Plakzak zo te zienquote:
Jepquote:Op donderdag 28 mei 2020 08:15 schreef Molo het volgende:
[..]
Plakzak zo te zien
17 jaar terug trouwens
Lekker bezig ouwequote:Op donderdag 28 mei 2020 08:15 schreef Budapestenaar het volgende:
Heel betoog over Bert Blase door het slotje
Den Haag moet een stevig iemand hebben, geen doetje. Er is genoeg mis hier op allerlei vlakken.quote:Op donderdag 28 mei 2020 08:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ken hem heel goed uit zijn tijd als PvdA-raadslid in Papendrecht en ook nog wel als burgemeester van Alblasserdam. Goeie bestuurder, maar voor een stad als Den Haag mist hij wat uitstraling. En ik vind het wel echt een baantjesjager.
Isquote:Op donderdag 28 mei 2020 08:16 schreef Budapestenaar het volgende:
Deetman was toch een beetje een bescheten CDA’er
Misschien wat voor mij in een volgend levenquote:Op donderdag 28 mei 2020 08:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Den Haag moet een stevig iemand hebben, geen doetje. Er is genoeg mis hier op allerlei vlakken.
Ja wie weet.quote:Op donderdag 28 mei 2020 08:17 schreef Molo het volgende:
[..]
Misschien wat voor mij in een volgend leven
Ja, vraag me af of hij de aangewezen man is daarvoor.quote:Op donderdag 28 mei 2020 08:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Den Haag moet een stevig iemand hebben, geen doetje. Er is genoeg mis hier op allerlei vlakken.
Als ik het zo hoor niet.quote:Op donderdag 28 mei 2020 08:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, vraag me af of hij de aangewezen man is daarvoor.
Subtiele afwijzing dit wel hoorquote:
Even in een hoekje krassen, be right backquote:Op donderdag 28 mei 2020 08:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kan maar beter duidelijk zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
quote:Op donderdag 28 mei 2020 08:19 schreef Molo het volgende:
[..]
Even in een hoekje krassen, be right backJoeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder wrijving geen glans
Zolang dit hogedruk gebied er is. Nee niet minder zuurstof.quote:Op donderdag 28 mei 2020 07:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oh das vervelend. Voor 1 dag?
hoge luchtdruk is ook minder zuurstof?
als ik deze leeg heb ga ik eens de fabriek inquote:
Extra van genieten danquote:Op donderdag 28 mei 2020 08:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als ik deze leeg heb ga ik eens de fabriek in
Jammerquote:Op donderdag 28 mei 2020 08:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zal jullie morgen niet lastig vallen
quote:Op donderdag 28 mei 2020 08:48 schreef kwiwi het volgende:
Weet niet meer wie vroeg om het kaneelbroodjes recept.. @:IJsdraakje? Of @:RockNijntje?
Maar hier is het: https://www.gimmesomeoven.com/swedish-cinnamon-buns-kanelbullar/
Volgens mij @CherryLipsquote:Op donderdag 28 mei 2020 08:48 schreef kwiwi het volgende:
Weet niet meer wie vroeg om het kaneelbroodjes recept.. @:IJsdraakje? Of @:RockNijntje?
Maar hier is het: https://www.gimmesomeoven.com/swedish-cinnamon-buns-kanelbullar/
quote:Op donderdag 28 mei 2020 08:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Kaneelbroodjes zijn FOKKING lekker
Dat zijn echt slechte kaneelbroodjes wel, is niks in vergelijking met deze zelfgemaaktequote:Op donderdag 28 mei 2020 08:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het zakje dat ik een tijd geleden bij Ikea kocht is in één keer leeg gegaan ja
Ja dat is herkenbaar hahahaquote:Op donderdag 28 mei 2020 08:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het zakje dat ik een tijd geleden bij Ikea kocht is in één keer leeg gegaan ja
Ja, je moet wat als je niet de beschikking hebt over zelfgemaakte kwaneelbroodjesquote:Op donderdag 28 mei 2020 08:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat zijn echt slechte kaneelbroodjes wel, is niks in vergelijking met deze zelfgemaakte
Dan moet je naar de supermarkt en bakken maarquote:Op donderdag 28 mei 2020 08:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, je moet wat als je niet de beschikking hebt over zelfgemaakte kwaneelbroodjes
quote:Op donderdag 28 mei 2020 08:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
@:bitterbal
Martin van Rijn
• Sander Dekker
• Hubert Bruls
• Fred Teeven
• Bert Koenders
• Alexander Pechtold![]()
• Bruno Bruins
• Jan Peter Balkenende
• Marja van Bijsterveldt
• Liesbeth Spies
• John Jorritsma
• Jeroen Dijsselbloem
O.a.
Niet helemaal de optie die ik in gedachte hadquote:Op donderdag 28 mei 2020 08:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dan moet je naar de supermarkt en bakken maar
Ok dan moet je naar hier komen en ze opetenquote:Op donderdag 28 mei 2020 08:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Niet helemaal de optie die ik in gedachte had
quote:Op donderdag 28 mei 2020 08:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ok dan moet je naar hier komen en ze opeten
Bruno Bruins is er trouwens snel bij. Die lag een paar weken geleden nog te spartelen naast het kathederquote:
Denk dat hij ook te licht is voor Den Haagquote:Op donderdag 28 mei 2020 09:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bruno Bruins is er trouwens snel bij. Die lag een paar weken geleden nog te spartelen naast het katheder
Ja, net als mannetje Pechtold.quote:Op donderdag 28 mei 2020 09:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Denk dat hij ook te licht is voor Den Haag
OH die zie ik het nog wel worden eigenlijkquote:Op donderdag 28 mei 2020 09:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, net als mannetje Pechtold.
Totaal nikszeggend iemand. Een hete aardappel in een pak.quote:Op donderdag 28 mei 2020 09:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Al heeft hij ook wel her en der wat projectjes laten floppen
quote:Op donderdag 28 mei 2020 09:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Totaal nikszeggend iemand. Een hete aardappel in een pak.
Balkiequote:Op donderdag 28 mei 2020 08:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
@:bitterbal
Martin van Rijn
• Sander Dekker
• Hubert Bruls
• Fred Teeven
• Bert Koenders
• Alexander Pechtold
• Bruno Bruins
• Jan Peter Balkenende
• Marja van Bijsterveldt
• Liesbeth Spies
• John Jorritsma
• Jeroen Dijsselbloem
O.a.
Haags_spuitkaktiertjequote:Op donderdag 28 mei 2020 08:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik had gistermiddag echt een explosie uit de darmen genot
lag ff buiten te snurkenquote:Op donderdag 28 mei 2020 09:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Bitterbal is verdwenen geloof ik
pechtoldquote:Op donderdag 28 mei 2020 09:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, net als mannetje Pechtold.
quote:Op donderdag 28 mei 2020 09:09 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Je komt net uit je nest manje bent toch geen marmot
Hey hey hey pas op jij he met je tuigstadquote:Op donderdag 28 mei 2020 09:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat lijkt me een beetje brave overkill om burgemeester te worden van zo'n tuigstad
Voor wie gaan we Haags?quote:Op donderdag 28 mei 2020 09:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hey hey hey pas op jij he met je tuigstad
quote:Op donderdag 28 mei 2020 09:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
pechtold![]()
die heb ik een gezegd maar bij de mac te gaan eten :p
Hij wilde een bitterbal bij zn big Tastyquote:Op donderdag 28 mei 2020 09:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Hij wilde een speeltje bij zijn burger?
Past niet bij de stad zo'n brave achtergebleven Zeeuw.quote:Op donderdag 28 mei 2020 09:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hey hey hey pas op jij he met je tuigstad
nee joh. een assisten van hem kwam vragen hoe laat de keuken die dag dicht zou gaan. Was super mooi weer en dus rustig dus ik zei de normale tijd maar dta het eerder kon vanwege geen gasten. Vroeg of hij wilde reserveren. Hij zei nee en liep weg.quote:Op donderdag 28 mei 2020 09:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Hij wilde een speeltje bij zijn burger?
oke.quote:Op donderdag 28 mei 2020 09:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Sander Dekker. Jong en verfrissend.
Mag ik jou voordragen?quote:Op donderdag 28 mei 2020 09:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Past niet bij de stad zo'n brave achtergebleven Zeeuw.
Met een beetje meer charme en joie de vivre had je een hip appartementje van hem kunnen krijgen.quote:Op donderdag 28 mei 2020 09:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee joh. een assisten van hem kwam vragen hoe laat de keuken die dag dicht zou gaan. Was super mooi weer en dus rustig dus ik zei de normale tijd maar dta het eerder kon vanwege geen gasten. Vroeg of hij wilde reserveren. Hij zei nee en liep weg.
keuken eerder dicht,wie komt er binnen. pechtold en die vent
Dus pechtold wilde warm eten. Ik kon er wel wat bitterballen voor hem ingooien zei ik. Vond die maar niks, begon die te stampvoeten en zei dat als hij een warme maaltijd wilde hij naar de mac kon die er naast zat
Toen liep die boos weg
Echt, diep triest dergelijk gedragquote:Op donderdag 28 mei 2020 09:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee joh. een assisten van hem kwam vragen hoe laat de keuken die dag dicht zou gaan. Was super mooi weer en dus rustig dus ik zei de normale tijd maar dta het eerder kon vanwege geen gasten. Vroeg of hij wilde reserveren. Hij zei nee en liep weg.
Dus pechtold wilde warm eten. Ik kon er wel wat bitterballen voor hem ingooien zei ik. Vond die maar niks, begon die te stampvoeten en zei dat als hij een warme maaltijd wilde hij naar de mac kon die er naast zat
Toen liep die boos weg
volgens mij is hij juist de ontvanger van appartementjes :pquote:Op donderdag 28 mei 2020 09:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Met een beetje meer charme en joie de vivre had je een hip appartementje van hem kunnen krijgen.
quote:Op donderdag 28 mei 2020 09:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Toen liep die boos weg
ik zei ook dat als ze hadden gereserveerd de keuken opengebleven was voor ze maar dat vonden maar onzinquote:Op donderdag 28 mei 2020 09:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Echt, diep triest dergelijk gedrag
:’)quote:Op donderdag 28 mei 2020 09:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Toen liep die boos weg
Ik ben de minst politieke mens die ik zelf ken, bij mij is alles zwart of wit, hekel aan grijs.quote:
Is dat nog steeds zo ja?quote:Op donderdag 28 mei 2020 09:18 schreef FranticDJ het volgende:
In dat tweede kamer gebouw kunnen ze perfect warm eten tot Savonds laat..
Markgod zou zich nooit zo arrogant gedragenquote:Op donderdag 28 mei 2020 09:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik zei ook dat als ze hadden gereserveerd de keuken opengebleven was voor ze maar dat vonden maar onzin
Met oud en nieuw is bijna alles zwart in Den Haag. Prima functie voor jou dus.quote:Op donderdag 28 mei 2020 09:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ben de minst politieke mens die ik zelf ken, bij mij is alles zwart of wit, hekel aan grijs.
nee dat klopt. Maar das ook wel echt een uniek persoon voor zon functiequote:Op donderdag 28 mei 2020 09:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Markgod zou zich nooit zo arrogant gedragen
quote:Op donderdag 28 mei 2020 09:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Met oud en nieuw is bijna alles zwart in Den Haag. Prima functie voor jou dus.
Er zijn er wel meer bij wie de bekendheid niet naar het hoofd stijgt. Dat soort mensen hebben bij mij wel een streepje voor.quote:Op donderdag 28 mei 2020 09:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee dat klopt. Maar das ook wel echt een uniek persoon voor zon functie
Lief dat je aan mij denkt. Ook goed dat je mij niet expliciet noemtquote:Op donderdag 28 mei 2020 09:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Er zijn er wel meer bij wie de bekendheid niet naar het hoofd stijgt. Dat soort mensen hebben bij mij wel een streepje voor.
niet direct een klacht naar je manager gegaan destijds?quote:Op donderdag 28 mei 2020 09:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Toen liep die boos weg
Dat hij niet kon eten?quote:Op donderdag 28 mei 2020 09:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
niet direct een klacht naar je manager gegaan destijds?
Mijn stem heb je, Haagsquote:Op donderdag 28 mei 2020 09:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Lief dat je aan mij denkt. Ook goed dat je mij niet expliciet noemt
quote:
quote:Op donderdag 28 mei 2020 09:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]![]()
Ik denk dat ik geen beste burgemeester ben.
Burgemeester wij willen een brandstapel van 90 meter hoog op het strand
Ik: nice
dat ie vond dat ie slecht behandeld was als bekende politicus zijndequote:
quote:Op donderdag 28 mei 2020 09:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]![]()
Ik denk dat ik geen beste burgemeester ben.
Burgemeester wij willen een brandstapel van 90 meter hoog op het strand
Ik: nice
nee hij bleef ook komen verder. verstopte zich altijd achter een krantquote:Op donderdag 28 mei 2020 09:32 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat ie vond dat ie slecht behandeld was als bekende politicus zijnde
quote:Op donderdag 28 mei 2020 09:33 schreef Koen66 het volgende:
Ik zou ook een matige burgemeester zijn
Burgemeester: Mogen we een nieuwe moskee bouwen
Ik: neem het vliegtuig naar Jeddah, daar hebben ze mooie moskeen
Ik ook als burgemeester, alle vrouwen onder de 35 en boven de 8/10 op de schaal van US verplicht een kort rokje en lila ondergoed.quote:Op donderdag 28 mei 2020 09:33 schreef Koen66 het volgende:
Ik zou ook een matige burgemeester zijn
Burgemeester: Mogen we een nieuwe moskee bouwen
Ik: neem het vliegtuig naar Jeddah, daar hebben ze mooie moskeen
Nou hier niet hoor.quote:Op donderdag 28 mei 2020 09:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Maandag en dinsdag 27 graden, nog beter bbq
Mijn telefoon zegt 24.quote:Op donderdag 28 mei 2020 09:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik dacht juist waar jij woont
je bent dichtbij NLquote:Op donderdag 28 mei 2020 09:39 schreef FranticDJ het volgende:
Gofferdomme warm, en zwaaien naar Texel
Ha, daar kom ik mooi onderuit.quote:Op donderdag 28 mei 2020 09:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ook als burgemeester, alle vrouwen onder de 35 en boven de 8/10 op de schaal van US verplicht een kort rokje en lila ondergoed.
quote:Op donderdag 28 mei 2020 09:42 schreef FranticDJ het volgende:
[..]rond 20u varen we de sluis bij IJmuiden binnen.
Komt dat zien komt dat zien.
ga je er ook weer van af en naar huus?quote:Op donderdag 28 mei 2020 09:42 schreef FranticDJ het volgende:
[..]rond 20u varen we de sluis bij IJmuiden binnen.
Komt dat zien komt dat zien.
Hopelijk niet enorm benauwd woensdag.quote:Op donderdag 28 mei 2020 09:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Vanaf 4 juni bevalt mij wel
Zo blij niet meer in dat wereldje te zittenquote:Op donderdag 28 mei 2020 09:40 schreef RockNijntje het volgende:
Lekker wakker worden met een klein drama op Slack. Die klant van gisteren (die we zouden verliezen als iets gisteren niet zou werken, wat niet gebeurde, want het systeem werkte gisteren foutloos) heeft extreem boze berichten naar mijn baas gestuurd dat er niks werkt. Alles wat we aan management hebben zit daar nu bovenop en ik moest een video maken welke aantoont dat de functionaliteit echt naar behoren werkt. De video is door iedereen van het management bekeken en zij geven allemaal aan dat dat exact is hoe het systeem moet werken. Ondertussen weet niemand wat er aan de hand is en blijft de klant tieren.
Ugh gezeik. Goedemorgen hoor
. Ik weet niet hoe ik me moet voelen
.
quote:Op donderdag 28 mei 2020 09:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Vanaf 4 juni bevalt mij wel
Grote kans van welquote:Op donderdag 28 mei 2020 09:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hopelijk niet enorm benauwd woensdag.
Nee moet vanaf maandag nog 4 weken. Na t weekend weer naar Spanje en fogellandquote:Op donderdag 28 mei 2020 09:43 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ga je er ook weer van af en naar huus?
Ik heb per ongeluk aan je regels voldaan, rokje aan.quote:Op donderdag 28 mei 2020 09:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja maar jij hebt mooie benen, dispensatie
quote:Op donderdag 28 mei 2020 09:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb per ongeluk aan je regels voldaan, rokje aan.
Dit is typisch zoiets wat management met klant mag oplossen.quote:Op donderdag 28 mei 2020 09:40 schreef RockNijntje het volgende:
Lekker wakker worden met een klein drama op Slack. Die klant van gisteren (die we zouden verliezen als iets gisteren niet zou werken, wat niet gebeurde, want het systeem werkte gisteren foutloos) heeft extreem boze berichten naar mijn baas gestuurd dat er niks werkt. Alles wat we aan management hebben zit daar nu bovenop en ik moest een video maken welke aantoont dat de functionaliteit echt naar behoren werkt. De video is door iedereen van het management bekeken en zij geven allemaal aan dat dat exact is hoe het systeem moet werken. Ondertussen weet niemand wat er aan de hand is en blijft de klant tieren.
.
Nou, dat wordt lila ondergoed kopen dan.quote:Op donderdag 28 mei 2020 09:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Picsquote:Op donderdag 28 mei 2020 09:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ironisch genoeg is dat één van de weinige kleurtjes die ik bezit.quote:Op donderdag 28 mei 2020 09:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou, dat wordt lila ondergoed kopen dan.
M'n benen zien er hetzelfde uit als eergisteren hoor. Misschien dat de beurse plek wat meer weggetrokken is.quote:
Als ik ergens kijk op hebquote:Op donderdag 28 mei 2020 09:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ironisch genoeg is dat één van de weinige kleurtjes die ik bezit.
Ik vond jou meer een type voor zwart ondergoed. Of wit met octopussenquote:Op donderdag 28 mei 2020 09:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ironisch genoeg is dat één van de weinige kleurtjes die ik bezit.
Een rok erbij laat een foto meer sprekenquote:Op donderdag 28 mei 2020 09:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
M'n benen zien er hetzelfde uit als eergisteren hoor. Misschien dat de beurse plek wat meer weggetrokken is.
Pcies dit, zou me er totaal niet druk om kunnen maken..quote:Op donderdag 28 mei 2020 09:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dit is typisch zoiets wat management met klant mag oplossen.
Wel schijtirritant.
De rest is inderdaad zwart.quote:Op donderdag 28 mei 2020 09:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik vond jou meer een type voor zwart ondergoed. Of wit met octopussen
Of alleen octopussenquote:Op donderdag 28 mei 2020 09:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik vond jou meer een type voor zwart ondergoed. Of wit met octopussen
Ik had vroeger als kleine haagsie een boxershort met een olifanten slurf eraan.quote:
zon gebruikt ondergoed koperquote:Op donderdag 28 mei 2020 09:49 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Vind jou wel zo’n waslijngluurder/snifter ja
Daarom hangt mijn was nooit buiten.quote:Op donderdag 28 mei 2020 09:49 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Vind jou wel zo’n waslijngluurder/snifter ja
quote:Op donderdag 28 mei 2020 09:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik had vroeger als kleine haagsie een boxershort met een olifanten slurf eraan.
Wat je verder met deze info moet weet ik niet trouwens.
Snap ik hoorquote:Op donderdag 28 mei 2020 09:43 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Zo blij niet meer in dat wereldje te zitten
Wat is slack? Als iets slack is bij ons, dan is het slap
Ja, gelukkig welquote:Op donderdag 28 mei 2020 09:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dit is typisch zoiets wat management met klant mag oplossen.
Wel schijtirritant.
't Blijft een apart landquote:Op donderdag 28 mei 2020 09:50 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Dat is typisch voor Belgische rommelmarkten
wow, dat soort "klanten"quote:Op donderdag 28 mei 2020 09:40 schreef RockNijntje het volgende:
.
Dan zal die projectleider wel een bevriend bedrijf hebben dat hij bij zijn werkgever naar binnen wil fietsen.quote:Op donderdag 28 mei 2020 09:52 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Snap ik hoor. Ik krijg ongeveer één keer per halfjaar dit soort drama mee, dus daar kan ik mee leven. Of ja, het is één keer per halfjaar dat ik er bij betrokken ben omdat ik de (mede-)developer van het betreffende project ben. Management zal bij ons ook nooit de developers de schuld geven dus persoonlijk raakt het me opzich niet. Maar ja, het is gewoon wat IJsdraakje zegt, schijtirritant
.
Slack is trouwens een soort chatomgeving voor bedrijven.
[..]
Ja, gelukkig wel. Maar blijft irritant inderdaad. Zeker omdat dit eerst een fijne klant was die altijd tevreden was met ons werk. Sinds ze een nieuwe projectleider hebben zijn ze eigenlijk alleen nog maar boos op ons geweest, terwijl wat wij leveren niet aantoonbaar anders of slechter is
.
nee ben hier. verzamel energie om te gaan douchenquote:Op donderdag 28 mei 2020 09:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
@:bitterbal weer in slaap gevallen?
Haha zware nacht gehad of zo?quote:Op donderdag 28 mei 2020 09:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee ben hier. verzamel energie om te gaan douchen
nee maar energielevel is laagquote:Op donderdag 28 mei 2020 09:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Haha zware nacht gehad of zo?
Je wordt steeds luier, over een tijdje drijf je alleen nog maar zachtjes neuriënde rond in een frituurpan.quote:Op donderdag 28 mei 2020 09:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee ben hier. verzamel energie om te gaan douchen
Klinkt plausibel. Vreemde spelletjes zijn er soms.quote:Op donderdag 28 mei 2020 09:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dan zal die projectleider wel een bevriend bedrijf hebben dat hij bij zijn werkgever naar binnen wil fietsen.
klinkt lekkerquote:Op donderdag 28 mei 2020 09:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je wordt steeds luier, over een tijdje drijf je alleen nog maar zachtjes neuriënde rond in een frituurpan.
Zou zomaar kunnen. Ik zie "in meeting" icoontjes staan bij alle bazen en onze interne projectleider, dus ik zal zo wel te horen krijgen wat er allemaal gaat gebeurenquote:Op donderdag 28 mei 2020 09:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dan zal die projectleider wel een bevriend bedrijf hebben dat hij bij zijn werkgever naar binnen wil fietsen.
Wij geven wel eens gratis diensten weg voor leaseauto's, is soms net een handel in puppy's.quote:Op donderdag 28 mei 2020 09:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, en zo doorzichtig vaak. Wij hebben een partner die steevast een half jaar voor contractbesprekingen begint te klagen en zeuren dat er niks deugt. En ons management schiet elke keer weer in de stressquote:Op donderdag 28 mei 2020 09:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Klinkt plausibel. Vreemde spelletjes zijn er soms.
quote:Op donderdag 28 mei 2020 10:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wij geven wel eens gratis diensten weg voor leaseauto's, is soms net een handel in puppy's.
quote:Op donderdag 28 mei 2020 10:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, en zo doorzichtig vaak. Wij hebben een partner die steevast een half jaar voor contractbesprekingen begint te klagen en zeuren dat er niks deugt. En ons management schiet elke keer weer in de stress
Kreeg een keer een rondleiding en een etentje aangeboden met een gezelschapsdame erbij, hadden ze nagevraagd bij mijn collega's op welk type ik val, er liepen al weddenschappen of ik voor de bijl zou gaanquote:Op donderdag 28 mei 2020 10:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Bij de krant ruilden wij advertenties tegen gratis bedrijfsetentjes.
Zou goed kunnenquote:Op donderdag 28 mei 2020 10:02 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
We hebben geen vermoedens dat dergelijke zaken spelen, maar toevallig loopt het contract bijna af dus ik begin nu wel te twijfelen of het niet een zelfde soort situatie is.
Allianz heeft een keer een zwembad afgehuurd in Boedapest en 100 prostituees om het zakenrelaties naar de zin te makenquote:Op donderdag 28 mei 2020 10:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kreeg een keer een rondleiding en een etentje aangeboden met een gezelschapsdame erbij, hadden ze nagevraagd bij mijn collega's op welk type ik val, er liepen al weddenschappen of ik voor de bijl zou gaan
waar kan ik solliciteren?quote:Op donderdag 28 mei 2020 10:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Allianz heeft een keer een zwembad afgehuurd in Boedapest en 100 prostituees om het zakenrelaties naar de zin te makenHebben ze wel een hoop gezeik mee gehad trouwens
Mja, het waren wel vrouwelijke prostituees, misschien had ik dat er bij moeten zeggen. Sorry Gianni.quote:
Hmmm dat soort feestjes heb ik altijd gemist om een of andere redenquote:Op donderdag 28 mei 2020 10:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Allianz heeft een keer een zwembad afgehuurd in Boedapest en 100 prostituees om het zakenrelaties naar de zin te makenHebben ze wel een hoop gezeik mee gehad trouwens
Ja, wel wat toffe evenementen bijgewoond van leveranciers, maar dat stond niet op het programma.quote:Op donderdag 28 mei 2020 10:10 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hmmm dat soort feestjes heb ik altijd gemist om een of andere reden
RAI UNO heeft ook zo'n naam, die hebben een hele afdeling werken met vrouwen voor dat dat doelquote:Op donderdag 28 mei 2020 10:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
wel de meest ranzige zuip evenementen etc, maar prostituees heb ik gemistquote:Op donderdag 28 mei 2020 10:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, wel wat toffe evenementen bijgewoond van leveranciers, maar dat stond niet op het programma.
Hardop gelachen, sorry Gianni.quote:Op donderdag 28 mei 2020 10:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, het waren wel vrouwelijke prostituees, misschien had ik dat er bij moeten zeggen. Sorry Gianni.
Mis je toch niks aan.quote:Op donderdag 28 mei 2020 10:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wel de meest ranzige zuip evenementen etc, maar prostituees heb ik gemist
in Italie verwacht je zoiets ook met zo'n (ex) premier als Berlusconiquote:Op donderdag 28 mei 2020 10:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
RAI UNO heeft ook zo'n naam, die hebben een hele afdeling werken met vrouwen voor dat dat doel![]()
En mijn zwager toen hij pas in Japan zaken deed moest altijd direct van Schiphol naar een hoerentent met die Japanse zakenlui, hadden ze foto's van Tatjana Simic of Linda de Molbij zich en die wilden ze dan hebben, geld was geen probleem "ja met C. hier, hebben jullie ook een hoer die op Linda de Mol lijkt toevallig?"
Jezusquote:Op donderdag 28 mei 2020 10:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
RAI UNO heeft ook zo'n naam, die hebben een hele afdeling werken met vrouwen voor dat dat doel![]()
En mijn zwager toen hij pas in Japan zaken deed moest altijd direct van Schiphol naar een hoerentent met die Japanse zakenlui, hadden ze foto's van Tatjana Simic of Linda de Molbij zich en die wilden ze dan hebben, geld was geen probleem "ja met C. hier, hebben jullie ook een hoer die op Linda de Mol lijkt toevallig?"
Tsja, Allsecur is DOEIDOEI, dus mooi moment om Tim en Tom eruit te gooien. Scheelt weer lelijkerds.quote:Op donderdag 28 mei 2020 10:12 schreef Koen66 het volgende:
en ik zag het ook nooit in de reclames met Tim en Tom, vandaar dat ze ontslagen zijn I guess
Als je het kan bedenken...quote:
Ik werkte toen veel samen met Russen en die vochten gewoon om een werkweekje Milaanquote:Op donderdag 28 mei 2020 10:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
in Italie verwacht je zoiets ook met zo'n (ex) premier als Berlusconi
All secur?quote:Op donderdag 28 mei 2020 10:15 schreef RockNijntje het volgende:
Ligt het aan mij of bestaat de roem die Tim en Tom hebben de laatste jaren nog maar volledig uit het feit dat ze een identieke tweeling zijn?
Ruis?quote:Op donderdag 28 mei 2020 10:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb wat ruis in mijn fb heden morgen
Geen idee, ik heb een zwaar autosportfilter.quote:Op donderdag 28 mei 2020 10:15 schreef RockNijntje het volgende:
Ligt het aan mij of bestaat de roem die Tim en Tom hebben de laatste jaren enkel nog uit het feit dat ze een identieke tweeling zijn?
Ja, maar daar molken ze de tweeling-autosporter-gimmick wel enorm uit.quote:
Ik vond hem al vanaf het begin niet leuk en bovenal irritant.quote:Op donderdag 28 mei 2020 10:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, maar daar molken ze de tweeling-autosporter-gimmick wel enorm uit.
Ja in Japan zelf wel, daar mag niet zoveel, vandaar ook de inktvippen maar als ze buiten het land zijn gaan ze helemaal los, zeker op westerse vrouwen.quote:Op donderdag 28 mei 2020 10:16 schreef CherryLips het volgende:
Maar die Japanners gaan toch ook gewoon zakendoen in die rare Japanse tentjes waar jonge meisjes in korte rokjes staan te dansen? Maid dreaming, of hoe heet het.
Dat ookquote:Op donderdag 28 mei 2020 10:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb een zwaar autosportfilter.Voor mijn gevoel is in ieder geval Tom z'n levensdoel de grootste fan van Max zijn.
Precies dit!quote:Op donderdag 28 mei 2020 10:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, maar daar molken ze de tweeling-autosporter-gimmick wel enorm uit.
Mwah, dat valt op zich wel mee volgens mij. Het is vooral dat ze voor Allsecur volgens mij een tijdlang verplicht samen dingetjes moesten doen denk ik. Qua "optredens" blijft het toch vooral autosportgerelateerd en op Dakar na hebben ze al tijden niets meer samen gereden afaik.quote:Op donderdag 28 mei 2020 10:19 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat ook.
Nja, het kan door mijn filters komen, maar van wat ik meekrijg waren ze vroeger echt bekend vanwege de autosport en is het nu meer een quirky 'haha kijk wij zijn een tweeling die veel op elkaar lijkt!'-trucje of zo. Ze lijken ook ineens overal samen te verschijnen terwijl dit naar mijn idee 'vroeger' minder zo was.
[..]
Precies dit!
Ja Tim racet nog of was het Tom.quote:Op donderdag 28 mei 2020 10:21 schreef Koen66 het volgende:
meh, Tim en Tom racen zelf toch ook nog wel? Of zijn ze alleen nog maar semi bekende Nederlander?
Tom is de Maxfanboy die het meest op de ziggobank zit. Tim zit er ook wel eens, maar veel minder vaak.quote:Op donderdag 28 mei 2020 10:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja Tim racet nog of was het Tom.
Nja en Tom zit bij Ziggo, of was dat Tim
Ah bedankt voor de duidingquote:Op donderdag 28 mei 2020 10:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Tom is de Maxfanboy die het meest op de ziggobank zit. Tim zit er ook wel eens, maar veel minder vaak.
Ik heb eigenlijk geen ideequote:Op donderdag 28 mei 2020 10:21 schreef Koen66 het volgende:
meh, Tim en Tom racen zelf toch ook nog wel? Of zijn ze alleen nog maar semi bekende Nederlander?
Ja die AllSecur was denk ik gewoon erg (irritant) aanwezigquote:Op donderdag 28 mei 2020 10:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mwah, dat valt op zich wel mee volgens mij. Het is vooral dat ze voor Allsecur volgens mij een tijdlang verplicht samen dingetjes moesten doen denk ik. Qua "optredens" blijft het toch vooral autosportgerelateerd en op Dakar na hebben ze al tijden niets meer samen gereden afaik.
Ik heb ze zo vaak langs zien komen, dat ik ze ondertussen uit elkaar kan houden. Kejjenagaan.quote:Op donderdag 28 mei 2020 10:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ah bedankt voor de duiding
die zie of hoor ik wel stukken minder.quote:Op donderdag 28 mei 2020 10:24 schreef Koen66 het volgende:
erger me minder aan Tim en Tom dan aan types als Famke Louise, man man man wat een dom leeghoofd
Ik weet niet of dit iets positiefs isquote:Op donderdag 28 mei 2020 10:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb ze zo vaak langs zien komen, dat ik ze ondertussen uit elkaar kan houden. Kejjenagaan.
Ken wel meer broers die dat hebbenquote:Op donderdag 28 mei 2020 10:25 schreef UitStraling het volgende:
Tim of Tom, beiden hebben een zwakzinnig irritant apengezichtje in ieder geval.
wow, respect. Heb aan de schoonfamiliekant 2 neefjes als een-eiige tweeling. Na 20 jaar zie ik nog steeds geen verschil en roep ze ook maar nooit met naam en toenaamquote:Op donderdag 28 mei 2020 10:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb ze zo vaak langs zien komen, dat ik ze ondertussen uit elkaar kan houden. Kejjenagaan.
+1quote:Op donderdag 28 mei 2020 10:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die zie of hoor ik wel stukken minder.
eigenlijk zo goed als niet..
Ik ben er ook niet perse trots op.quote:Op donderdag 28 mei 2020 10:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik weet niet of dit iets positiefs is
Maar dan was het dakar toch waar Tim aan meedeed, of Tom...quote:Op donderdag 28 mei 2020 10:25 schreef IJsdraakje het volgende:
En op het moment racen ze geen van beiden.
Tenminste, ze zitten niet in de enige klasse die nu rijdt.
Ik realiseerde me laatst dat ik me meer erger aan de berichtgeving omtrent dit soort personen dan de leeghoofdigheid van de personen zelf.quote:Op donderdag 28 mei 2020 10:24 schreef Koen66 het volgende:
erger me minder aan Tim en Tom dan aan types als Famke Louise, man man man wat een dom leeghoofd
Ik heb gisteren tegen Alexander Albon geraced!quote:Op donderdag 28 mei 2020 10:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Beiden hebben aan Dakar meegedaan.quote:Op donderdag 28 mei 2020 10:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Maar dan was het dakar toch waar Tim aan meedeed, of Tom...
Whoooooooquote:Op donderdag 28 mei 2020 10:27 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik heb gisteren tegen Alexander Albon geraced!
Godsammequote:Op donderdag 28 mei 2020 10:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Beiden hebben aan Dakar meegedaan.
mooi is dat ja. Van die "nieuws" berichten waarvan je denkt: wie zou dit in godsnaam interesseren.quote:Op donderdag 28 mei 2020 10:26 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik realiseerde me laatst dat ik me meer erger aan de berichtgeving omtrent dit soort personen dan de leeghoofdigheid van de personen zelf.
"Famke Louise laat tattoo zetten!"
"Famke Louise zwanger????????!!!!!!!!"
"Barbie bezoekt haar dochter!"
"Barbie ademt!"
"Famke Louise ligt op bank!"
"Bridget stuurt brief aan Monique!"_
van wie is de smeerkaashelm?quote:Op donderdag 28 mei 2020 10:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Beiden hebben aan Dakar meegedaan.
Tussen 12 en 15quote:
Ik zocht hem even op omdat ik hem niet ken en holy shit hoe kan je er gelijktijdig zó Thais en zó Brits uitzien. Ik ben onder de indruk van genen.quote:Op donderdag 28 mei 2020 10:27 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik heb gisteren tegen Alexander Albon geraced!
Hij was beter.
Maleisische moeder als ik me niet vergis.quote:Op donderdag 28 mei 2020 10:29 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik zocht hem even op omdat ik hem niet ken en holy shit hoe kan je er gelijktijdig zó Thais en zó Brits uitzien. Ik ben onder de indruk door genen.
vind het minimaal zo bedenkelijk dat 16 jarigen zich kennelijk identificeren met zo'n loser als Boef.quote:Op donderdag 28 mei 2020 10:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mooi is dat ja. Van die "nieuws" berichten waarvan je denkt: wie zou dit in godsnaam interesseren.
Lil Kleine laat een scheet! Rapper Boef krijgt een bekeuring!
die laatste is sowieso al klachtwaardig. Dat je er uberhaupt bij moet vermelden dat hij bekend zou moeten zijn als rapper.
Volgens mij Tom, uit de touringcarserie.quote:
Doen ze goed.quote:Op donderdag 28 mei 2020 10:30 schreef Budapestenaar het volgende:
Okee, wij gaan voorlopig niet naar kantoor. Onze kantoor in Parijs is helemaal in quarantaine gegaan omdat er binnen een paar dagen besmettingen waren.
wowquote:Op donderdag 28 mei 2020 10:30 schreef Budapestenaar het volgende:
Okee, wij gaan voorlopig niet naar kantoor. Ons kantoor in Parijs is helemaal in quarantaine gegaan omdat er binnen een paar dagen besmettingen waren.
Bij ons houden ze al een tijdje 1 december aan, nemen geen enkel risico.quote:Op donderdag 28 mei 2020 10:30 schreef Budapestenaar het volgende:
Okee, wij gaan voorlopig niet naar kantoor. Ons kantoor in Parijs is helemaal in quarantaine gegaan omdat er binnen een paar dagen besmettingen waren.
Oei, mam is geen lieverdjequote:Op donderdag 28 mei 2020 10:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Maleisische moeder als ik me niet vergis.
Hier zitten er max 3 op kantoor. Gaat vooralsnog goed. Maar zit ook gigantisch afstand tussen.quote:
Ik hoop dat ik eerder misschien een paar uur per week naar kantoor mag. Ik zou mijn collega's graag weer eens real life zien.quote:Op donderdag 28 mei 2020 10:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bij ons houden ze al een tijdje 1 december aan, nemen geen enkel risico.
Op ons kantoor werken normaal 1200 mensen.quote:Op donderdag 28 mei 2020 10:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hier zitten er max 3 op kantoor. Gaat vooralsnog goed. Maar zit ook gigantisch afstand tussen.
Ja is niks zo he.quote:Op donderdag 28 mei 2020 10:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik eerder misschien een paar uur per week naar kantoor mag. Ik zou mijn collega's graag weer eens real life zien.
Jaquote:Op donderdag 28 mei 2020 10:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Op ons kantoor werken normaal 1200 mensen.
ja, volgens mij gaat 1 aflevering van drive to survive ook een beetje over die moeder.quote:Op donderdag 28 mei 2020 10:32 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oei, mam is geen lieverdje.
https://pattayatoday.net/thai-f1-driver-convicted-fraudster/
Oh ik ken die website niet, dit kwam als een van de eerste resultaten naar boven toen ik z'n moeder googeldequote:Op donderdag 28 mei 2020 10:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, volgens mij gaat 1 aflevering van drive to survive ook een beetje over die moeder.
pattayatoday is trouwens wel een bron die ik normaal van bitterbal zou verwachten
Komen wel weer.je hebt straks extra veel aan elkaar te vertellenquote:Op donderdag 28 mei 2020 10:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, ik mis echt de leuke gesprekken
zag hier een bordje dat je maar met 2 man in de lift mocht.quote:Op donderdag 28 mei 2020 10:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hier zitten er max 3 op kantoor. Gaat vooralsnog goed. Maar zit ook gigantisch afstand tussen.
Herkenbaarquote:Op donderdag 28 mei 2020 10:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zag hier een bordje dat je maar met 2 man in de lift mocht.
maar ja, toen stonden we er al met zn 5en in.
Daaaar moet een BITTERBAL in!!!quote:
Netjesquote:Op donderdag 28 mei 2020 10:37 schreef RockNijntje het volgende:
Ik had gisteren zo'n goede tijd op kantoor dat ik mijn nee in een ja veranderd heb voor het weer 1-2 keer per week naar kantoor komen.
Middelbareschool-Nijn zou hier direct een emoji van gemaakt hebbenquote:
Misschien voor vanavond als klaarmetwerkNijn?quote:Op donderdag 28 mei 2020 10:39 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Middelbareschool-Nijn zou hier direct een emoji van gemaakt hebben. Werk-Nijn wil dit ook doen maar moet echt weer aan de slag
![]()
.
Boks ouwe,quote:Op donderdag 28 mei 2020 10:38 schreef Koen66 het volgende:
ben ook al moe, vreselijk slecht geslapen, zal wel door al dat gedoe met m'n werk komen gistereb
kan pauze Nijn dit snel oppakken?quote:Op donderdag 28 mei 2020 10:39 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Middelbareschool-Nijn zou hier direct een emoji van gemaakt hebben. Werk-Nijn wil dit ook doen maar moet echt weer aan de slag
![]()
.
wat deed ie met Kree?quote:Op donderdag 28 mei 2020 10:40 schreef gianni61 het volgende:
Haags krijgt zometeen een boze Kree over zich heen
[..]
kan pauze Nijn dit snel oppakken?
of is dat veel werk?
is dat zo een die loopt op afgewerkt frituurvet?quote:Op donderdag 28 mei 2020 10:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik ga rondje maken met de bitterbrommer en boodschappen doen
hij sluit de zatlappen topics. dus dan gaat kree mailen en zeuren en fb topics openen..quote:
brommer die stinkt als een rijdend frietkotquote:Op donderdag 28 mei 2020 10:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
is dat zo een die loopt op afgewerkt frituurvet?
quote:Op donderdag 28 mei 2020 10:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Misschien voor vanavond als klaarmetwerkNijn?
KlaarmetwerkNijn transformeert helaas direct in studioschoonmaakNijn en pauzeNijn moet boodschappen doenquote:Op donderdag 28 mei 2020 10:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
of is dat veel werk?
af ook zo een die nooit een permban krijgtquote:Op donderdag 28 mei 2020 10:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hij sluit de zatlappen topics. dus dan gaat kree mailen en zeuren en fb topics openen..
Jaquote:Op donderdag 28 mei 2020 10:40 schreef gianni61 het volgende:
Haags krijgt zometeen een boze Kree over zich heen
[..]
of is dat veel werk?
quote:Op donderdag 28 mei 2020 10:41 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
[..]
KlaarmetwerkNijn transformeert helaas direct in studioschoonmaakNijn en pauzeNijn moet boodschappen doen.
Ooit, ooit ga ik weer tijd hebben voor domme leuke creatieve dingetjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |