Uit 94, Saskia heten en dan op mij gaan haten. Begrijpelijk.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 09:13 schreef Chinless het volgende:
Heb je nu niets beters te doen dan domme vragen posten TS?
Hmm, geen idee eigenlijk. de meningen zijn verdeeldquote:Op zaterdag 30 mei 2020 09:16 schreef borbit het volgende:
Blauw ijs is toch kauwgombal smaak normaal?
Dit. En ik neem het nooit. Genoeg andere lekkere smaken waarbij je wel weet wat je krijgt.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 09:14 schreef MevrouwPuff het volgende:
Heeft elk Smurfenijs dezelfde smaak? De ijsbler kan er toch een willekeurig smaakje aan geven?
smurfin billetjesquote:Op zaterdag 30 mei 2020 09:52 schreef Basp1 het volgende:
Kan ik ook ergens een smurfen biefstukje bestellen, ik ben wel benieuwd hoe die smaken?
gargie&azrael@gmail.comquote:Op zaterdag 30 mei 2020 09:52 schreef Basp1 het volgende:
Kan ik ook ergens een smurfen biefstukje bestellen, ik ben wel benieuwd hoe die smaken?
Er zitten stukjes grote smurf door?quote:Op zaterdag 30 mei 2020 17:27 schreef drakin het volgende:
Hier komt het het meest in de buurt van vanille, ook hebben ze altijd stukjes grote smurf erdoorheen. Een favoriet smaakje dus dan is het echt geen bubblegum of te zoet.
Denk dat ik een ijsje ga halen zo
Ja hier wel, altijd een paar kleine rode stipjes.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |