1. 11.30 uurquote:Op donderdag 28 mei 2020 11:44 schreef stokj het volgende:
[1.] Op welk tijdstip je hebt gepoept.
[2.] Welke vorm en kleur je poep had.
[3]. Welke geur je poep had.
Dat is niet gezond, meer water drinken!quote:Op donderdag 28 mei 2020 12:16 schreef SuperwormJim het volgende:
1. 09:49
2. 2 kleine bbq-worsten die verkoold zijn.
3. Nagenoeg geurloos, alleen een milde ondertoon van een rottend paaseitje.
Een heel gezin komt uit je goeverquote:Op donderdag 28 mei 2020 14:27 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
1. 11.30 uur
2.
Het waren drie kleine figuurtjes perfect naast elkaar gelegen, keihard moeten persen om ze eruit te krijgen. Het duurde minstens een half uur voordat ik het kleine kamertje weer verliet..
Het middelste figuurtje leek op een manspersoon, die enorm tekeer leek te gaan naar de vorm links van hem.
Het figuurtje links leek op een vrouw, zichtbaar ontdaan door de uitstortingen door de figuur in het midden, maar wiens gedachten alleen maar leek uit te gaan naar het figuurtje rechts.
Het figuurtje rechts leek op een baby, gehuld in een wikkeldoek. Het had een klein, millimeterdik 'staartje', wat ik interpreteerde als een luierloos plasje, de reden waarom de man zo tekeerging tegen de vrouw.
Allen behoorden ze tot de Afrikaanse etniciteit, en hun mogelijke kleding die ze aanhadden waren van hetzelfde egale voorkomen voorzien als dat hun lichaamseigenschap dat deed uitbeelden.
(donkerbruin)
Eigenlijk ook niet meer zeker of dat 'staartje' zich nou naast het hoofd van het kindje bevond of van onder het gedragen doek als uitsparing werd aangewezen, enfin.
3.
Naar een vies stuk darmproduct, maar wel herkenbaar als zodanig aan te kunnen wijzen (net zoals ik het afvalproduct de dag daarvoor heb kunnen herkennen), dat ik met volle overtuiging met liefde doorspoelde om de geur uit mijn reukveld te kunnen verwijderen, nadat ik de afgebeelde situatie - die mijn uitgeperste behoefte uitbeeldde - had beantwoord met een glimlach.
Als ik in de buurt ben, komt het vrouwelijk schoon minstens 3 keer achter elkaar.quote:
Broquote:Op donderdag 28 mei 2020 11:47 schreef stokj het volgende:
@:telefoonvork
@:chakotay
@:cherrycoke
@:scrupuleus
@:mikeytt
@:superwormjim
@:nismo91
@:draaideurcrimineel
@:varkenshart
@:voss
@:Bill_hillie
@:treehut362
@:flippingcoin
@:fushia2
@:lachmed
@:atak
@:fernweh
@:tot
En alle andere FOK!ers. En ontken het niet: iedereen draait weleens een dralla
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Soms sta ik er ook van verstelt wat voor geur er uit komt. Vooral als de dralla zelf aan het zweten is en er een azijngeur komt.quote:Op donderdag 28 mei 2020 17:44 schreef Nismo91 het volgende:
07:50
4 nuggets met een semi krokante laag en smeuïg van binnen. Tegen de dunne aan.
Ik vond het prima ruiken, gisteren rook het naar dode dieren en walgde ik van mijzelf.
quote:Op donderdag 28 mei 2020 18:08 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Als ik in de buurt ben, komt het vrouwelijk schoon minstens 3 keer achter elkaar.
quote:Op vrijdag 29 mei 2020 13:36 schreef Metalfrost het volgende:
1. Omstreeks 11.15 uur. Wederom hard moeten persen om de behoefte ter wereld te brengen.
2. Het leken kleine uilenballen, keurig gedeponeerd in een vierkantje van 9 stuks, perfect gecentreerd in het midden van de toiletpot.
3. Zoals elke andere drol het betaamt, heeft ook dit geëxporteerd product de verwachting vervolmaakt door na deponering in de witte keramische bokaal, de ruimte gevuld met een enorme ranzige stank zodat afwerking van het achtergebleven product werd bespoedigd en verdere daaropvolgende logistiek snel werd afgehandeld.
Ik vind het altijd wel kunstig hoe mijn achterwerk zich positioneert ten opzichte van de toiletpot en zich realiseert dat een goed gevormde drol in de vorm hoge punten scoort in de ogen van het publiek om de afwerking van het achtergebleven product te kunnen minimaliseren.
Daarnaast hoe de textuur van de drol zich presenteert, en hierin zich ook betrekt bij de snelle afwerking van de handeling om het mogelijk achtergebleven product middels het gebruik van het witte papier te kunnen hanteren.
Deze keer was de aanwezigheid van het achtergebleven product werkelijk minimaal.
Ook speelt de positionering van het gedeponeerde product een rol ten voordele in het daaropvolgende logistieke onderdeel, waarin de wijze van afvoering van het gedeponeerde product in snelheid, functionaliteit en in complete hoedanigheid in één geheel als visuele presentatie door het publiek kan worden beoordeeld.
Werkelijk 10/10, applausje waard hoor, echt.
Tot slot wil ik meedelen dat ik hierdoor erg gesteld ben en onwijs trots ben op mijn kontje om wederom deze missie met weinig tot geen (door het publiek ondervonden) obstakels tot een magnifiek einde te hebben volbracht.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |