Zo kaal ook weer niet hoorquote:
met een jantje erbijquote:
prima tochquote:
wat gaan ze doen?quote:Op vrijdag 29 mei 2020 18:06 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik was aan het werk dan kan ik niet internetten maar bedankt voor je appje.
quote:Op vrijdag 29 mei 2020 18:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Op Tirana vliegen vanaf Eindhoven!![]()
![]()
Transavia was gestopt met vluchten die kant op.
misschien lezen ze hier meequote:Op vrijdag 29 mei 2020 18:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
![]()
oh das super schattigquote:Op vrijdag 29 mei 2020 18:14 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh, en zo leuk, de musjes vinden me niet eng als ik aan het hangen ben, dus die scharrelen leuk op een halve meter afstand.
Hier zit een groep van twintig ofzo. Al is de populatie wel zo ongeveer gehalveerd sinds de woningen anders gebouwd worden.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 18:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh das super schattig![]()
vroeger waren er nog zoveel
quote:Op vrijdag 29 mei 2020 18:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
![]()
Je zag ze vroeger ook massaal op terrassen hier maar das niet meer.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 18:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hier zit een groep van twintig ofzo. Al is de populatie wel zo ongeveer gehalveerd sinds de woningen anders gebouwd worden.
Ja, ze zitten graag in kiertjes onder daken en in de buurt van heggen. Betere isolatie van huizen/gevels helpt niet voor ze. Maar blijkbaar heb ik sowieso al een perfecte mussentuin en het gaat alleen maar beter worden.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 18:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Je zag ze vroeger ook massaal op terrassen hier maar das niet meer.
Aaawquote:Op vrijdag 29 mei 2020 18:19 schreef RockNijntje het volgende:
Mijn moeder stelt af en toe ineens een foto van mijn Zuid-Amerika reis in als haar eigen profielfoto op WhatsApp. Is dat een moederding om te doen?
Ik vind het wel schattig.
Oh noquote:Op vrijdag 29 mei 2020 18:22 schreef FranticDJ het volgende:
Goffer. Halve nacht wakker geweest voor meest domme menselijke fout ever.
quote:Op vrijdag 29 mei 2020 18:22 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ze maakt er ook helemaal zo'n collage of plakwerk van met een of andere app![]()
.
[ afbeelding ]
was dat kaapstad?quote:Op vrijdag 29 mei 2020 18:24 schreef RockNijntje het volgende:
Verdeurie ik wil weer naar zo'n mooi watertje toe zeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |