Nee bitterballen zijn gewoon een 'bijzondere verzameling van ingrediënten'.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 15:00 schreef bitterbal het volgende:
dat we dat maar gelijk duidelijk hebben
hoe was je final wandeling?quote:Op zaterdag 30 mei 2020 15:02 schreef Budapestenaar het volgende:
Twee uurtjes gezapig tuffen op de cruise-control en weer thuis
Zo een mini-vlaaitje vanbakkerij Puts met een kop koffie
Garnalencroquettes niet?quote:Op zaterdag 30 mei 2020 15:01 schreef UitStraling het volgende:
Ja maar het is ook geen haute cuisine anno 2020
Héquote:Op zaterdag 30 mei 2020 15:02 schreef Budapestenaar het volgende:
Zo een mini-vlaaitje van bakkerij Puts met een kop koffie
Die dingen zien er (te) bleek uit, alsof je een reeds dagenlang vergeten kriebelend puistje op je rug vind.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 15:01 schreef -Miauw- het volgende:
https://foodtube.nl/de-garnalenkroket-van-holtkmap/
Oh je bent toch niet zo'n pieper hè "Lust ik niiiiiiie."Nog voor ze een hap hebben genomenquote:Op zaterdag 30 mei 2020 15:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die dingen zien er (te) bleek uit, alsof je een reeds dagenlang vergeten kriebelend puistje op je rug vind.
Kom maar naar Amsterdamquote:Op zaterdag 30 mei 2020 15:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja nooit op hè, dus trakteer en verwen me
Welkom thuis burgemeester, beetje kunnen ontstressen en ontspannen?quote:Op zaterdag 30 mei 2020 15:02 schreef Budapestenaar het volgende:
Zo een mini-vlaaitje van bakkerij Puts met een kop koffie
Hap in allesquote:Op zaterdag 30 mei 2020 15:04 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh je bent toch niet zo'n pieper hè "Lust ik niiiiiiie."Nog voor ze een hap hebben genomen
Baardolie al gekocht?quote:Op zaterdag 30 mei 2020 15:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Oeh hou wel van hipsterdingen om uit te proberen.
Wat valt er nu nog te demonstreren danquote:Op zaterdag 30 mei 2020 15:07 schreef bitterbal het volgende:
demo in den haag loopt weer uit de hand![]()
[ afbeelding ]
Hoorde net van de buurtjes dat de moskee op de hoek hier een nieuwe brandhaart lijkt te zijn, al 21 mensen met corona en 1 overleden. Dacht dat religieuze gebouwen nog dicht waren.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 15:07 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
dacht ik ook. misschien stiekem?quote:Op zaterdag 30 mei 2020 15:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hoorde net van de buurtjes dat de moskee op de hoek hier een nieuwe brandhaart lijkt te zijn, al 21 mensen met corona en 1 overleden. Dacht dat religieuze gebouwen nog dicht waren.
allesquote:Op zaterdag 30 mei 2020 15:10 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Wat valt er nu nog te demonstreren dan
dit is een mix van corona, 5g, gele hesjes, iets met zorg, etcquote:Op zaterdag 30 mei 2020 15:10 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Wat valt er nu nog te demonstreren dan
quote:Op zaterdag 30 mei 2020 15:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
alles
[..]
dit is een mix van corona, 5g, gele hesjes, iets met zorg, etc
ze dachten slim te zijn door meerdere demo's door te geven die zogenaamd allemaal apart waren maar wel allemaal naast elkaarquote:
Oude maat van mij deed dit, werd af en toe opgeroepen om ME te spelen, is nooit echt een maat geweest maar snapte hem wel dat hij het leuk vond om af en toe mensen af te slaan, doodsaai mens eigenlijk en toen ik een keer zijn auto leende was hij over de zeik dat ik die auto een uur later terug bracht dan afgesproken "ja dan steek die auto maar in je anus bleke autist" maar ja dit soort mensen moeten er ook zijn voor de regulering v.d. samenlevingquote:Op zaterdag 30 mei 2020 15:07 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
Wie is US?quote:Op zaterdag 30 mei 2020 15:12 schreef liesje1979 het volgende:
@:US ik zou echt niet kunnen tegen een relatie waarin je niet met elkaar kan lachen. Zou echt een enorme afknapper zijn. Ik zou zelfs stellen, liever matige seks dan een partner met andere humor.
ja stiekem dusquote:Op zaterdag 30 mei 2020 15:13 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Denk het en dat vind ik serieus dom.
sLiMquote:Op zaterdag 30 mei 2020 15:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ze dachten slim te zijn door meerdere demo's door te geven die zogenaamd allemaal apart waren maar wel allemaal naast elkaar
Heerlijk man. Jaloersquote:Op zaterdag 30 mei 2020 15:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mooi
Wijlre en omgeving. En nog een vakwerkhuisje gekiekt zonder vinger
[ afbeelding ]
Welken?quote:Op zaterdag 30 mei 2020 15:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb wel een ver-schrik-ke-lijk duur parfum gevonden dat helemaal bij mij past
Echt hoor, wat een domheid. Ook dat lichaam daar opbaren, Ze mogen hun handjes dichtknijpen als het bij deze 21 besmettingen blijft/quote:Op zaterdag 30 mei 2020 15:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja stiekem dus
https://www.omroepwest.nl(...)en-coronamaatregelen
Ja maar maak dan een opmerking over met lekkere taartje, de mooie houten tafel of het hippe blauwe bord.quote:
quote:Op zaterdag 30 mei 2020 15:07 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
nee eerste wat ik zie is die vorkquote:Op zaterdag 30 mei 2020 15:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja maar maak dan een opmerking over met lekkere taartje, de mooie houten tafel of het hippe blauwe bord.
quote:Op zaterdag 30 mei 2020 15:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja maar maak dan een opmerking over met lekkere taartje, de mooie houten tafel of het hippe blauwe bord.
Grijs bordquote:Op zaterdag 30 mei 2020 15:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Live-verslagquote:Op zaterdag 30 mei 2020 15:20 schreef bitterbal het volgende:
k ga denk ik maar even gluren bij die demo
Snap ik, mooi landschap daar hè?quote:Op zaterdag 30 mei 2020 15:21 schreef Budapestenaar het volgende:
@:Uitstraling Het was heerlijk in LimburgZo lekker om even ergens anders te zijn, heuveltjes te zien, de natuur te horen, voelen en ruiken
'Immens. Ongebonden. Gedreven. Vrijheid komt van binnenuit, het hart van de woestijn van het westen gewikkeld in leer. Het beweegt vooruit, ongebonden, door de stille lucht van een wijd open ruimte. Opwaaiend stof, huid op huid, onthult Ombré Leather van Tom Ford zichzelf zoals een landschap in lagen, waar stukken rots transformeren in het licht van de zonsopgang. 'quote:
quote:Op zaterdag 30 mei 2020 15:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Snap ik, mooi landschap daar hè?
Dat glooiende is voor de rest van Nederland al snel 't buitenland.
Ik las nog een mooiere, deze geur is je leren lievelingsjas uit je jeugd die je na tien jaar achter in je kledingkast terug vind.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 15:23 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
'Immens. Ongebonden. Gedreven. Vrijheid komt van binnenuit, het hart van de woestijn van het westen gewikkeld in leer. Het beweegt vooruit, ongebonden, door de stille lucht van een wijd open ruimte. Opwaaiend stof, huid op huid, onthult Ombré Leather van Tom Ford zichzelf zoals een landschap in lagen, waar stukken rots transformeren in het licht van de zonsopgang. '
Helder verhaal.
Oh dit wordt mijn nieuwe baan, parfumtekstenschrijver
Wacht, er komt iets in me opquote:Op zaterdag 30 mei 2020 15:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik las nog een mooiere, deze geur is je leren lievelingsjas uit je jeugd die je na tien jaar achter in je kledingkast terug vind.
En dat klopt helemaal
Ik klaag niet (toch nutteloos:P). Gaat lekker, beetje hangen in de tuin nu, muziekje opquote:
Ook net terug van wandelen, nu ff niksquote:Op zaterdag 30 mei 2020 15:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Pffff 4200 stappen ruim. Drie kwartier onderweg geweest. Goed dat ik een flesje water meegenomen had. Nog ff en het wordt echt een heuse wandeltocht
Heerlijkquote:Op zaterdag 30 mei 2020 15:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik klaag niet (toch nutteloos:P). Gaat lekker, beetje hangen in de tuin nu, muziekje op
Goed bezig jijquote:Op zaterdag 30 mei 2020 15:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Pffff 4200 stappen ruim. Drie kwartier onderweg geweest. Goed dat ik een flesje water meegenomen had. Nog ff en het wordt echt een heuse wandeltocht
quote:
Lekker! Binnenkort een keertje wandelen in Limburg?quote:Op zaterdag 30 mei 2020 15:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Later op de kaart bekeken: het uiterste punt waar ik was, was precies 1,01 km van mijn huisquote:Op zaterdag 30 mei 2020 15:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ook net terug van wandelen, nu ff niks
Na de foto's van Buda krijg ik er helemaal zin in jaquote:Op zaterdag 30 mei 2020 15:32 schreef liesje1979 het volgende:
Lekker! Binnenkort een keertje wandelen in Limburg?
Ik ook! Kunnen we best doen toch?quote:Op zaterdag 30 mei 2020 15:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Na de foto's van Buda krijg ik er helemaal zin in ja
quote:Op zaterdag 30 mei 2020 15:31 schreef -Miauw- het volgende:
[..]![]()
Ik ga binnenkort even ruiken. Moet ook een nieuw luchtje aanschaffen.
Oh over 'Dorus'
'Begin februari 1972 kreeg Manders een auto-ongeluk. In het ziekenhuis werd geconstateerd dat hij kanker had. Drie weken later stierf Manders aan een hartaanval.'
Staat nu een Spotify standaard lijst op 'Summer Breeze'. Nog leuke suggesties?quote:
Klinkt zomers en luchtigquote:Op zaterdag 30 mei 2020 15:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Staat nu een Spotify standaard lijst op 'Summer Breeze'. Nog leuke suggesties?
Die stond ook op die mixquote:Op zaterdag 30 mei 2020 15:37 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Klinkt zomers en luchtig![]()
Hmm heb ik tips, nee op het moment niet eigenlijk. Alleen Buena Vista Social Club schiet me te binnen. Zon, rum
Komt goedquote:Op zaterdag 30 mei 2020 15:35 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Je moet toch een keer een beetje je mondkapjes opmaken.
Smerige westerse regeltjes, allah beschermt ons wel.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 15:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja stiekem dus
https://www.omroepwest.nl(...)en-coronamaatregelen
Maar wat is hier gebeurd dan?quote:Op zaterdag 30 mei 2020 15:43 schreef RockNijntje het volgende:
Drankautomaat in de studentenflat heeft te koud gestaan, wat een bende.
[ afbeelding ]
Colaschennis @bitterbalquote:Op zaterdag 30 mei 2020 15:43 schreef RockNijntje het volgende:
[ afbeelding ]
Durf niet zo goed. Een me hoofd zou wel mooi staan in de collectiequote:Op zaterdag 30 mei 2020 15:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nog wat straatstenen gegooid naar de ME?
Ja, met de helm er nog opquote:Op zaterdag 30 mei 2020 15:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Durf niet zo goed. Een me hoofd zou wel mooi staan in de collectie
Waarom maar 1 eigenlijk?quote:Op zaterdag 30 mei 2020 15:45 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik ga dat vaker doen, zo'n nachtje Limburg
Is dit braaksel?quote:Op zaterdag 30 mei 2020 15:43 schreef RockNijntje het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom niet?quote:
Gewoon je eigen kop in zo'n helm steken. Gaatie er meteen af. Profitquote:Op zaterdag 30 mei 2020 15:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Denk lastig te verkrijgen zonder dood geknuppeld te worden
Nou ik denk dat wij wel 2 of 3 nachten gaan toch Liesj0n?quote:Op zaterdag 30 mei 2020 15:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Waarom niet?
Ik wilde gewoon lekker wandelen in Limburg. Maar heen, wandelen en terug op één dag vond ik teveel van het goede. Daarom een overnachtig geboekt. Het was niet mijn intentie om er een weekend van te maken.
Dan kan k niet meer van mijn collectie genietenquote:Op zaterdag 30 mei 2020 15:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gewoon je eigen kop in zo'n helm steken. Gaatie er meteen af. Profit
2 nachten lijkt me beter, heb je wat meer het idee dat je even weg bent.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 15:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Waarom niet?
Ik wilde gewoon lekker wandelen in Limburg. Maar heen, wandelen en terug op één dag vond ik teveel van het goede. Daarom een overnachtig geboekt. Het was niet mijn intentie om er een weekend van te maken.
Wel eens nagedacht waarom je afgesneden hoofden zo boeiend vind, een film, ISIS, Amerikaanse seriemoordenaars, iets met je jeugd?quote:Op zaterdag 30 mei 2020 15:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Denk lastig te verkrijgen zonder dood geknuppeld te worden
Dan doe jij dat. Ga ik één nachtquote:Op zaterdag 30 mei 2020 15:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
2 nachten lijkt me beter, heb je wat meer het idee dat je even weg bent.
Nee dat niet nee.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 15:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dan kan k niet meer van mijn collectie genieten
Nee geen idee :p misschien kom k uit een lange lijn van noord Afrikaanse koppensnellersquote:Op zaterdag 30 mei 2020 15:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wel eens nagedacht waarom je afgesneden hoofden zo boeiend vind, een film, ISIS, Amerikaanse seriemoordenaars, iets met je jeugd?
Ik zou drie gaanquote:Op zaterdag 30 mei 2020 15:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dan doe jij dat. Ga ik één nacht
Nou eerst dacht ik dus dat het kots was want duhquote:
Die deden dat niet, die sjouwden blokken steen voor hun farao, aten dagelijks pap en daarna gingen ze dood.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 15:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee geen idee :p misschien kom k uit een lange lijn van noord Afrikaanse koppensnellers
Daar vind ik Limburg toch niet spannend genoeg voorquote:Op zaterdag 30 mei 2020 15:51 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik zou drie gaan![]()
Zit er over na te denken om een maand weg te gaan en gewoon te werken vanaf die plek.
Nu kan het nog.
Mooi verhaalquote:Op zaterdag 30 mei 2020 15:51 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nou eerst dacht ik dus dat het kots was want duh. Toen ik beter keek zag ik dat het aan de binnenkant zat, dus toen was ik helemaal verward, hoe kots je in zo'n machine
. Vervolgens zag ik kapotte blikjes en blikjes die helemaal bol staan. Op een of andere manier is dat ding dus waarschijnlijk keihard gaan vriezen waardoor het 'bierflesje in de vriezer'-effect ontstaan is maar dan met ik weet niet hoe veel blikjes fris
.
Ik heb het maar even aan mijn ganggenootjes gemeld, maar ik ga er verder niets mee doen aangezien ik hier niet meer woon.
Heb k het toch een stukken beterquote:Op zaterdag 30 mei 2020 15:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die deden dat niet, die sjouwden blokken steen voor hun farao, aten dagelijks pap en daarna gingen ze dood.
Nee, dat snap ikquote:Op zaterdag 30 mei 2020 15:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Daar vind ik Limburg toch niet spannned genoeg voor
Ja, daar heb ik ook over nagedacht.
Ik kan ook wereldwijd wel werkenquote:Op zaterdag 30 mei 2020 15:51 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik zou drie gaan![]()
Zit er over na te denken om een maand weg te gaan en gewoon te werken vanaf die plek.
Nu kan het nog.
Ja je was maar simpel hoertje daar geweest voor Amon Ra priesters als ze even echt niets te doen hadden.quote:
Preciesquote:Op zaterdag 30 mei 2020 15:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Beetje smurfen op je terras als een moderne Nefertiti.
Nou nou nouquote:Op zaterdag 30 mei 2020 15:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja je was maar simpel hoertje daar geweest voor Amon Ra priesters als ze even echt niets te doen hadden.
Wij hebben een kant en klaar huis in Hongarije waar ik zo een maandje kan gaan zitten. Waar zou jij heen gaan?quote:Op zaterdag 30 mei 2020 15:53 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nee, dat snap ikIk zou het liefste aan zee zijn
![]()
Waar zou je naartoe willen, een maand?
Oh wauwquote:Op zaterdag 30 mei 2020 15:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wij hebben een kant en klaar huis in Hongarije waar ik zo een maandje kan gaan zitten. Waar zou jij heen gaan?
Hmm, andere kustplaats dan? Scarborough? Torquay?quote:Op zaterdag 30 mei 2020 15:57 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh wauw![]()
Hmmm weet het niet. Ik denk BrightonAan zee, leuk stadje, in de buurt van Londen.
Alleen zo duur
Waarom klinkt het mij dan zo bekend?quote:Op zaterdag 30 mei 2020 15:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Eeeuhm eeuhm nee dat was noordelijk Italië.
Genua lijkt op Puglia?quote:Op zaterdag 30 mei 2020 16:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Waarom klinkt het mij dan zo bekend?
Ken ik niet, maar ik zeg jaquote:Op zaterdag 30 mei 2020 15:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hmm, andere kustplaats dan? Scarborough? Torquay?
Het slingert om mijn braam.quote:
Torquay is leuk. Engeland op z'n mediterraans, met palmbomenquote:Op zaterdag 30 mei 2020 16:00 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ken ik niet, maar ik zeg ja
Maar zie het voorlopig niet gebeuren hoor. Sowieso moet ik een paar keer op mijn werk verschijnen en daarnaast heb ik nog een aantal verjaardagen in de aankomende maanden.
Als, dan pas in december.
quote:Op zaterdag 30 mei 2020 16:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het slingert om mijn braam.
Haagwinde, overigens.
Ze zijn in de 2e kamer toch in discussie of thuiswerken een recht wordt?quote:Op zaterdag 30 mei 2020 16:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Torquay is leuk. Engeland op z'n mediterraans, met palmbomen
Ja, ik ben ook bang dat mijn werkgever me ineens ontbiedt op kantoorDe verjaardagen kun je ook videobellend doen?
werkt veel beter als de werkgever er zelf achter staatquote:Op zaterdag 30 mei 2020 16:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ze zijn in de 2e kamer toch in discussie of thuiswerken een recht wordt?
Oh ja zekerquote:Op zaterdag 30 mei 2020 16:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
werkt veel beter als de werkgever er zelf achter staat
quote:Op zaterdag 30 mei 2020 16:04 schreef -Miauw- het volgende:
Ik heb geen idee wat een haagwinde is, maar ik ben onder de indruk van hoe het klinkt allemaal.
quote:Haagwinde (Calystegia sepium, synoniem: Convolvulus sepium) is een vaste plant die behoort tot de windefamilie (Convolvulaceae). In Nederland wordt de haagwinde ook wel pispotje genoemd naar de vorm van de bloem.
Oh dat ziet er inderdaad heel mooi uitquote:Op zaterdag 30 mei 2020 16:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Torquay is leuk. Engeland op z'n mediterraans, met palmbomen
Ja, ik ben ook bang dat mijn werkgever me ineens ontbiedt op kantoorDe verjaardagen kun je ook videobellend doen?
Haagwinde is kut, overwoekert alles en het kronkelt dus.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 16:04 schreef -Miauw- het volgende:
[..]ja maar bramen
Ik heb geen idee wat een haagwinde is, maar ik ben onder de indruk van hoe het klinkt allemaal.
O? Dat heb ik niet meegekregen. Ik zou er voor zijn. Sowieso, we zien nu dat het werkt, dat we geen fileprobleem hebben en minder vervuiling. Dat mag de overheid best stimulerenquote:Op zaterdag 30 mei 2020 16:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ze zijn in de 2e kamer toch in discussie of thuiswerken een recht wordt?
Ja tof he.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 16:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
https://www.tripadvisor.n(...)_of_Bari_Puglia.html
Nou nu werd ik toch nieuwsgierig dus ik heb Google gevraagd hoe of wat.quote:
Kutbloem.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 16:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Haagwinde is kut, overwoekert alles en het kronkelt dus.En bestrijden kan op die plek niet, want staat dus plant die wél moet blijven.
Waarom zou je ze niet verstaan?quote:Op zaterdag 30 mei 2020 16:06 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh dat ziet er inderdaad heel mooi uit![]()
Versta de mensen daar waarschijnlijk ook niet dus dan is het helemaal vakantie![]()
Nee, mijn moeder ga ik maar niet videobellen op haar verjaardagKroonjaar dit dat, ik moet er wel bij zijn.
Eeeuhmquote:Op zaterdag 30 mei 2020 16:06 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh dat ziet er inderdaad heel mooi uit![]()
Versta de mensen daar waarschijnlijk ook niet dus dan is het helemaal vakantie![]()
Nee, mijn moeder ga ik maar niet videobellen op haar verjaardagKroonjaar dit dat, ik moet er wel bij zijn.
Ik overdrijfquote:Op zaterdag 30 mei 2020 16:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Waarom zou je ze niet verstaan?Geen gekke accenten gehoord daar. Heel sophisticated allemaal.
O nee, dat kun je niet met een zoomgesprekje afdoen
Samen verbrand douchen met een bruisbal na een stoffige zonnige dag met duizend indrukken en avonturen en daarna uit eten gaanquote:
Hier kun je ook gewoon huisjes huren. Een soort indoor Thailand.quote:
Als je het zo brengt, krijg ik ook zin in Pugliaquote:Op zaterdag 30 mei 2020 16:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Samen verbrand douchen met een bruisbal na een stoffige zonnige dag met duizend indrukken en avonturen en daarna uit eten gaan
Lekker knus op elkaars lip op het strand zitten.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 16:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hier kun je ook gewoon huisjes huren. Een soort indoor Thailand.
https://www.dailymail.co.(...)surrounded-SNOW.html
Douchen met een bruisbal kan ik je afradenquote:Op zaterdag 30 mei 2020 16:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Samen verbrand douchen met een bruisbal na een stoffige zonnige dag met duizend indrukken en avonturen en daarna uit eten gaan
Anderhalve meter afstandquote:Op zaterdag 30 mei 2020 16:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Lekker knus op elkaars lip op het strand zitten.
Met jouw ogen voor schoonheid en detail mag je altijd mee, Miauw heeft dat trekje ook.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 16:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als je het zo brengt, krijg ik ook zin in Puglia
Dat scherm ookquote:Op zaterdag 30 mei 2020 16:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hier kun je ook gewoon huisjes huren. Een soort indoor Thailand.
https://www.dailymail.co.(...)surrounded-SNOW.html
Als de zomer daar los gaat, zit ik kotsend in een hoekje te zonnestekenquote:Op zaterdag 30 mei 2020 16:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Met jouw ogen voor schoonheid en detail mag je altijd mee, Miauw heeft dat trekje ook.
Hoedje voor Budaquote:Op zaterdag 30 mei 2020 16:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als de zomer daar los gaat, zit ik kotsend in een hoekje te zonnesteken
Vind ik nog steeds veel te krap voor op een strandquote:
*flikkert bruisbal weg.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 16:15 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Douchen met een bruisbal kan ik je afraden![]()
Maar de rest klinkt wel tof!
Wel meer eten en meer ijs toevoegen aan het verhaal.
En wijn.
Linzensoep uit een zakquote:Op zaterdag 30 mei 2020 16:17 schreef -Miauw- het volgende:
Over eten gesproken, wat staat er bij jullie op het menu?
Was Karzai maar hier, die eet altijd lekkere dingen
Ik vermoed een wokprutje.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 16:17 schreef -Miauw- het volgende:
Da's wel lekkerquote:Op zaterdag 30 mei 2020 16:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vind ik nog steeds veel te krap voor op een strandKomt misschien omdat we vroeger altijd naar de Franse Atlantische kust gingen (Golf van Biskaje). Moest je eerst een uur door het bos lopen, of althans voor mijn gevoel was dat zo, maar altijd ruime lege stranden
Ik heb Shakshuka op het menu staan.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 16:17 schreef -Miauw- het volgende:
IJsquote:Op zaterdag 30 mei 2020 16:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
*flikkert bruisbal weg.
Ik ben niet van het ijs maar Italiaans ijs is toch wel alsof er een engeltje in je keel plast![]()
Eten zorg ik wel voor, dat zoek ik graag op
Spiesjes van de plaat en chopper salade a la Flesquote:Op zaterdag 30 mei 2020 16:17 schreef -Miauw- het volgende:
quote:Op zaterdag 30 mei 2020 16:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik vermoed een wokprutje.
/duidelijk geen CULposter
Waar zijn de sterretjes en discoballen gebleven?quote:Op zaterdag 30 mei 2020 16:20 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
IJsis echt mijn favoriete ding. Op de bruisbal na.
Lekker!quote:Op zaterdag 30 mei 2020 16:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb Shakshuka op het menu staan.
Wat is een chopper salade?quote:Op zaterdag 30 mei 2020 16:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Spiesjes van de plaat en chopper salade a la Fles
Geen zin om boodschappen te gaan doen. Dit is het laatste restje van mijn quarantainhamstervoorraad. Moet een keer opquote:
Die heb ik volledig opgenomen in mijn wezen dus die zijn áltijd aanwezig.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 16:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Waar zijn de sterretjes en discoballen gebleven?
Thuisbezorgdquote:Op zaterdag 30 mei 2020 16:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Geen zin om boodschappen te gaan doen. Dit is het laatste restje van mijn quarantainhamstervoorraad. Moet een keer op
Salade met olijven, rucola, paprika, halloumi en pitjes. Uit de Tefal 5 second chopper. En een balsamicodressingkje. Lekker en gezondquote:
Pic?quote:Op zaterdag 30 mei 2020 16:21 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Die heb ik volledig opgenomen in mijn wezen dus die zijn áltijd aanwezig.
Ik heb trouwens een discobal.
Ik ben nu wel blij dat ik minimaal gehamsterd heb.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 16:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Geen zin om boodschappen te gaan doen. Dit is het laatste restje van mijn quarantainhamstervoorraad. Moet een keer op
Nu gaat je kop deraf. Zo gezellig is CUL welquote:
Ik ook. Die soep stel ik al weken uitquote:Op zaterdag 30 mei 2020 16:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ben nu wel blij dat ik minimaal gehamsterd heb.
Tegenwoordig wel jaquote:Op zaterdag 30 mei 2020 16:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Da's wel lekkerDat had ik twee jaar geleden in Kijkduin ook
Jij gaat toch altijd naar de States op vakantie?
Ik ben een Draak, ik kan wel wat hebben.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 16:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nu gaat je kop deraf. Zo gezellig is CUL wel
quote:Op zaterdag 30 mei 2020 16:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lekker soppen met brood in de geilheid van de kip, zo zou ik het noemen
Dat was dan ook echt voor Mongolen.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 16:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Klinkt nog steeds als strafquote:Op zaterdag 30 mei 2020 16:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik kwak er een lading sambal door. Dan gaat het wel.
Ha, dank. Spontaan geen trek meer.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 16:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lekker soppen met brood in de geilheid van de kip, zo zou ik het noemen
Klinkt goedquote:Op zaterdag 30 mei 2020 16:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Salade met olijven, rucola, paprika, halloumi en pitjes. Uit de Tefal 5 second chopper. En een balsamicodressingkje. Lekker en gezond
Ik moest lachen.quote:
Ik wel heel veel wc-papier.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 16:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Is ookquote:
quote:Op zaterdag 30 mei 2020 16:31 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik ben wel blij dat ik geen beesten heb die levend voer krijgen. Wormen uitknijpen is vies yo.
Moet een paar dagen jonge axolotls voeren, dus wormen ontdoen van poep en vierendelen.
Wat?quote:Op zaterdag 30 mei 2020 16:31 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik ben wel blij dat ik geen beesten heb die levend voer krijgen. Wormen uitknijpen is vies yo.
Moet een paar dagen jonge axolotls voeren, dus wormen ontdoen van poep en vierendelen.
quote:Op zaterdag 30 mei 2020 16:34 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb vrij simpele regels.
Sinaasappelsap moet binnen het uur op anders smaakt het naar oude fiets.
Melk binnen 12 uur anders valt dat je huig aan en blijft daar wonen en plakken.
Vleeswaren, dezelfde dag want ander krijg je van die verkleurde delen dood beest![]()
Kaas tot hij begint te zweten en vochtig te worden![]()
Open flessen frisdrank dezelfde dag anders begint het te smaken naar modder.
Groenten tot het zakje vochtig en bol is.
Verse fruitsapjes meteen binnen een paar uur anders worden ze warm en ontploften ze.
Poep eruit knijpen, anders wordt het aquarium zo vies.quote:
quote:Op zaterdag 30 mei 2020 16:36 schreef -Miauw- het volgende:
[..]![]()
Ik deed al twee weken met een pak amandelmelk, gelukkig rook ik gisteren even voor ik het uit het pak schonk. Was niet meer wat het ooit was.
Heb jij geen koelkast?quote:Op zaterdag 30 mei 2020 16:34 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb vrij simpele regels.
Sinaasappelsap moet binnen het uur op anders smaakt het naar oude fiets.
Melk binnen 12 uur anders valt dat je huig aan en blijft daar wonen en plakken.
Vleeswaren, dezelfde dag want ander krijg je van die verkleurde delen dood beest![]()
Kaas tot hij begint te zweten en vochtig te worden![]()
Open flessen frisdrank dezelfde dag anders begint het te smaken naar modder.
Groenten tot het zakje vochtig en bol is.
Verse fruitsapjes meteen binnen een paar uur anders worden ze warm en ontploften ze.
quote:Op zaterdag 30 mei 2020 16:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Poep eruit knijpen, anders wordt het aquarium zo vies.
Ja, exact zoals je MI waarschijnlijk.quote:
Gatver, doet me denken een een vriend die had vroeger enorme en dan ook echt enorme palingen in een aquarium in zijn huiskamer en dat water was helemaal bruin want die beesten moesten zichzelf leeg schijten anders waren ze niet te vretenquote:Op zaterdag 30 mei 2020 16:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Poep eruit knijpen, anders wordt het aquarium zo vies.
Ik moet het dus voor de wormen doen.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 16:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gatver, doet me denken een een vriend die had vroeger enorme en dan ook echt enorme palingen in een aquarium in zijn huiskamer en dat water was helemaal bruin want die beesten moesten zichzelf leeg schijten anders waren ze niet te vreten
quote:Op zaterdag 30 mei 2020 16:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik moet het dus voor de wormen doen.
Vooral zielig omdat degene waarvoor ik voer dat dus met zo'n bot schilmesje doet. Ik had het minder rot gevonden met een goed scherp mesje.quote:
Deja vu, net al Metallica live op NPO2 Extra.quote:
oh leukquote:Op zaterdag 30 mei 2020 16:31 schreef IJsdraakje het volgende:
Wat een horrorverhaalquote:Op zaterdag 30 mei 2020 16:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Vooral zielig omdat degene waarvoor ik voer dat dus met zo'n bot schilmesje doet. Ik had het minder rot gevonden met een goed scherp mesje.
Al spartelen de vier delen dus fijn verder.
quote:Op zaterdag 30 mei 2020 16:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Deja vu, net al Metallica live op NPO2 Extra.
Dat vierendelen moet sowieso, want anders zijn de stukken te groot (in het wild eten ze gewoon kleinere wormen, maar da's een stuk duurder).quote:Op zaterdag 30 mei 2020 16:46 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Wat een horrorverhaal![]()
Kortom, ik zou het aquarium dus vaker verschonen
Godverquote:Op zaterdag 30 mei 2020 16:46 schreef FranticDJ het volgende:
Ik heb een uur vast gezeten in een bakje op 8m hoogte :’) storing op de kraan. Bleek een bezem tegen de noodstop te staan 🤪🤣
Hoe is het hier?
quote:Op zaterdag 30 mei 2020 16:46 schreef FranticDJ het volgende:
Ik heb een uur vast gezeten in een bakje op 8m hoogte :’) storing op de kraan. Bleek een bezem tegen de noodstop te staan 🤪🤣
Hoe is het hier?
Wel uurtje geslapen? :pquote:Op zaterdag 30 mei 2020 16:46 schreef FranticDJ het volgende:
Hoe is het hier?
quote:Op zaterdag 30 mei 2020 16:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat vierendelen moet sowieso, want anders zijn de stukken te groot (in het wild eten ze gewoon kleinere wormen, maar da's een stuk duurder).
quote:Op zaterdag 30 mei 2020 17:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ooooh wacht, zijn die van je eigen planten?
En dan zijn ze lelijk?quote:Op zaterdag 30 mei 2020 17:07 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Als ze klein zijn. Daarna worden ze modderbruingrijs.
Heel lelijk.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 17:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En dan zijn ze lelijk?
Zover was ik nog niet
"Ik hou echt enorm veel van je maar ik heb honger dus nu ga ik je piemel eraf bijten"quote:Op zaterdag 30 mei 2020 17:10 schreef bitterbal het volgende:
Ze kijken je ook aan alsof ze je eigenlijk wil opeten maar net doen alsof ze heel vriendelijk zijn.
Zo:
Nou ja raad ze aan niet mee je bed in te nemen neequote:Op zaterdag 30 mei 2020 17:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Ik hou echt enorm veel van je maar ik heb honger dus nu ga ik je piemel eraf bijten"
Vooral een genot dat ik iets eet... want ik was het vergeten, ben in de tuin bezig met graven en zagen en schroeven en dingen....quote:Op zaterdag 30 mei 2020 17:08 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Met wat lunch jij?
Ik heb trrrrek en geen idee wat ik ga eten
quote:
Nouquote:Op zaterdag 30 mei 2020 17:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou ja raad ze aan niet mee je bed in te nemen nee
Clausquote:Op zaterdag 30 mei 2020 17:14 schreef bitterbal het volgende:
lijkt natuurlijk wel wat wat op een worm
Hmmm interessantquote:Op zaterdag 30 mei 2020 17:14 schreef Fogel het volgende:
[..]
Vooral een genot dat ik iets eet... want ik was het vergeten, ben in de tuin bezig met graven en zagen en schroeven en dingen....
Het was een worst-kaasscenario met bacon. Een worst met kaas erin, en ingepakt in bacon. Met een klodder Hela curry en wat kerriepoeder erop. Glas Blonde erbij. Nu kan ik er weer even tegenaan.
Me afgevraagd wat jij ging eten en toen zag ik het!quote:Op zaterdag 30 mei 2020 17:15 schreef Karzai het volgende:
Zo jongens en meiden wat hebben jullie allemaal gedaan vandaag?
Je hebt nu ook zin in worst?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |