Ben je er nou al achter of hij alleen maar wil ficken of niet?quote:Op zaterdag 30 mei 2020 19:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee tub niet gebruikt... Geloof dat ik kuip maar heb gelaten
quote:
Nee hij is erg enthouiast over het minigolfen. Heb em ook gezegd dat ik niet afspreek voor het fickenquote:Op zaterdag 30 mei 2020 19:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ben je er nou al achter of hij alleen maar wil ficken of niet?
Warm erin gieten DUH. En dat kaarsje schijnt het prima warm te houden. Ik heb het nog niet geprobeerd.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 19:42 schreef -Miauw- het volgende:
[..]![]()
Dat is lang genieten volgens mij. Hoe lang duurt het voor die bende is opgewarmd dan?
Midgetficken.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 19:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee hij is erg enthouiast over het minigolfen. Heb em ook gezegd dat ik niet afspreek voor het ficken
Dus je gaat ficken zonder afspraakquote:Op zaterdag 30 mei 2020 19:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee hij is erg enthouiast over het minigolfen. Heb em ook gezegd dat ik niet afspreek voor het ficken
Minigolfen zou ik ook enthousiast van worden. Maar dus wel uitleggen dat het balletje in het gaatje moet en hij niet in het gaatje van balletje.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 19:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 30 mei 2020 19:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Warm erin gieten DUH. En dat kaarsje schijnt het prima warm te houden. Ik heb het nog niet geprobeerd.
mocht die dat verkeerd hebben begrepen dan knuppel ik hem neer met die golfstickquote:Op zaterdag 30 mei 2020 19:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Minigolfen zou ik ook enthousiast van worden. Maar dus wel uitleggen dat het balletje in het gaatje moet en hij niet in het gaatje van balletje.
quote:Op zaterdag 30 mei 2020 19:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mocht die dat verkeerd hebben begrepen dan knuppel ik hem neer met die golfstick
Dwonken nog welquote:Op zaterdag 30 mei 2020 19:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kun je wel dwonken naar huis lopen
Ik zie dit voor me, bitterbal bukt om een balletje op te pakken, kijkt achterom en ziet hem genieten van haar kontje en ze slaat hem direct met een gebroken kaak het ziekenhuis in met haar golfclub.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 19:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mocht die dat verkeerd hebben begrepen dan knuppel ik hem neer met die golfstick
Nooit?quote:Op zaterdag 30 mei 2020 19:46 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dwonken nog wel![]()
Ik drink niet meer.
Meestal.
Nou ja, beter wel, toch vrij slecht alcohol voor je lichaamquote:Op zaterdag 30 mei 2020 19:49 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nog wel maar nog maar heel weinig.
En niet vaak.
Ja dat eigenlijk. Ik slaap er slecht door en ik voel me tegenwoordig compleet afgeragd na een avondje doorhalenquote:Op zaterdag 30 mei 2020 19:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou ja, beter wel, toch vrij slecht alcohol voor je lichaam
quote:Op zaterdag 30 mei 2020 19:53 schreef Koen66 het volgende:
Na 2 whisky komt al vaak de man met de hamer
Veel plezier, toch welquote:Op zaterdag 30 mei 2020 19:54 schreef Koen66 het volgende:
De auto in nu maar, avondje op visite bij schoonouders
Sterkte Koen!quote:Op zaterdag 30 mei 2020 19:54 schreef Koen66 het volgende:
De auto in nu maar, avondje op visite bij schoonouders
Waarschijnlijk dat ik beter alert blijf als ik met een gezellig groepje ben maar dat is al lang geledenquote:Op zaterdag 30 mei 2020 19:53 schreef -Miauw- het volgende:
[..]![]()
Mij maakt hij altijd midden in de nacht wakker om te melden dat ik toch wel écht veel gezopen heb.
Zelfs ik als grote zuiper kom zo ongeveer mijn grenzen tegen, voel me angstig na een avondje doorzakken terwijl angst niet in mijn woordenboek staat en ik ben ook moe de dagen erna en ik heb een hekel aan energie tekortquote:Op zaterdag 30 mei 2020 19:53 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja dat eigenlijk. Ik slaap er slecht door en ik voel me tegenwoordig compleet afgeragd na een avondje doorhalen
quote:Op zaterdag 30 mei 2020 19:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zelfs ik als grote zuiper kom zo ongeveer mijn grenzen tegen, voel me angstig na een avondje doorzakken terwijl angst niet in mijn woordenboek staat en ik ben ook moe de dagen erna en ik heb een hekel aan energie tekort
"Hallo ich bin Claus-Hosen-raus, na sofort!"quote:Op zaterdag 30 mei 2020 19:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou ja gewoon niet zoveel drinken, dat is vrij simpel, die paar keer dat ik los ga die laat ik maar zitten en geniet ik van maar ook steeds minder, begin een hekel aan alcohol te krijgen.......old and wise.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 19:59 schreef -Miauw- het volgende:
[..]![]()
Proberen te minderen? Alcoholvrije varianten?
After Life al gezien?quote:Op zaterdag 30 mei 2020 19:59 schreef -Miauw- het volgende:
[..]![]()
Proberen te minderen? Alcoholvrije varianten?
Een hekel krijgen vind ik dan weer jammerquote:Op zaterdag 30 mei 2020 20:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou ja gewoon niet zoveel drinken, dat is vrij simpel, die paar keer dat ik los ga die laat ik maar zitten en geniet ik van maar ook steeds minder, begin een hekel aan alcohol te krijgen.......old and wise.
quote:Op zaterdag 30 mei 2020 19:59 schreef Modus het volgende:
[..]
"Hallo ich bin Claus-Hosen-raus, na sofort!"
Ik ben benieuwdquote:Op zaterdag 30 mei 2020 20:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kijken, die psychiater ben ik, nou ja niet helemaal maar je snapt me meteen als je hem ziet
ja kloptquote:Op zaterdag 30 mei 2020 20:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kijken, die psychiater ben ik, nou ja niet helemaal maar je snapt me meteen als je hem ziet
Tja Ricky, kan me er niet toe zetten joh.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 20:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Sowieso al die types![]()
Buikpijn van het lachen ik heb gehad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |