Perfectoquote:Op vrijdag 29 mei 2020 01:18 schreef SebbeSwensje het volgende:
Nou het duurt ff, maar dan heb je gewoon dezelfde TT en OP als laatste toppa. Lekker gewerkt Hans
quote:Op vrijdag 29 mei 2020 01:18 schreef SebbeSwensje het volgende:
Nou het duurt ff, maar dan heb je gewoon dezelfde TT en OP als laatste toppa. Lekker gewerkt Hans
Orginele titels en muziekjes zoeken, pannenkoekquote:Op vrijdag 29 mei 2020 01:21 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Ellie fan gespot. Straycat, mijn heerlijke Elvenvrouw. Waar bent u?
Er is een grens heh.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 01:22 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Orginele titels en muziekjes zoeken, pannenkoek
Gewoon doorademenquote:Op vrijdag 29 mei 2020 01:26 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Ik voel me nu als een soort Marco van Basten
Nee ik vind dit niet leuk. U gaat over een grensquote:Op vrijdag 29 mei 2020 01:27 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Grenzen verleggen maat, we duwen die shit zo over het randje van het universum
Je kan ook ineens weird zijnquote:Op vrijdag 29 mei 2020 01:27 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Grenzen verleggen maat, we duwen die shit zo over het randje van het universum
quote:
quote:Op vrijdag 29 mei 2020 21:23 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Wow.. dat moet je eens afspelen op 0.25 speed
Zag jullie voorbij komen, stoer, snap er geen zak van alleen.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 00:49 schreef puzziepie het volgende:
Wat een spektakel vanavond
Morgen weer een heel ander spannend avontuur met de Astroboys van de Crew Dragon![]()
Hopelijk loopt dat beter af en blijven ze heel als ze de ruimte in worden geschoten![]()
Had helemaal niet meer gelezenquote:Op zaterdag 30 mei 2020 01:15 schreef IxCalypso het volgende:
Ajo altesaam![]()
Hier nog iets verdachts te bespeuren?
We moeten een vergrootglas kopen, of heb je er al een?quote:Op zaterdag 30 mei 2020 01:23 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Had helemaal niet meer gelezenhier heel veel verdachts, maar ik observeer enkel.
Stoer? Ik snap helemaal niets van dat soort zakenquote:Op zaterdag 30 mei 2020 00:50 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Zag jullie voorbij komen, stoer, snap er geen zak van alleen.
Ik keek het ook en toen ging het niet door, maar als ik het goed begrijp zijn het helemaal niet echt gewone normale citizens?quote:Op zaterdag 30 mei 2020 01:26 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Stoer? Ik snap helemaal niets van dat soort zaken![]()
maar vind het mega interessant en spannend allemaal![]()
Ik wil graag dingen snappen , weten hoe het allemaal werkt en waarom het zo werkt ,dat soort dingen maar het blijft niet echt hangen![]()
Ik heb me erbij neergelegd dat dat em niet/nooit gaat worden
Nee ik lig er zelf onder momenteel.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 01:25 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
We moeten een vergrootglas kopen, of heb je er al een?
Dus je zit gewoon te zwammenquote:Op zaterdag 30 mei 2020 01:26 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Stoer? Ik snap helemaal niets van dat soort zaken![]()
maar vind het mega interessant en spannend allemaal![]()
Ik wil graag dingen snappen , weten hoe het allemaal werkt en waarom het zo werkt ,dat soort dingen maar het blijft niet echt hangen![]()
Ik heb me erbij neergelegd dat dat em niet/nooit gaat worden
Gewoon terugkijken.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 01:28 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Nee ik lig er zelf onder momenteel.
Ruig hoorquote:Op zaterdag 30 mei 2020 01:19 schreef IxCalypso het volgende:
Het was een Zweed, wel een leuke Zweed trouwens, en ik heb hem even gewezen op het ongemakkelijke songfestival einde vorig jaar tussen Duncan en de Zweed
Het was een hele vriendelijke Zweed, maar hield wel van metal. Dus ja dan ga je mensen al snel wijzen op het songfestival ;pquote:
Metalquote:Op zaterdag 30 mei 2020 01:33 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Het was een hele vriendelijke Zweed, maar hield wel van metal. Dus ja dan ga je mensen al snel wijzen op het songfestival ;p
Dat waren ze wel, maar SpaceX heeft iedereen uitgekocht op een niet al te nette manier zeg maar .quote:Op zaterdag 30 mei 2020 01:28 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Ik keek het ook en toen ging het niet door, maar als ik het goed begrijp zijn het helemaal niet echt gewone normale citizens?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |