Aan welke verpakkingen/potten/blikjes ergeren jullie het meeste?
Ik heb zelf vroeger altijd zitten schelden op de potten appelstroop met rozijntjes omdat die te vast zaten, nu zijn ze wel makkelijk te openen.
Ik heb alleen nog wel moeite met de flesjes Japanse Sojasaus van Kikkoman, die dingen zijn zelfs met z'n 2en en een bankschroef niet open te krijgen!!
er zit zo'n randje aan wat je er af kan trekken, met zo'n lipje...
dat breekt steeds af !!
dan moet het mes eronder en zit vaak het hele aanrecht onder de melk !!! bah
quote:Iets met overdruk en vloeistof toch ?
Op vrijdag 17 januari 2003 14:33 schreef Haanibal het volgende:
ijstheepakken waar je een plastic lipje in moet drukken... gebeurt wel eens dat je de pak dubbel vouwt met alle gevolgen van dien
Als je het alu stripje eraf trekt blijft er bij mij altijd dat kloterige plastic zitten. Kun je alsnog een mes pakken en dat er dan weer uitsnijden
Oja, de voorgesneden pakjes kaas van AH, die hadden vroeger een inkeping zodat je ze makkelijk kon openscheuren, maar nu zijn die plakjes op een vreemde reden langer geworden (zodat ze te groot zijn voor een boterham) en is die inkeping weg, met een schaar is het trouwens wel te doen.
En in de supermarkt (als ik moet werken) de glazen potjes met asperges. Die doos geeft totaaal niet mee, die moet je helemaal open frunniken.
[Dit bericht is gewijzigd door niksweerd op 17-01-2003 14:46]
quote:a oui
Op vrijdag 17 januari 2003 14:34 schreef BYM het volgende:[..]
Iets met overdruk en vloeistof toch ?
quote:hier wel
Op vrijdag 17 januari 2003 14:36 schreef Daaniejelluh het volgende:* pakken melk/yoghurt o.i.d, het zogenaamde "vouwsysteem" blijkt hier nooit te werken...
quote:ik erer me kapot aan de verpakkingen van een spelcomputer (xbox)
Op vrijdag 17 januari 2003 14:23 schreef Chirma het volgende:
Na het lezen van 'n bericht op Britten doen onderzoek naar openen zak chips kwam ik op een idee voor een leuk klaag-topic.Aan welke verpakkingen/potten/blikjes ergeren jullie het meeste?
't gaat AL-TIJD scheef... En je bent je leven niet zeker, omdat die rand die je losdraait zo scherp is als een gemiddelde scheermesje...
quote:Ja idd, na lang rukken is hij eindelijk los, maar is het bolletje ook van het stokje af
Op vrijdag 17 januari 2003 14:53 schreef Fixxxer het volgende:
en sommige lolies willen niet graag van hun papiertje ontdaan worden.
quote:Inderdaad.. super irritant is dat
Op vrijdag 17 januari 2003 14:36 schreef El_Diablo het volgende:
Pakken appelsientje.Als je het alu stripje eraf trekt blijft er bij mij altijd dat kloterige plastic zitten. Kun je alsnog een mes pakken en dat er dan weer uitsnijden
Kost mij altijd mn aansteker.....
quote:je bedoelt die met die tonercardridges er in?
Op vrijdag 17 januari 2003 14:34 schreef Schuldige_Omstander het volgende:
Het openen van soepblikken, HP laserprintcartridgedozen, champagneflessen, verfblikken, ikeabouwpakketdozen, tandpastatubes, verhuisdozen, lenzenpotjes, potten augurken van meer dan 250 ml uitlekgewicht, pedaalemmerzakkenpakken, zoutzakken, peperbusjes, chilimixzakjes, zakken waarin ze vissen verkopen, kofferbakken, yogho yogho pakjes, pakken appelsientje,
Soepblikken zuigen ook erg ja, daar kennen ze het woord soepblikopenmakenenbuiglipje niet.
pakken appelsap is ook bagger.
verder potten appelmoes. niet datik die meuk eet maar mnijn ouders vinden ze lekker.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |