Nee bitterballen zijn gewoon een 'bijzondere verzameling van ingrediënten'.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 15:00 schreef bitterbal het volgende:
dat we dat maar gelijk duidelijk hebben
hoe was je final wandeling?quote:Op zaterdag 30 mei 2020 15:02 schreef Budapestenaar het volgende:
Twee uurtjes gezapig tuffen op de cruise-control en weer thuis
Zo een mini-vlaaitje vanbakkerij Puts met een kop koffie
Garnalencroquettes niet?quote:Op zaterdag 30 mei 2020 15:01 schreef UitStraling het volgende:
Ja maar het is ook geen haute cuisine anno 2020
Héquote:Op zaterdag 30 mei 2020 15:02 schreef Budapestenaar het volgende:
Zo een mini-vlaaitje van bakkerij Puts met een kop koffie
Die dingen zien er (te) bleek uit, alsof je een reeds dagenlang vergeten kriebelend puistje op je rug vind.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 15:01 schreef -Miauw- het volgende:
https://foodtube.nl/de-garnalenkroket-van-holtkmap/
Oh je bent toch niet zo'n pieper hè "Lust ik niiiiiiie."Nog voor ze een hap hebben genomenquote:Op zaterdag 30 mei 2020 15:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die dingen zien er (te) bleek uit, alsof je een reeds dagenlang vergeten kriebelend puistje op je rug vind.
Kom maar naar Amsterdamquote:Op zaterdag 30 mei 2020 15:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja nooit op hè, dus trakteer en verwen me
Welkom thuis burgemeester, beetje kunnen ontstressen en ontspannen?quote:Op zaterdag 30 mei 2020 15:02 schreef Budapestenaar het volgende:
Zo een mini-vlaaitje van bakkerij Puts met een kop koffie
Hap in allesquote:Op zaterdag 30 mei 2020 15:04 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh je bent toch niet zo'n pieper hè "Lust ik niiiiiiie."Nog voor ze een hap hebben genomen
Baardolie al gekocht?quote:Op zaterdag 30 mei 2020 15:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Oeh hou wel van hipsterdingen om uit te proberen.
Wat valt er nu nog te demonstreren danquote:Op zaterdag 30 mei 2020 15:07 schreef bitterbal het volgende:
demo in den haag loopt weer uit de hand![]()
[ afbeelding ]
Hoorde net van de buurtjes dat de moskee op de hoek hier een nieuwe brandhaart lijkt te zijn, al 21 mensen met corona en 1 overleden. Dacht dat religieuze gebouwen nog dicht waren.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 15:07 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
dacht ik ook. misschien stiekem?quote:Op zaterdag 30 mei 2020 15:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hoorde net van de buurtjes dat de moskee op de hoek hier een nieuwe brandhaart lijkt te zijn, al 21 mensen met corona en 1 overleden. Dacht dat religieuze gebouwen nog dicht waren.
allesquote:Op zaterdag 30 mei 2020 15:10 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Wat valt er nu nog te demonstreren dan
dit is een mix van corona, 5g, gele hesjes, iets met zorg, etcquote:Op zaterdag 30 mei 2020 15:10 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Wat valt er nu nog te demonstreren dan
quote:Op zaterdag 30 mei 2020 15:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
alles
[..]
dit is een mix van corona, 5g, gele hesjes, iets met zorg, etc
ze dachten slim te zijn door meerdere demo's door te geven die zogenaamd allemaal apart waren maar wel allemaal naast elkaarquote:
Oude maat van mij deed dit, werd af en toe opgeroepen om ME te spelen, is nooit echt een maat geweest maar snapte hem wel dat hij het leuk vond om af en toe mensen af te slaan, doodsaai mens eigenlijk en toen ik een keer zijn auto leende was hij over de zeik dat ik die auto een uur later terug bracht dan afgesproken "ja dan steek die auto maar in je anus bleke autist" maar ja dit soort mensen moeten er ook zijn voor de regulering v.d. samenlevingquote:Op zaterdag 30 mei 2020 15:07 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
Wie is US?quote:Op zaterdag 30 mei 2020 15:12 schreef liesje1979 het volgende:
@:US ik zou echt niet kunnen tegen een relatie waarin je niet met elkaar kan lachen. Zou echt een enorme afknapper zijn. Ik zou zelfs stellen, liever matige seks dan een partner met andere humor.
ja stiekem dusquote:Op zaterdag 30 mei 2020 15:13 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Denk het en dat vind ik serieus dom.
sLiMquote:Op zaterdag 30 mei 2020 15:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ze dachten slim te zijn door meerdere demo's door te geven die zogenaamd allemaal apart waren maar wel allemaal naast elkaar
Heerlijk man. Jaloersquote:Op zaterdag 30 mei 2020 15:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mooi
Wijlre en omgeving. En nog een vakwerkhuisje gekiekt zonder vinger
[ afbeelding ]
Welken?quote:Op zaterdag 30 mei 2020 15:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb wel een ver-schrik-ke-lijk duur parfum gevonden dat helemaal bij mij past
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |