abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 17 januari 2003 @ 14:23:48 #1
28669 Chirma
Ik moest kloppen..
pi_7951175
Na het lezen van 'n bericht op Britten doen onderzoek naar openen zak chips kwam ik op een idee voor een leuk klaag-topic.

Aan welke verpakkingen/potten/blikjes ergeren jullie het meeste?

Ik heb zelf vroeger altijd zitten schelden op de potten appelstroop met rozijntjes omdat die te vast zaten, nu zijn ze wel makkelijk te openen.

Ik heb alleen nog wel moeite met de flesjes Japanse Sojasaus van Kikkoman, die dingen zijn zelfs met z'n 2en en een bankschroef niet open te krijgen!!

Ik ben het. Chirma, de wonderhond.
pi_7951317
gewoon...de fles melk

er zit zo'n randje aan wat je er af kan trekken, met zo'n lipje...
dat breekt steeds af !!

dan moet het mes eronder en zit vaak het hele aanrecht onder de melk !!! bah

pi_7951349
ijstheepakken waar je een plastic lipje in moet drukken... gebeurt wel eens dat je de pak dubbel vouwt met alle gevolgen van dien
onder
  vrijdag 17 januari 2003 @ 14:34:22 #4
20468 BYM
Ohjáhjoh?
pi_7951375
quote:
Op vrijdag 17 januari 2003 14:33 schreef Haanibal het volgende:
ijstheepakken waar je een plastic lipje in moet drukken... gebeurt wel eens dat je de pak dubbel vouwt met alle gevolgen van dien
Iets met overdruk en vloeistof toch ?
Speak only if it improves upon the silence....
  vrijdag 17 januari 2003 @ 14:34:39 #5
19974 Schuldige_Omstander
Ga maar veilig op pad, mensen
pi_7951378
Het openen van soepblikken, HP laserprintcartridgedozen, champagneflessen, verfblikken, ikeabouwpakketdozen, tandpastatubes, verhuisdozen, lenzenpotjes, potten augurken van meer dan 250 ml uitlekgewicht, pedaalemmerzakkenpakken, zoutzakken, peperbusjes, chilimixzakjes, zakken waarin ze vissen verkopen, kofferbakken, yogho yogho pakjes, pakken appelsientje,
[quote]Op maandag 8 mei 2006 @ 23:39 schreef Tommeke het volgende:
Jong! wtf! Rot op stomme wietrokende boomknuffelaar die van rockmuziek houdt... Wat weet jij nou weer van voetbal
[/quote]
  vrijdag 17 januari 2003 @ 14:36:02 #6
39156 El_Diablo
To be concluded...
pi_7951408
Pakken appelsientje.

Als je het alu stripje eraf trekt blijft er bij mij altijd dat kloterige plastic zitten. Kun je alsnog een mes pakken en dat er dan weer uitsnijden

This place requires no physical fitness program:
Everyone gets enough exercise jumping to conclusions, flying off the handle, running down the boss,
knifing friends in the back, off loading decisions, dodging responsibility and pushing their luck!
  vrijdag 17 januari 2003 @ 14:36:05 #7
43730 Daaniejelluh
Zo voelt 't dus...
pi_7951409
* potjes met deksels die vééls te vast zitten
* pakken melk/yoghurt o.i.d, het zogenaamde "vouwsysteem" blijkt hier nooit te werken...
  vrijdag 17 januari 2003 @ 14:36:25 #8
28669 Chirma
Ik moest kloppen..
pi_7951419
yogho yogho pakjes

Oja, de voorgesneden pakjes kaas van AH, die hadden vroeger een inkeping zodat je ze makkelijk kon openscheuren, maar nu zijn die plakjes op een vreemde reden langer geworden (zodat ze te groot zijn voor een boterham) en is die inkeping weg, met een schaar is het trouwens wel te doen.

pi_7951480
Pakken printerpapier. Het verpakkingspapier daarvan is rottig.

En in de supermarkt (als ik moet werken) de glazen potjes met asperges. Die doos geeft totaaal niet mee, die moet je helemaal open frunniken.

pi_7951516
de blikjes smack, van unox ofzo?
bij mij breekt dat sleuteltje altijd af
  vrijdag 17 januari 2003 @ 14:45:34 #11
44882 niksweerd
Des te hoger, des te BimBam
pi_7951597
Ja soepblikken, ik snij me vingertjes altijd aan die rand!!!

[Dit bericht is gewijzigd door niksweerd op 17-01-2003 14:46]

Ik probeerde Coke te snuiven, maar de fles paste niet in mijn neus.
pi_7951605
blikjes drinken heel irri
en van die plastic verpakkingen wat jen iet fatsoenlijk open krijgt
pi_7951624
Van die lipjes die je dr af moet scheuren maar dan breken
  vrijdag 17 januari 2003 @ 14:48:18 #14
3305 Phat Lip
Heeft geen dikke lip.
pi_7951656
De verpakkingen van MadSnacks (cheeseburger en hotdog iig) zijn niet open te krijgen zonder hulp van een of ander scherp voorwerp ...heel irritant
pi_7951659
quote:
Op vrijdag 17 januari 2003 14:34 schreef BYM het volgende:

[..]

Iets met overdruk en vloeistof toch ?

a oui
onder
pi_7951766
idd, sommige van die indeukclipjesmechanismes zijn waardeloos, dan douw je heel je vinger eronder en spettert alles onder.
en sommige lolies willen niet graag van hun papiertje ontdaan worden.
Metal Up Your Ass!! Bouque de Pheauteau
pi_7951798
quote:
Op vrijdag 17 januari 2003 14:36 schreef Daaniejelluh het volgende:

* pakken melk/yoghurt o.i.d, het zogenaamde "vouwsysteem" blijkt hier nooit te werken...

hier wel
Metal Up Your Ass!! Bouque de Pheauteau
  vrijdag 17 januari 2003 @ 14:55:20 #18
44818 Scatty
nima Sana in Corpore Sano
pi_7951810
quote:
Op vrijdag 17 januari 2003 14:23 schreef Chirma het volgende:
Na het lezen van 'n bericht op Britten doen onderzoek naar openen zak chips kwam ik op een idee voor een leuk klaag-topic.

Aan welke verpakkingen/potten/blikjes ergeren jullie het meeste?

ik erer me kapot aan de verpakkingen van een spelcomputer (xbox)
ik had een afstandsbediening gekocht...ik heb met een zaag de verpakking open gemaakt.. ik ben blij dat ik er maar 1 van nodig had
There is no place like 127.0.0.1
pi_7951869
ketjap met dat gele etiket, geloof van conimex. Die hadden altijd zo een heel leuk voorzichtig schenk tuutje zodat, als je de fles naar beneden hielt, het er enigszins gecontroleerd uitliep waardoor je een prettige hoeveelheid kon gebruiken. Nou dat hebben ze vervangen door gewoon niks meer. Dus dat resulteerde in een mislukt gerecht de eerste keer, pan zat vol ketjap. Toen maar een ketjap sausje van gemaakt, maar toch
Het leven is wat je gebeurt terwijl je andere plannen maakt - Jonh Lennon
pi_7951918
Die blikken ham waarbij je met 'n sleuteltje zo'n strookje uit moet draaien om 'm te openen (heb je tegenwoordig niet meer, geloof ik)...

't gaat AL-TIJD scheef... En je bent je leven niet zeker, omdat die rand die je losdraait zo scherp is als een gemiddelde scheermesje...

Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  vrijdag 17 januari 2003 @ 15:11:13 #21
28669 Chirma
Ik moest kloppen..
pi_7952176
quote:
Op vrijdag 17 januari 2003 14:53 schreef Fixxxer het volgende:
en sommige lolies willen niet graag van hun papiertje ontdaan worden.
Ja idd, na lang rukken is hij eindelijk los, maar is het bolletje ook van het stokje af
pi_7952908
quote:
Op vrijdag 17 januari 2003 14:36 schreef El_Diablo het volgende:
Pakken appelsientje.

Als je het alu stripje eraf trekt blijft er bij mij altijd dat kloterige plastic zitten. Kun je alsnog een mes pakken en dat er dan weer uitsnijden

Inderdaad.. super irritant is dat
  vrijdag 17 januari 2003 @ 22:48:04 #23
43920 Yakko
De tal palo, tal astilla
pi_7961568
Er zat in mijn kerstpakket een fles Heinz Curry, maar dan niet in de normale maar in een 'moderne' fles. Moest je dop niet eraf halen zoals normaal, maar de bovenkant ronddraaien. Irritant dat dat is! Die fles zit helemaal onder de Curry nu en een beetje fatsoenlijk die dop losdraaien is er niet meer bij... maar goed het zat gratis in mijn kerstpakket dus ik moet niet zo zeuren...
La mejor universidad es la de la vida...
  vrijdag 17 januari 2003 @ 22:52:10 #24
32840 rene29
God bestaat niet.
pi_7961648
Ik heb eerder een klacht over die types die wel bier drinken, maar niet weten hoe een flesje te openen zonder opener....

Kost mij altijd mn aansteker.....

Religie is erfelijk bepaalt. Zie het als een aangeboren afwijking.
  vrijdag 17 januari 2003 @ 23:00:24 #25
24184 speedfreakssj
Bryan Adams- Run to you :9~
pi_7961782
quote:
Op vrijdag 17 januari 2003 14:34 schreef Schuldige_Omstander het volgende:
Het openen van soepblikken, HP laserprintcartridgedozen, champagneflessen, verfblikken, ikeabouwpakketdozen, tandpastatubes, verhuisdozen, lenzenpotjes, potten augurken van meer dan 250 ml uitlekgewicht, pedaalemmerzakkenpakken, zoutzakken, peperbusjes, chilimixzakjes, zakken waarin ze vissen verkopen, kofferbakken, yogho yogho pakjes, pakken appelsientje,
je bedoelt die met die tonercardridges er in?
daar hebje niet meer dan een sleutel met een scherp randje voor nodig.

Soepblikken zuigen ook erg ja, daar kennen ze het woord soepblikopenmakenenbuiglipje niet.

pakken appelsap is ook bagger.

verder potten appelmoes. niet datik die meuk eet maar mnijn ouders vinden ze lekker.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')