abonnement Unibet Coolblue
  User die altijd boos en kwaad is 2022 vrijdag 29 mei 2020 @ 18:36:54 #1
491163 Viesdik
pi_193372629
Een gigantische staatsgreep van een minderheid namens een denkbeeldig allesomvattende meerderheidsbelang. Opdat wij allen als zodanig dienen te denken.
Aantal knappe koppen zijn hier diep en ernstig in betrokken. Zowel op nationaal als op internationaal niveau.
Wij begeven ons in een gevaarlijk speelveld, waarin censuur en propaganda hoogtij vieren.
Dat is simpelweg een feit en kan niet ontkend en ontkracht worden.

Welke belangen hiermee gemoeid gaan, interesseert mij op basis van het volgende vrij weinig. Want of hiermee een links of een rechts belang mee gemoeid gaat, is niet relevant.
Een grenzeloos speelveld van rechteloosheid in de maatschappij is aan alles merk- en voelbaar en totaal niet acceptabel.

Fundamentele mensenrechten worden aan de laars gelapt en het allesomvattende belang dient met geweld verwezenlijkt te worden.
Opdat het Utopische wereldproject niet dient te falen, worden mensenlevens op het spel gezet om de machtswellustelingen hun laatste beetje voldoening te geven.
Het mag niet falen! Wij zullen doorgaan met de stootkracht van de milde kracht.
De martelaren van het utopisch uitgeputte systeem.
Zij gaan nog liever samen met de mensheid ten onder, dan toe te geven aan hun ondergang.
En zij zullen tot het bittere einde strijden voor hun idealen, ga daar gemakshalve maar vanuit.
Democratie is een ingelijst begrip geworden in een stoffen museum die 1 maand per jaar geopend is. Het plan is simpel. Ik hoef het u niet meer uit te leggen.

Die transformaties die de afgelopen jaren stapsgewijs zijn doorgevoerd, blijken nu overduidelijk de voorbode te zijn geweest voor de globale aardverschuiving waar wij als mensheid nu midden inzitten. De transformatie met een allesomvattend belang, met enge en mogelijk gevaarlijke gevolgen als het volk niet luistert.
De geschiedenis heeft maar wat vaak aangetoond hoe bezeten machtswellustelingen worden als zij niet hun zin krijgen. Ze worden agressiever en radicaler. En het hele volk wordt met een lasso gegijzeld en in bedwang gehouden.

Je geest raakt bedorven door speculaties. Je begeeft je in samenzweringen. En dat is precies het argument waar de schuldigen op zoek naar zijn. Je begeeft je op een vlak waar zij graag zien dat jij in begeeft. Je komt immers nooit achter de waarheid.

Hoe dan ook weten wij met z'n allen donders goed wie hier schuldig aan zijn. Wie schuldig zijn aan het feit dat wij met zijn allen in angst en onzekerheid leven. De angst dat wij niet weten wat gaat volgen. De angst dat ons lot bepaalt wordt door een klein groepje elite.
Als ik voor mezelf spreek sta ik inmiddels nergens meer van te kijken. Komen we nu daadwerkelijk terecht in een ideologische oorlog? Een oorlog waarin je de vijand niet eens meer in de ogen kan kijken, waarbij het zwijgen met de dood wordt opgelegd (Pim Fortuyn, Nazi Duitsland, Noord Korea)?

De democratie ten onder, terwijl de plannen onverminderd doorgaan.Wat is democratie voor u nog waard denk ik dan?

En met mijn welgemeende oprechte liefde en barmhartigheid naar de medemens toe, wil ik een beroep doen op het gezonde verstand waarvan ik zeker weet dat u dat ook heeft.
Durf voor je eigen normen en waarden te staan en straal dat ook uit. Bescherm wat je koestert en bescherm datgene wat ons in het verleden is afgenomen. De liefde en respect voor elkaar, de liefde, trots en samenhorigheid voor je land en het belang van de uniciteit van onze cultuur.

[ Bericht 0% gewijzigd door Viesdik op 30-05-2020 23:20:38 ]
  User die altijd boos en kwaad is 2022 vrijdag 29 mei 2020 @ 18:37:34 #2
491163 Viesdik
pi_193372640
niet gelezen grapjes gelezen
  vrijdag 29 mei 2020 @ 18:41:09 #3
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_193372684
Het verbaasd me dat Rutte al 10 jaar NL "bestuurd".

Ik dacht dat we na Balkenende niet veel verder konden zakken. Maar het volk houdt Rutte stevig in het zadel. Fantastisch :')

Om dan nog maar te zwijgen over adelmevrouw Ollongren :r
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
  vrijdag 29 mei 2020 @ 18:58:31 #4
393893 Hyaenidae
Haaien-idee
pi_193372978
Wacht nou gewoon tot september, dan is alles weer als vanouds.
Helaas, want dat thuiswerken bevalt me perfect _O_ _O_
pindazakje
pi_193373142
Oh Nesara/Gesara dus?
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
  vrijdag 29 mei 2020 @ 19:24:47 #6
159092 Tyr80
Nani ka hoka ni?
pi_193373297
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 mei 2020 18:41 schreef Maikuuul het volgende:
Het verbaasd me dat Rutte al 10 jaar NL "bestuurd".
Jezus Maik ;(
"We aren't people, we are text." - Japanman Sakyusan -
pi_193374242
De democratie is niet ten onder. Tijdelijk wordt er op basis van adviezen een nieuw normaal ingevoerd om er op die manier voor te zorgen dat de economie draaiende blijft, zonder dat de IC's boordevol komen te liggen.

Natuurlijk zijn er fouten gemaakt, die worden altijd gemaakt aangezien het achteraf altijd wat makkelijker is om te bepalen wat er gedaan had moeten worden. Niettemin is het alleen maar verstandig te noemen dat er gepoogd wordt om COVID-19 niet verder te laten verspreiden.

Je kunt met z'n allen rond gaan dansen, net als tovenaars vroeger deden in minder ontwikkelde landen, in de hoop dat corona niet verder zal verspreiden. Ik verwacht echter niet dat dat enig nut gaat hebben.
pi_193378425
Rutte en z'n medeslaafjes zijn trekpopjes die worden gebuikt.

Of denk je nou echt dat zij wat te vertellen hebben in dit speelveld?

Zo ja,Lekker stemmen weer volgende keer, dat zal ze leren :')

Veel wijsheid toegewenst.
  zaterdag 30 mei 2020 @ 01:06:29 #9
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_193378475
Het rijmt wel en verder, VVD staat op heul veel zetels, dus succes ermee. Ik sleep mijn gebeuren naar het stemhokje om Blanco te stemmen
pi_193378529
quote:
14s.gif Op zaterdag 30 mei 2020 01:06 schreef Stray_cat het volgende:
Het rijmt wel en verder, VVD staat op heul veel zetels, dus succes ermee. Ik sleep mijn gebeuren naar het stemhokje om Blanco te stemmen
Blanco stemmen heeft geen zin. Je steunt het huidige systeem en je blanco stem gaat naar de grootste partij.
Ook al zeggen ze van niet.
  zaterdag 30 mei 2020 @ 01:16:05 #11
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_193378546
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2020 01:14 schreef koosbasterd het volgende:

[..]

Blanco stemmen heeft geen zin. Je steunt het huidige systeem en je blanco stem gaat naar de grootste partij.
Ook al zeggen ze van niet.
Dat is als je niet stemt

"Verkiezingen
Tijdens verkiezingen voor de gemeenteraad, Europese Unie et cetera kan er ook blanco gestemd worden. Een blanco stem wordt in Nederland wel meegerekend in het opkomstpercentage, maar heeft geen invloed op de uitslag van de verkiezingen.

Bij verkiezingen wordt een blanco stem vaak als een duidelijker protest gezien dan onthouding van stemmen. Wanneer iemand zich onthoudt van stemmen is dat vaak omdat hij gewoon niet geïnteresseerd is in politiek, terwijl mensen die blanco stemmen dat juist wel zijn."

Bron:https://nl.wikipedia.org/wiki/Blanco_stem
pi_193378566
quote:
12s.gif Op zaterdag 30 mei 2020 01:16 schreef Stray_cat het volgende:

[..]

Dat is als je niet stemt
Is dat zo? ik ben er al een jaar of wat klaar mee. Ze zoeken het maar uit met dat fake toneel.
pi_193378570
Niet gelezen
Gino ♥
pi_193378573
quote:
12s.gif Op zaterdag 30 mei 2020 01:16 schreef Stray_cat het volgende:

[..]

Dat is als je niet stemt

"Verkiezingen
Tijdens verkiezingen voor de gemeenteraad, Europese Unie et cetera kan er ook blanco gestemd worden. Een blanco stem wordt in Nederland wel meegerekend in het opkomstpercentage, maar heeft geen invloed op de uitslag van de verkiezingen.

Bij verkiezingen wordt een blanco stem vaak als een duidelijker protest gezien dan onthouding van stemmen. Wanneer iemand zich onthoudt van stemmen is dat vaak omdat hij gewoon niet geïnteresseerd is in politiek, terwijl mensen die blanco stemmen dat juist wel zijn."

Bron:https://nl.wikipedia.org/wiki/Blanco_stem
Goeie bron wel :')
pi_193378586
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2020 01:21 schreef koosbasterd het volgende:

[..]

Goeie bron wel :')
Geef goede bron dan
Gino ♥
  zaterdag 30 mei 2020 @ 01:24:52 #16
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_193378589
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2020 01:21 schreef koosbasterd het volgende:

[..]

Goeie bron wel :')
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2020 01:21 schreef koosbasterd het volgende:

[..]

Goeie bron wel :')
Uhh

Geen zin om het aan te passen
pi_193378611
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2020 01:24 schreef Tjacka het volgende:

[..]

Geef goede bron dan
Nee. ik ben toch die debiel zei je? zoek het maar uit

quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2020 07:02 schreef Tjacka het volgende:

[..]

Dit is niet het FB topic debiel
pi_193378626
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2020 01:27 schreef koosbasterd het volgende:

[..]

Nee. ik ben toch die debiel zei je? zoek het maar uit
[..]

Dat was toen ook niet het feedback topic
Gino ♥
pi_193378632
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2020 01:28 schreef Tjacka het volgende:

[..]

Dat was toen ook niet het feedback topic
Ok debiel
pi_193378646
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2020 01:27 schreef koosbasterd het volgende:

[..]

Nee. ik ben toch die debiel zei je? zoek het maar uit
[..]

Wel toevallig dat "ik het maar uit moet zoeken" zijn je argumenten op?
Gino ♥
  zaterdag 30 mei 2020 @ 01:31:34 #21
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_193378648
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2020 01:29 schreef koosbasterd het volgende:

[..]

Ok debiel
Onaardig
pi_193378650
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2020 01:29 schreef koosbasterd het volgende:

[..]

Ok debiel
:D
Gino ♥
pi_193378674
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2020 01:31 schreef Tjacka het volgende:

[..]

Wel toevallig dat "ik het maar uit moet zoeken" zijn je argumenten op?
Nee hoor. ik vind het prima zo.
pi_193378695
quote:
13s.gif Op zaterdag 30 mei 2020 01:31 schreef Stray_cat het volgende:

[..]

Onaardig
Van hem? Ja dat vind ik ook. Een mod hoort minimaal respectvol te zijn naar waardevolle users op betreffende forums, vind je ook niet? Waarom ben je anders mod op dat specifieke forum?
  Moderator zaterdag 30 mei 2020 @ 01:46:08 #25
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_193378732
Het maakt niet uit wat je stemt, degenen waar je niet op stemde winnen toch wel.

"Those who vote have no control, it's the ones who count the votes are the ones who really are in control"
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')