Ohhh, maar waarom?quote:Op zaterdag 30 mei 2020 01:36 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat waren ze wel, maar SpaceX heeft iedereen uitgekocht op een niet al te nette manier zeg maar .
Wat je zelf wil. Er loopt er zelfs één rond hier die de hele godganse dag militaire propaganda kijkt en deelt.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 01:58 schreef SolletjeinhetBolletje het volgende:
Reageert men ooit in dit topic op elkaars muziek, of is het puur een dump van YT links?
Jaquote:Op zaterdag 30 mei 2020 01:58 schreef SolletjeinhetBolletje het volgende:
Reageert men ooit in dit topic op elkaars muziek, of is het puur een dump van YT links?
Lijkt so far gewoon een random dump haha.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 01:59 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Wat je zelf wil. Er loopt er zelfs één rond hier die de hele godganse dag militaire propaganda kijkt en deelt.
Snij een onderwerp aan zou ik zeggen, er zullen vanzelf reacties op volgen.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 02:00 schreef SolletjeinhetBolletje het volgende:
[..]
Lijkt so far gewoon een random dump haha.
Zou het wel leuk vinden als er wat meer discussie over de muziek in kwestie zou voorkomen.
Ja hoor, doe ik wel eens, en anders reageer ik op de personen zelfquote:Op zaterdag 30 mei 2020 01:58 schreef SolletjeinhetBolletje het volgende:
Dat is toch iemand die er al eerder ook was?quote:Op zaterdag 30 mei 2020 01:59 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Wat je zelf wil. Er loopt er zelfs één rond hier die de hele godganse dag militaire propaganda kijkt en deelt.
Ik ben er, no worriesquote:Op zaterdag 30 mei 2020 02:00 schreef SolletjeinhetBolletje het volgende:
[..]
Lijkt so far gewoon een random dump haha.
Zou het wel leuk vinden als er wat meer discussie over de muziek in kwestie zou voorkomen.
Ja klopt.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 02:06 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Dat toch iemand die er al eerder ook was?
Ik probeer uit te vogelen of de Fitchpork 10/10 rating van Fiona Apple's nieuwe album ergens op slaat.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 02:01 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Snij een onderwerp aan zou ik zeggen, er zullen vanzelf reacties op volgen.
Hier gaat iets niet helemaal goedquote:Op zaterdag 30 mei 2020 02:07 schreef SolletjeinhetBolletje het volgende:
[..]
Ik probeer uit te vogelen of de Fitchpork 10/10 rating van Fiona Apple's nieuwe album ergens op slaat.
[youtube]
https://www.youtube.com/watch?v=emXYPRlVBas&list=PL9tY0BWXOZFthbMAh1WrMDEho_wKVSM_1&index=3[/youtube]
Het zit nog niet in mijn systeem zeg maar, maar de reviews zijn geweldig , dus misschien 'snap' ik het nog niet.
fixed, blank regel te veelquote:Op zaterdag 30 mei 2020 02:08 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Hier gaat iets niet helemaal goed
Misschien moet je niet af gaan op reviews, maar op wat je zelf vind?quote:Op zaterdag 30 mei 2020 02:07 schreef SolletjeinhetBolletje het volgende:
[..]
Ik probeer uit te vogelen of de Fitchpork 10/10 rating van Fiona Apple's nieuwe album ergens op slaat.
Het zit nog niet in mijn systeem zeg maar, maar de reviews zijn geweldig , dus misschien 'snap' ik het nog niet.
Uiteraard, dat is ook wat ik doe, maar over het algemeen ben ik het best vaak eens met pitchfork dus ik wil het op zijn minst even een kans geven.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 02:10 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Misschien moet je niet af gaan op reviews, maar op wat je zelf vind?
Sws dit ook natuurlijk, maar goed ik wil zo wel luisteren.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 02:10 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Misschien moet je niet af gaan op reviews, maar op wat je zelf vind?
Torches & pitchforksquote:Op zaterdag 30 mei 2020 02:14 schreef SolletjeinhetBolletje het volgende:
[..]
Uiteraard, dat is ook wat ik doe, maar over het algemeen ben ik het best vaak eens met pitchfork dus ik wil het op zijn minst even een kans geven.
Maar volgens mij niet mijn ding nee.
Mad fanboys. Ik let ook niet per se puur op ratings, maar als iets in 'mijn sphere' een huge rating krijgt wil ik het wel altijd even beluisteren.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 02:17 schreef IxCalypso het volgende:
Dat was wel vaag trouwens, die serie had al negatieve reviews op Imdb voordat het uitgezonden was. Hoe?
Ik vind iets leuk of niet leuk, ik ga het ook niet vaker beluisteren omdát het goede ratings heeft.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 02:19 schreef SolletjeinhetBolletje het volgende:
[..]
Mad fanboys. Ik let ook niet per se puur op ratings, maar als iets in 'mijn sphere' een huge rating krijgt wil ik het wel altijd even beluisteren.
So far niet slecht, maar dat rare gepraat ipv zang vind ik maar moeilijk.
Nou alle respect, maar ik vind het een knap waardeloos nummer.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 02:07 schreef SolletjeinhetBolletje het volgende:
[..]
Sommige muziek moet bij me groeien, dat vind ik 'mwah' bij de eerste luister en op een gegeven moment klikt het en dan vind ik het geweldig. Ik geef high potentials de kans om die stap te makenquote:Op zaterdag 30 mei 2020 02:20 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Ik vind iets leuk of niet leuk, ik ga het ook niet vaker beluisteren omdát het goede ratings heeft.
Toch maar eens aangeklikt, want dat had ik nog nooit gedaanquote:Op zaterdag 30 mei 2020 02:20 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Nou alle respect, maar ik vind het een knap waardeloos nummer.
Na 02:30 afgezet.
Dit is 10/10
Heb hem op mn 'later nog eens luisteren'-playlist gezet, klnkt goed.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 02:20 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Nou alle respect, maar ik vind het een knap waardeloos nummer.
Na 02:30 afgezet.
Dit is 10/10
Krijg er nog steeds kippenvel vanquote:Op zaterdag 30 mei 2020 02:25 schreef SolletjeinhetBolletje het volgende:
[..]
Heb hem op mn 'later nog eens luisteren'-playlist gezet, klnkt goed.
Volgens mij zei ik dat ik alles wat daar mee te maken heeft super interessant vind ,en het lastig vind dat ik niet snap hoe het werktquote:
Dat fetch the bolts ofzo? Nou ik vond het echt niksquote:Op zaterdag 30 mei 2020 02:28 schreef IxCalypso het volgende:
In dat nummer zit zelfs een soort Familie Knots sfeertje als je goed luistert.
Nee een muziekdeuntjequote:Op zaterdag 30 mei 2020 02:30 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Dat fetch the bolts ofzo? Nou ik vond het echt niks
Oh dat heb ik echt aan de lopende band.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 02:32 schreef IxCalypso het volgende:
Soms hoor je iets en doet dat je denken aan iets anders, dat had ik even.
Ja? Ik niet. Noem eens iets dan?quote:Op zaterdag 30 mei 2020 02:35 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Oh dat heb ik echt aan de lopende band.
Dat een bepaalde gedachte aanleiding is om een andere gedachte te hebben? Dat is bij mij best wel standaard eigenlijk. Veelal als ik nog onbeantwoorde vragen uit het verleden heb en ik daar dan onverhoopt antwoord op krijg.quote:
Ah ja, gedachtes wel. Maar geluiden minder en ik had het over geluiden.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 02:40 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Dat een bepaalde gedachte aanleiding is om een andere gedachte te hebben? Dat is bij mij best wel standaard eigenlijk. Veelal als ik nog onbeantwoorde vragen uit het verleden heb en ik daar dan onverhoopt antwoord op krijg.
Maar als jij vragen hebt die je beantwoord wil zien, waarom stel je die dan niet aan wie dat dan ook is?quote:Op zaterdag 30 mei 2020 02:40 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Dat een bepaalde gedachte aanleiding is om een andere gedachte te hebben? Dat is bij mij best wel standaard eigenlijk. Veelal als ik nog onbeantwoorde vragen uit het verleden heb en ik daar dan onverhoopt antwoord op krijg.
Dan begrijp ik totaal niet wat je nou bedoeldquote:Op zaterdag 30 mei 2020 02:41 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Ah ja, gedachtes wel. Maar geluiden minder en ik had het over geluiden.
Daar ben ik enige tijd geleden mee gestopt nadat het niet de gewenste resultaten opleverde.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 02:43 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Maar als jij vragen hebt die je beantwoord wil zien, waarom stel je die dan niet aan wie dat dan ook is?
Dus je blijft er mee zitten?quote:Op zaterdag 30 mei 2020 02:45 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Daar ben ik enige tijd geleden mee gestopt nadat het niet de gewenste resultaten opleverde.
Niet helemaal, ik leg verschillende uitkomsten naast elkaar neer en beoordeel wat ik moet geloven.quote:
Gewenste resultaten.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 02:48 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Niet helemaal, ik leg verschillende uitkomsten naast elkaar neer en beoordeel wat ik moet geloven.
Niet het antwoord wat overeen kwam met mijn bevindingen. Het gewenste antwoord is in veel gevallen behoorlijk idealistisch.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 02:49 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Gewenste resultaten.
Je kreeg wel antwoord, maar niet het gewenste?
Je hebt gelijk dat het antwoord mij niet aanstaat, voor zover ik immers kan beoordelen op dat moment is het gelogen, iemand die tegen me liegt kan ik per definitie niet vertrouwen.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 02:52 schreef IxCalypso het volgende:
Is het niet zo dat het antwoord je niet aanstaat? Want zo klinkt het meer. Geen idee over wie of wat je hebt hebt maar als je het gaat hebben over gewenst antwoord. Tja dan zal je vaak teleurgesteld worden.
Ik wil zoveel en zelden doet iemand dat ^^
Over wie gaat het, je ex, je ouders, een vriend?quote:Op zaterdag 30 mei 2020 02:54 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Je hebt gelijk dat het antwoord mij niet aanstaat, voor zover ik immers kan beoordelen op dat moment is het gelogen, iemand die tegen me liegt kan ik per definitie niet vertrouwen.
Dat gezegd hebbende zou ik zelf ook liever willen dat het niet zou kloppen.
Ik zal de betrokken partijen gedurende respijt niet bij naam noemen, het kan immers nog meerdere kanten op. Het zijn kwalijke zaken en ze gaan me aan het hart, zoveel mag je van me weten.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 02:54 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Over wie gaat het, je ex, je ouders, een vriend?
Dom spel.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 03:04 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Ja klopt ik heb paar zieke Mods voor dts maar niet verder vertellen
De drama die ik hier creëer hier soms is peanuts met daar toch?quote:
Hahaha ja sowieso. Jij dropt gewoon je mening, mag je het mee eens en oneens zijn, maar je komt er eerlijk voor uit.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 03:17 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
De drama die ik hier creëer hier soms is peanuts met daar toch?
Ja dat en dat is ook waarom ik echt nooit 24/7 a week online op een forum zou zijn. Dat is zo niet ik.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 03:19 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Hahaha ja sowieso. Jij dropt gewoon je mening, mag je het mee eens en oneens zijn, maar je komt er eerlijk voor uit.
Waarom wil je hier drama creëren dan?quote:Op zaterdag 30 mei 2020 03:17 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
De drama die ik hier creëer hier soms is peanuts met daar toch?
Ah.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 03:21 schreef IxCalypso het volgende:
Het moet wel leuk blijven. Ik hou van drama, ik ben zelf drama, maar niet altijd
Dat is geen doel, maar dat gebeurd wel soms.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 03:21 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Waarom wil je hier drama creëren dan?
Allemaal taktikquote:Op zaterdag 30 mei 2020 03:20 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Ja dat en dat is ook waarom ik echt nooit 24/7 a week online op een forum zou zijn. Dat is zo niet ik.
We hebben het niet altijd voor het zeggen blijkbaar, sommigen vinden het toegestaan om anderen drama op te leggen en toe te verplichten. Rare wereld.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 03:23 schreef DeHovenier het volgende:
Ik hou helemaal niet van drama, onnodige afleiding vind ik dat.
Oh echt, zonder drama is een forum wel saai hoor.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 03:23 schreef DeHovenier het volgende:
Ik hou helemaal niet van drama, onnodige afleiding vind ik dat.
Lastig om te onderscheiden, helemaal met de kloontjes.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 03:25 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
We hebben het niet altijd voor het zeggen blijkbaar, sommigen vinden het toegestaan om anderen drama op te leggen en toe te verplichten. Rare wereld.
Dan ben ik maar saaiquote:Op zaterdag 30 mei 2020 03:26 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Oh echt, zonder drama is een forum wel saai hoor.
Waarom denk jij hetzelfde concept drama aan te houden als calypso en van mening te zijn dat jij daar niet aan doet?quote:
Hoof doet niet aan drama, Hoof doet aan niks.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 04:00 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Waarom denk jij hetzelfde concept drama aan te houden als calypso en van mening te zijn dat jij daar niet aan doet?
Hebben we t nooit over gehad.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 04:00 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Waarom denk jij hetzelfde concept drama aan te houden als calypso en van mening te zijn dat jij daar niet aan doet?
Moet hier even eenquote:
En waarom zeg je dit. I love drama ^^quote:Op zaterdag 30 mei 2020 04:00 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Maar. Dan wel met en over iedereen en niet alleen over mij of over kree of over de easy ones.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 04:04 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
En waarom zeg je dit. I love drama ^^
Regel 1: niets wat op het internet staat is waar.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 04:06 schreef IxCalypso het volgende:
Want laten we eerlijk wezen, ik denk dat mijn rl best rustig is in vergelijking met die van sommigen hier.
(Tenzij all made up)
Regel 1 voor jullie allen, ik ga daar niet in mee. Nooit.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 04:08 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Regel 1: niets wat op het internet staat is waar.
Je hebt nog veel te leren padawan.
Daarom heb je ook het voorrecht om mijn padawan te zijn.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 04:09 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Regel 1 voor jullie allen, ik ga daar niet in mee. Nooit.
Geen idee wat dat is, maar liegen en bedriegen is not my style, Ik ga juist de andere richting op. Honesty.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 04:11 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Daarom heb je ook het voorrecht om mijn padawan te zijn.
Waar haal je het idee vandaan dat ik daar anders in sta?quote:Op zaterdag 30 mei 2020 04:12 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Geen idee wat dat is, maar liegen en bedriegen is not my style, Ik ga juist de andere richting op. Honesty.
Weinig veranderd dan?quote:Op zaterdag 30 mei 2020 04:14 schreef IxCalypso het volgende:
Was leuk ooit, maar damn de drama's daar met staffen en bannen en kliekjes.
Om nog maar niet te praten over de mensen die én hier zitten.
Female intuition.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 04:14 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Waar haal je het idee vandaan dat ik daar anders in sta?
Diezelfde die wel vaker zomaar inconsistente waarderingen toekent zonder echt kennis van zaken te hebben?quote:
Nou nee, vaak zittie goed. Heel soms niet.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 04:17 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Diezelfde die wel vaker zomaar inconsistente waarderingen toekent zonder echt kennis van zaken te hebben?
Killem deed dat, hoop dat jij dat niet doet.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 04:20 schreef SebbeSwensje het volgende:
Kut zat weer verkeerde toppa
Heb ik posts van jou vergeleken met viva?help me ff
Dat is nieuws voor me.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 04:16 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Geen idee, maarja, je weet dat mensen van daar ook hier zitten.
Nou ja, sowieso allereerst het advies om niet willekeurig dingen ter sprake te brengen die je niet wil. Bovendien zie ik er de meerwaarde niet van in.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 04:21 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Killem deed dat, hoop dat jij dat niet doet.
Ik ga het niet winnen met honesty, nooit. Maakt ook niet uitquote:Op zaterdag 30 mei 2020 04:22 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Nou ja, sowieso allereerst het advies om niet willekeurig dingen ter sprake te brengen die je niet wil. Bovendien zie ik er de meerwaarde niet van in.
Nounoupoepoe
Je bent er zelf blijkbaar één toch?quote:Op zaterdag 30 mei 2020 04:22 schreef IxCalypso het volgende:
Het mag wel, want je zal hetzelfde vinden. Me![]()
Maar ik vind het wel creepy.
Klopt. De eeuwige titanenstruggle.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 04:24 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Ik ga het niet winnen met honesty, nooit. Maakt ook niet uit
Nope, ik ben daar na mijn ban echt nooit meer teruggekeerd.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 04:25 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Je bent er zelf blijkbaar één toch?
Das voor mij niet eens een vraag, ik ben wie ik ben en ik ben eerlijk en daar doe je het maar mee.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 04:25 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Klopt. De eeuwige titanenstruggle.
Nee hoor, ik doe niks anders dan anders, praten tegen mezelfquote:
Zou jij jezelf naar de ruimte laten schieten?quote:
Hoge bomen vangen veel wind en ik vind het regelmatig hard waaien, dat zijn de 2 dingen die ik vast heb gesteld.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 05:07 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
De song to show off als je goed was in games ooit
Ik toch ook, wat zeur jij nou?quote:Op zaterdag 30 mei 2020 05:10 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Hoge bomen vangen veel wind en ik vind het regelmatig hard waaien, dat zijn de 2 dingen die ik vast heb gesteld.
Toevallig hoor ik met enige regelmaat dat ik behoorlijk zeurderig en klagerig overkom. Mijn nederige excuses, dat was niet het gevoel achter de constatering.quote:
Dat vind ik zelfs.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 05:16 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Toevallig hoor ik met enige regelmaat dat ik behoorlijk zeurderig en klagerig overkom. Mijn nederige excuses, dat was niet het gevoel achter de constatering.
Dit is een nummer wat ik al jaren post omdat society, niet alleen hierquote:Op zaterdag 30 mei 2020 05:19 schreef IxCalypso het volgende:
Dit is wat jij zegt.
Maar het voelt niet echt.
ik begeef me graag 1 keer per week onder the madness these days ^^quote:
quote:Op zaterdag 30 mei 2020 05:57 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
ik begeef me graag 1 keer per week onder the madness thes days ^^
Daarom maar 1 keer per week, ik blijf graag sane ^^quote:
Slide show is best een goede, maar mensen kijken vaak niet.quote:
Je kan het riedeltje namelijk zo vaak een ander jasje geven als je wil, maar het blijft altijd hetzelfde riedeltje. Dat word je zat.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 06:06 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Slide show is best een goede, maar mensen kijken vaak niet.
Daarom slaan clones ook niet aan.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 06:07 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Je kan het riedeltje namelijk zo vaak een ander jasje geven als je wil, maar het blijft altijd hetzelfde riedeltje. Dat word je zat.
Schijn kan bedriegen.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 06:12 schreef IxCalypso het volgende:
Puzzie bijvoorbeeld lijkt me veel echter. Lijkt.
Zeker.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |