quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
God zegquote:
Dat is de jas die ze aan Sergio gafquote:Op vrijdag 29 mei 2020 20:11 schreef Pisces29 het volgende:
Dus op de kruk heeft Loes een ander jasje aan.
Ja, nog veel te onzeker, sneu.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 20:14 schreef Pisces29 het volgende:
“Vond je me er wel leuk uitzien”
Zielig..
Contact houden, noem je toch geen date. Schone schijn.quote:
quote:Op vrijdag 29 mei 2020 20:17 schreef phoenyx het volgende:
Hoera, weer een keer een succesje, derde date gepland
Ik bedoelde die met Dionne, derde date geplandquote:Op vrijdag 29 mei 2020 20:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Contact houden, noem je toch geen date. Schone schijn.
Sorry, ik las het te snel denk ik.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 20:18 schreef itchycoo het volgende:
[..]
Ik bedoelde die met Dionne, derde date gepland
En wat vind je van haar?quote:Op maandag 1 juni 2020 19:37 schreef RickoKun het volgende:
Mooie ogen, wel een stem die ik wat vervelend vind.
Bedoel je deze roodharige?quote:Op maandag 1 juni 2020 19:37 schreef RickoKun het volgende:
Mooie ogen, wel een stem die ik wat vervelend vind.
Nee die irritante stemquote:
Als je op 60-jarige vrouwtjes valt...quote:Op maandag 1 juni 2020 19:44 schreef NoCigar het volgende:
Best knappe vrouwen vanavond geloof ik? Ik zet hem net aan.
Hahahah noice.quote:Op maandag 1 juni 2020 19:51 schreef Poefbank het volgende:
Sjoerd die je voor een knaak in de kont roert
quote:Op maandag 1 juni 2020 19:51 schreef Poefbank het volgende:
Sjoerd die je voor een knaak in de kont roert
Makkelijke eterquote:Op maandag 1 juni 2020 19:54 schreef NoCigar het volgende:
Verrek, ik heb deze al gezien. Grieks eten lekker Hollands noemen.
Ik wil wel met haar naar de Macquote:Op maandag 1 juni 2020 19:55 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Die vrachtwagenchauffeur? Ik ook ja.
Zit gedroogde knoflook in.quote:Op maandag 1 juni 2020 19:58 schreef RickoKun het volgende:
WAT is er met die ketting dan?! Ik snap het niet?
Hij heeft een keer een spijker aangeraakt waarna zijn vinger stonk en nu vindt ie alle metalen viesquote:Op maandag 1 juni 2020 19:58 schreef RickoKun het volgende:
WAT is er met die ketting dan?! Ik snap het niet?
quote:Op maandag 1 juni 2020 19:59 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik ook ja en daarna even lekker pauze op een verlaten parkeerplaats langs de snelweg
Hahaha wow!quote:Op maandag 1 juni 2020 19:59 schreef CrushedTinBox het volgende:
[..]
Hij heeft een keer een spijker aangeraakt waarna zijn vinger stonk en nu vindt ie alle metalen vies
Vrouwen waren toch altijd te kritischquote:
Dat reiskuttenverhaal trek ik al slechtquote:Op maandag 1 juni 2020 20:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Vrouwen waren toch altijd te kritisch
180 is handigerquote:Op maandag 1 juni 2020 20:05 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Als mijn date een reismeisje is doe ik een 360 en loop ik direct naar buiten.
180 erafquote:Op maandag 1 juni 2020 20:05 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Als mijn date een reismeisje is doe ik een 360 en loop ik direct naar buiten.
Dit is net een playmobiel poppetje.quote:Op maandag 1 juni 2020 20:06 schreef Poefbank het volgende:
Pisces, jij vindt zo’n hongerwinter kapsel toch mooi?
Hoezo dan.quote:
Nee, maar ze praten alleen over reizenquote:Op maandag 1 juni 2020 20:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hoezo dan.Autistenlife op zolder 4 the win?
Alleen al hiervoor haak ik 5 dagen per week aanquote:
Maar over je werk of sport praat je ook minstens 5 minutenquote:
De date wordt verschrikkelijker met dit mooie verhaalquote:Op maandag 1 juni 2020 20:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar over je werk of sport praat je ook minstens 5 minuten
quote:Op maandag 1 juni 2020 20:11 schreef CrushedTinBox het volgende:
2 jaar geleden overleed een vriend van mij....TADAA
Cliché op clichéquote:Op maandag 1 juni 2020 20:12 schreef Sapstengel het volgende:
Wat is het hele punt van dit verhaal wtf man
Hoeft niet.quote:Op maandag 1 juni 2020 20:14 schreef CrushedTinBox het volgende:
Ik heb medelijden met de klas van Willem
Ben benieuwd of er een vervolg komtquote:
Tsssssskquote:
Met je kop op tv is belangrijker dan een relatie..quote:Op maandag 1 juni 2020 20:18 schreef CrushedTinBox het volgende:
Wel elkaar op de mond kussen en dan geen tweede date. Ik snap first dates niet meer
Het laatste seizoen zat best wel vol met mensen die bekend wilden worden.quote:Op maandag 1 juni 2020 20:19 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Met je kop op tv is belangrijker dan een relatie..
Ik denk dat de druk van de camera die draait ook wel een beetje meespeelt. Mensen doen rare of impulsieve dingen als ze zenuwachtig zijn...quote:Op maandag 1 juni 2020 20:18 schreef CrushedTinBox het volgende:
Wel elkaar op de mond kussen en dan geen tweede date. Ik snap first dates niet meer
quote:Op dinsdag 2 juni 2020 19:33 schreef itchycoo het volgende:
Wat is dit voor leipe oedipus constellatie?
Ik dacht altijd dat vaders en dochters erg waren, maar kom niet aan de prins van een vrouwquote:Op dinsdag 2 juni 2020 19:34 schreef itchycoo het volgende:
Sla je een vent aan de haak, moet je concurreren met je schoonmoeder
Hij andersom ookquote:Op dinsdag 2 juni 2020 19:35 schreef CrushedTinBox het volgende:
Dit is zo'n moeder die al haar seksescapades vertelt aan haar zoon
Jaquote:
Bloodworth?quote:Op dinsdag 2 juni 2020 19:37 schreef Pisces29 het volgende:
Dit is net dat grietje uit dames Oranje met ook dat permanent, getrouwd met een Amerikaan.
quote:
Haha, die had ik gemist. Goeden tip.quote:Op dinsdag 2 juni 2020 19:38 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Die slechte opmerkingen ook
"ik dacht dat nagerecht jou was"
Ja brrrrquote:Op dinsdag 2 juni 2020 19:38 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Die slechte opmerkingen ook
"ik dacht dat nagerecht jou was"
In het vrouwentoiletquote:Op dinsdag 2 juni 2020 19:39 schreef Poefbank het volgende:
Gaan ze dadelijk een ingestudeerde moeder en zoon onderonsje houden bij de wc’s
Twee ghetto plekkenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |