Colorado was ook wel haar slechtste liedjequote:
Ja toch?quote:
De tering.. wat een depressie liedquote:Op donderdag 17 september 2020 19:54 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja toch?![]()
Caroline Kaart, geboren als Caroline Paterson Raitt, is dinsdag 15 september 2020 op 88-jarige leeftijd overleden. De Schots-Nederlandse operazanger, presentator en zangleraar kwam in de jaren 50 in Nederland wonen. Ze presenteerde diverse radio- en televisieprogramma's, speelde in musicals en gaf zangles.
https://www.ad.nl/show/op(...)-overleden~a23d30db/
en als we toch bezig zijn..
Rip Caroline Kaart.... hele lieve vrouw... vroeger ben en ik wel eens een keer aan haar huis geweest
als héél klein meisje dan, samen met 2 vriendinnetjes toen kregen we een Gesigneerde foto van haar,'de handtekening was er gewoon gedrukt hoor, ze had een hele stapel in jaar hand toen we aanbelde![]()
Hier met Gerard![]()
![]()
oh ja moet wel Nederlandstaling zijn natuurlijk![]()
Oké... deze dan
quote:Op donderdag 17 september 2020 22:19 schreef jekomterwelhinter het volgende:
Een grappige vertaling van: France Gall - Poupee De Cire, Poupee De Son
Gezongen door Marijke Merckens
Je zou bijna een borrel nemenquote:Op vrijdag 18 september 2020 21:38 schreef jekomterwelhinter het volgende:
Gepost door een geheelonthouder
Ik versta er geen klote van Karzanquote:
maar ik ga het proberenquote:Op zondag 20 september 2020 06:40 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik versta er geen klote van Karzan
quote:Op zondag 20 september 2020 09:17 schreef jekomterwelhinter het volgende:
Een grappig nummer van Ramses Shaffy
En allemaal liedjes van Ramses die ik helemaal niet kenquote:Op zondag 20 september 2020 09:17 schreef jekomterwelhinter het volgende:
Een grappig nummer van Ramses Shaffy
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |