Nee bitterballen zijn gewoon een 'bijzondere verzameling van ingrediënten'.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 15:00 schreef bitterbal het volgende:
dat we dat maar gelijk duidelijk hebben
hoe was je final wandeling?quote:Op zaterdag 30 mei 2020 15:02 schreef Budapestenaar het volgende:
Twee uurtjes gezapig tuffen op de cruise-control en weer thuis
Zo een mini-vlaaitje vanbakkerij Puts met een kop koffie
Garnalencroquettes niet?quote:Op zaterdag 30 mei 2020 15:01 schreef UitStraling het volgende:
Ja maar het is ook geen haute cuisine anno 2020
Héquote:Op zaterdag 30 mei 2020 15:02 schreef Budapestenaar het volgende:
Zo een mini-vlaaitje van bakkerij Puts met een kop koffie
Die dingen zien er (te) bleek uit, alsof je een reeds dagenlang vergeten kriebelend puistje op je rug vind.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 15:01 schreef -Miauw- het volgende:
https://foodtube.nl/de-garnalenkroket-van-holtkmap/
Oh je bent toch niet zo'n pieper hè "Lust ik niiiiiiie."Nog voor ze een hap hebben genomenquote:Op zaterdag 30 mei 2020 15:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die dingen zien er (te) bleek uit, alsof je een reeds dagenlang vergeten kriebelend puistje op je rug vind.
Kom maar naar Amsterdamquote:Op zaterdag 30 mei 2020 15:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja nooit op hè, dus trakteer en verwen me
Welkom thuis burgemeester, beetje kunnen ontstressen en ontspannen?quote:Op zaterdag 30 mei 2020 15:02 schreef Budapestenaar het volgende:
Zo een mini-vlaaitje van bakkerij Puts met een kop koffie
Hap in allesquote:Op zaterdag 30 mei 2020 15:04 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh je bent toch niet zo'n pieper hè "Lust ik niiiiiiie."Nog voor ze een hap hebben genomen
Baardolie al gekocht?quote:Op zaterdag 30 mei 2020 15:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Oeh hou wel van hipsterdingen om uit te proberen.
Wat valt er nu nog te demonstreren danquote:Op zaterdag 30 mei 2020 15:07 schreef bitterbal het volgende:
demo in den haag loopt weer uit de hand![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |