bloemetje toe moet geven en hoi knuffel knuffel,. Fuck it ff snel gewoon paar afspraken maken en verder zoeken ze het allemaal wel uit. :P
Do what you love, love what you do!
pi_193398121
Ik zal nog wel lief doen hoor enzo maargoed hand geven kan al niet eens. Dus sowieso retarded allemaal. Maar zie wel. Mss zijn ze wel heel aardig en klopt mijn info niet /. Nou we gaan het zien.

Helaas heb ik negen van de tien keer gelijk in dit spoort dingen. Maargoed wellicht is dit dan de ene waar ik niet gelijk in heb. We zullen het zien. Been heel benieuwd wel voor straks.
Do what you love, love what you do!
  zondag 31 mei 2020 @ 12:04:54 #125
159092 Tyr80
Nani ka hoka ni?
pi_193398959
Spullen aan ‘t inpakken?
"We aren't people, we are text." - Japanman Sakyusan -
pi_193399219
Volgens mij zijn ze er al he. Maargoed het is beetje aan verhuurders ik heb gevraagd stuur ff appje dan he want ik heb helemaal geen zin om uren te praten hun hebben wss meer te regelen als mij enzo. Maar boeit niet ik kan het handig zo gewoon meeluisteren.
Do what you love, love what you do!
pi_193399269
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2020 11:04 schreef kree het volgende:

Helaas heb ik negen van de tien keer gelijk
_O- :')
pi_193399284
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2020 12:31 schreef bamibij het volgende:

[..]

_O- :')
Ja lach maar maar helaas is dat wel zo. ;)
Do what you love, love what you do!
pi_193399291
Wacht ff, jij vindt ¤460 een belachelijk hoog bedrag? Wat denk je dat het via de woningbouwvereniging kost om iets te huren?
pi_193399331
quote:
1s.gif Op zondag 31 mei 2020 12:32 schreef Doedezemaar het volgende:
Wacht ff, jij vindt ¤460 een belachelijk hoog bedrag? Wat denk je dat het via de woningbouwvereniging kost om iets te huren?
Ongeveer hetzelfde of wellicht Iets meer maar dan heb je wel een eensgezinswoning. Lol ipv van een omgebouwde schuur van 30 vierkante meter. Incl alles.

Dus ok ga geen wise ass zijn tegen over mij want ik zit al heel lang in dit straatje en geloof me voor wat ik heb en nu betaal...... tis dat het niet anders kan. ;). Beste uit het slechtste he?
Do what you love, love what you do!
pi_193399340
Wat is er mis met een eigen, vaste internetverbinding? En ja, meerdere op 1 huisnummer kan gewoon, bijv via 2e ingelaste ader, glasvezel, coax, enz.
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
  zondag 31 mei 2020 @ 12:37:05 #132
403337 Sodeknetters
Draaien in een bel
pi_193399348
Een eengezinswoning voor 460? Echt niet.
Als de wolken aan staan blijf je gaan
pi_193399365
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2020 12:35 schreef kree het volgende:

[..]

Ongeveer hetzelfde of wellicht Iets meer maar dan heb je wel een eensgezinswoning. Lol ipv van een omgebouwde schuur van 30 vierkante meter. Incl alles.

Dus ok ga geen wise ass zijn tegen over mij want ik zit al heel lang in dit straatje en geloof me voor wat ik heb en nu betaal...... tis dat het niet anders kan. ;). Beste uit het slechtste he?
Oh, die ¤460 is ook nog inclusief alles? Dan mag je echt je handjes dichtknijpen. Heb je al eens gekeken wat je bij een woningbouwvereniging kwijt zou zijn aan kale huur of verzin je dat gewoon?
pi_193399383
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2020 12:36 schreef delano.888 het volgende:
Wat is er mis met een eigen, vaste internetverbinding? En ja, meerdere op 1 huisnummer kan gewoon, bijv via 2e ingelaste ader, glasvezel, coax, enz.
Ok nou stel dat het kan he stel. Dan is er nog geen kabel hierheen gelijk. Of moeten we het hele erf open gaan halen om ethernet te leggen met 50x50 tegels. Mensen verhuizen dus gaan dat sowieso niet doen. Ok nieuwe denk je als je in een nieuw huis komt hele erf open halen voor een huurder als mij... no way. Er is gewoon 1 simpele oplossing wifi passwoord ff delen met mij en jklaar. Scheelt honderden en honderden euro
Do what you love, love what you do!
pi_193399388
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2020 12:37 schreef Sodeknetters het volgende:
Een eengezinswoning voor 460? Echt niet.
Zou dit dan 1 van de 10 keren zijn dat kree ongelijk heeft? Nee toch zeker.
pi_193399399
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2020 12:39 schreef kree het volgende:

[..]

Ok nou stel dat het kan he stel. Dan is er nog geen kabel hierheen gelijk. Of moeten we het hele erf open gaan halen om ethernet te leggen met 50x50 tegels. Mensen verhuizen dus gaan dat sowieso niet doen. Ok nieuwe denk je als je in een nieuw huis komt hele erf open halen voor een huurder als mij... no way. Er is gewoon 1 simpele oplossing wifi passwoord ff delen met mij en jklaar. Scheelt honderden en honderden euro
Ehm als je zelf die nieuwe verbinding afsluit heb je zelf je eigen wifi punt, gewoon bij de aansluiting, dus waar hun modem ook staat. Dus je wifi bereik is ook niet slechter ofzo.
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
  Miss 200.000.000! zondag 31 mei 2020 @ 12:41:19 #137
367000 roos94
pi_193399401
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2020 12:37 schreef Sodeknetters het volgende:
Een eengezinswoning voor 460? Echt niet.

Jij woont in Amsterdam Oud Zuid of zo?
pi_193399408
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2020 12:41 schreef roos94 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Jij woont in Amsterdam Oud Zuid of zo?
166 reacties in de halve tijd van de aanbieding. De kans dat je die krijgt is nihil tenzij je 30+ inschrijfjaren hebt
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_193399413
quote:
9s.gif Op zondag 31 mei 2020 12:40 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]

Zou dit dan 1 van de 10 keren zijn dat kree ongelijk heeft? Nee toch zeker.
Tussen de 500 - 600 nog wat euro zitten ze hoor aan huur, weet niet waar jij je info van haalt maar dit krijg ik de hele week dus op de mail van de woning bouw
Do what you love, love what you do!
  zondag 31 mei 2020 @ 12:42:51 #140
403337 Sodeknetters
Draaien in een bel
pi_193399414
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2020 12:41 schreef roos94 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Jij woont in Amsterdam Oud Zuid of zo?
Dat is gesubsidiëerde huur. En kale huurprijs. Komt nog wel wat bij hoor.
En mijn huis staat niet in Amsterdam
Als de wolken aan staan blijf je gaan
  Miss 200.000.000! zondag 31 mei 2020 @ 12:43:00 #141
367000 roos94
pi_193399417
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2020 12:42 schreef delano.888 het volgende:

[..]

166 reacties in de halve tijd van de aanbieding. De kans dat je die krijgt is nihil tenzij je 30+ inschrijfjaren hebt
Dit is niet de enige woning in deze prijsklasse. Elke week komen dit soort huizen voorbij.
  Miss 200.000.000! zondag 31 mei 2020 @ 12:43:18 #142
367000 roos94
pi_193399419
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2020 12:42 schreef Sodeknetters het volgende:

[..]

Dat is gesubsidiëerde huur. En kale huurprijs. Komt nog wel wat bij hoor.
En mijn huis staat niet in Amsterdam
Totale huurprijs 432.
pi_193399429
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2020 12:43 schreef roos94 het volgende:

[..]

Dit is niet de enige woning in deze prijsklasse. Elke week komen dit soort huizen voorbij.
Klopt, ik kijk ook regelmatig. Alles onder de ¤600 eindigt ALTIJD met 200+ reacties.
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
  zondag 31 mei 2020 @ 12:44:15 #144
403337 Sodeknetters
Draaien in een bel
pi_193399432
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2020 12:42 schreef kree het volgende:

[..]

Tussen de 500 - 600 nog wat euro zitten ze hoor aan huur, weet niet waar jij je info van haalt maar dit krijg ik de hele week dus op de mail van de woning bouw
Dat is kale huur, met subsidie.
Als de wolken aan staan blijf je gaan
pi_193399433
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2020 12:43 schreef roos94 het volgende:

[..]

Dit is niet de enige woning in deze prijsklasse. Elke week komen dit soort huizen voorbij.
Maar TS woont niet in de rimboe van Zeeland, maar in Katwijk
  Miss 200.000.000! zondag 31 mei 2020 @ 12:45:31 #146
367000 roos94
pi_193399447
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2020 12:44 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Klopt, ik kijk ook regelmatig. Alles onder de ¤600 eindigt ALTIJD met 200+ reacties.
Klopt niet want ik kijk elke dag.

Voorbeeldje

https://www.zuidwestwonen(...)straat-39-terneuzen/

85 reacties, verloopt morgen
pi_193399450
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2020 12:44 schreef Sodeknetters het volgende:

[..]

Dat is kale huur, met subsidie.
Dat is de huur totaal idd kaal. Maar ok als je er recht op hebt dan krijg je nog 200 woonsubsidie dus dat gaat er dan nog van af.
Do what you love, love what you do!
pi_193399455
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2020 12:45 schreef roos94 het volgende:

[..]

Klopt niet want ik kijk elke dag.

Voorbeeldje

https://www.zuidwestwonen(...)straat-39-terneuzen/

85 reacties, verloopt morgen
26m2. Dat is een trappenkast.
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
  Miss 200.000.000! zondag 31 mei 2020 @ 12:46:51 #149
367000 roos94
pi_193399465
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2020 12:46 schreef delano.888 het volgende:

[..]

26m2. Dat is een trappenkast.
Ik vind 26m2 voor een woonkamer geen trappenkast. Weet niet uit wat voor Wassenaarse familie jij komt
pi_193399479
Nou je kunt het raar vinden of wat dan ook. Maar ok dat is wat ik dus heb en het is 1 ruimte voor alles dus niet eens aparte kamers ofzo. . En nou ik vind dat ik er vrij dik voor betaal dan wel eigenlijk ja.
Do what you love, love what you do!
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')