Plakzak zo te zienquote:
Jepquote:Op donderdag 28 mei 2020 08:15 schreef Molo het volgende:
[..]
Plakzak zo te zien
17 jaar terug trouwens
Lekker bezig ouwequote:Op donderdag 28 mei 2020 08:15 schreef Budapestenaar het volgende:
Heel betoog over Bert Blase door het slotje
Den Haag moet een stevig iemand hebben, geen doetje. Er is genoeg mis hier op allerlei vlakken.quote:Op donderdag 28 mei 2020 08:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ken hem heel goed uit zijn tijd als PvdA-raadslid in Papendrecht en ook nog wel als burgemeester van Alblasserdam. Goeie bestuurder, maar voor een stad als Den Haag mist hij wat uitstraling. En ik vind het wel echt een baantjesjager.
Isquote:Op donderdag 28 mei 2020 08:16 schreef Budapestenaar het volgende:
Deetman was toch een beetje een bescheten CDA’er
Misschien wat voor mij in een volgend levenquote:Op donderdag 28 mei 2020 08:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Den Haag moet een stevig iemand hebben, geen doetje. Er is genoeg mis hier op allerlei vlakken.
Ja wie weet.quote:Op donderdag 28 mei 2020 08:17 schreef Molo het volgende:
[..]
Misschien wat voor mij in een volgend leven
Ja, vraag me af of hij de aangewezen man is daarvoor.quote:Op donderdag 28 mei 2020 08:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Den Haag moet een stevig iemand hebben, geen doetje. Er is genoeg mis hier op allerlei vlakken.
Als ik het zo hoor niet.quote:Op donderdag 28 mei 2020 08:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, vraag me af of hij de aangewezen man is daarvoor.
Subtiele afwijzing dit wel hoorquote:
Even in een hoekje krassen, be right backquote:Op donderdag 28 mei 2020 08:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kan maar beter duidelijk zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
quote:Op donderdag 28 mei 2020 08:19 schreef Molo het volgende:
[..]
Even in een hoekje krassen, be right backJoeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder wrijving geen glans
Zolang dit hogedruk gebied er is. Nee niet minder zuurstof.quote:Op donderdag 28 mei 2020 07:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oh das vervelend. Voor 1 dag?
hoge luchtdruk is ook minder zuurstof?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |