ik snap het niet :'{quote:Op vrijdag 29 mei 2020 13:44 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dank je JC. Koosgod.![]()
1 vraagje, moet die ijskast er echt achteraan, das zonde...
Gooi je schoonmoeder uit het raam en je ijskast er achteraan... heb je zelf die link wel beluisterd?quote:
Oh lol ik was al verder geluisterd hequote:Op vrijdag 29 mei 2020 13:45 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Gooi je schoonmoeder uit het raam en je ijskast er achteraan... heb je zelf die link wel beluisterd?
Je moet toch wel zeker zijn dat je haar nooit meer ziet hequote:Op vrijdag 29 mei 2020 13:45 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Gooi je schoonmoeder uit het raam en je ijskast er achteraan... heb je zelf die link wel beluisterd?
Ja, maar ik heb pas een nieuwe.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 13:46 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Je moet toch wel zeker zijn dat je haar nooit meer ziet he
Hoe doen ze dat in Suriname met schoonmoeders? Neem aan dat je naast van je eigen moeder ook gewoon de slipper krijgt?quote:
In principe kun je een slipper krijgen van iedere vrouw die minimaal 5 jaar ouder is dan jijzelf. Ik moet even het wetboek erop nakijken hoeveel jaar het precies is.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 13:48 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hoe doen ze dat in Suriname met schoonmoeders? Neem aan dat je naast je eigen moeder ook gewoon de slipper krijgt?
Riem mag alleen door 50 plusses gedaan worden neem ik aanquote:Op vrijdag 29 mei 2020 13:49 schreef DonRaja het volgende:
[..]
In principe kun je een slipper krijgen van iedere vrouw die minimaal 5 jaar ouder is dan jijzelf. Ik moet even het wetboek erop nakijken hoeveel jaar het precies is.
40/45 sinds gisteren.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 13:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Bedankt dikke big
Op hoeveel zit ik nu?
zijn de stemmen al herteld?quote:Op vrijdag 29 mei 2020 13:49 schreef DonRaja het volgende:
[..]
In principe kun je een slipper krijgen van iedere vrouw die minimaal 5 jaar ouder is dan jijzelf. Ik moet even het wetboek erop nakijken hoeveel jaar het precies is.
Ja en voor een houten lepen moet je een moeder zijn.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 13:56 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Riem mag alleen door 50 plusses gedaan worden neem ik aan
Zijn er eigenlijk wel Surinamers die niet vreemd gaan?quote:Op vrijdag 29 mei 2020 14:00 schreef DonRaja het volgende:
Ik moest trouwens laatst wel lachen om mijn pa, die was onbedoeld grappig.
Mijn moeder zei dat als mijn vader ooit vreemd zou zijn gegaan, ze kokend hete olie in zijn oor zou gieten als hij sliep (ja Surinaamse vrouwen...). Mijn pa was niet echt aan het luisteren en zei, wat zeg je, ik hoor niet goed met mijn rechteroor...
Voor zover ik weet in elk geval mijn pa.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 14:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Zijn er eigenlijk wel Surinamers die niet vreemd gaan?
geloof je het zelf? appel boomquote:Op vrijdag 29 mei 2020 14:02 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Voor zover ik weet in elk geval mijn pa.![]()
Verder, geen idee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |