Wel 1,5 m afstand gehouden he?quote:Op zaterdag 30 mei 2020 23:24 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Gezien
Was naar het weiland gegaan hier paar honderd meter verder. Was zelfs niet de enige idioot
Nee, west naar zuid.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 23:22 schreef K21 het volgende:
Klopt het dat hij uit het zuiden naar noord ging? Want ik zag een klein wit stipje die kant op bewegen.
Dragon ging 5 minuten na het ISS over (rond, 23:18, boven Zuid-Frankrijk op dat moment), maar was hier niet te zien.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 23:23 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Dat was het ISS. De crewdragon zit boven thailand
Zal een militaire satelliet zijn geweest.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 23:22 schreef K21 het volgende:
Klopt het dat hij uit het zuiden naar noord ging? Want ik zag een klein wit stipje die kant op bewegen.
twitter:johnkrausphotos twitterde op zaterdag 30-05-2020 om 23:18:26SpaceX founder and CEO Elon Musk celebrates inside the Vehicle Assembly Building following today’s successful launch of NASA astronauts Bob Behnken and Doug Hurley.
📷: Me for @SuperclusterHQ
#LaunchAmerica #SpaceX #Demo2 https://t.co/M00drJPvX0 reageer retweet
Allebei, ze zitten al ongeveer in dezelfde baan.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 23:26 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
ISS of Dragon? Ik zag iets maar wat was het
Ja klopt. Ik heb al te veel kaartjes en sites gekeken om het nog helder te zienquote:Op zaterdag 30 mei 2020 23:24 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Nee, west naar zuid.
[..]
Dragon ging 5 minuten na het ISS over (rond, 23:18, boven Zuid-Frankrijk op dat moment), maar was hier niet te zien.
Ik hou het maar 10 seconden onafgebroken vol om hem te horen praten dus ik heb het niet gevolgd.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 23:32 schreef Nikonlover het volgende:
Trump bedankt NASA maar vergeet het SpaceX teamOf heeft ie die al eerder benoemd?
Ja, daarom had ik hem ook afgezet. Beter hadden ze dat op een ander moment ingeplandquote:Op zaterdag 30 mei 2020 23:34 schreef heywoodu het volgende:
En nog even een verplicht nummertje over Minneapolis erin, dit is het luisteren niet waard nee. Eigenlijk een schande dat zo'n slechte spreker dit historische moment onder komt pissen
Nu dusquote:Op zaterdag 30 mei 2020 23:32 schreef Nikonlover het volgende:
Trump bedankt NASA maar vergeet het SpaceX teamOf heeft ie die al eerder benoemd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |