LOL heb zelfde planningquote:Op woensdag 27 mei 2020 20:49 schreef Molo het volgende:
Onderwijs![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Bah ja, laat maar, zo'n discussie is ook echt kansloos
Eerst koffie en dan douchen of andersom hier? Moeilijke keuzes deze avond
Geen ideequote:Op woensdag 27 mei 2020 20:50 schreef Koen66 het volgende:
Waar is @:-Miauw- eigenlijk? Sabbatical weer?
Gezellig!quote:
Ik neem net m'n eerste slokquote:Op woensdag 27 mei 2020 20:51 schreef Molo het volgende:
[..]
Gezellig!
Welke volgorde doe jij?
Ik ga toch maar eerst even koffie maken
Bij mij zie ik steeds dat de persoonlijke bonus de aanbiedingen van de week daarvoor zijn. Dus restjes opmaken. In jouw geval zijn die dus al op.quote:Op woensdag 27 mei 2020 20:12 schreef Molo het volgende:
AH online met als extra feature persoonlijke bonusaanbiedingen
Die de helft van de tijd niet op voorraad zijn
![]()
![]()
Laatst nog 48 flessen Pepsi Max gekocht voor weinig, aanbieding werd wel weer tijd.quote:Op woensdag 27 mei 2020 20:59 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Bij mij zie ik steeds dat de persoonlijke bonus de aanbiedingen van de week daarvoor zijn. Dus restjes opmaken. In jouw geval zijn die dus al op.
Sowieso na het hamsterdrama is er wel iets aan de hand met de aanbiedingen, normaal had ik een soort ritme dat ik dingen die ik veel gebruik altijd in de bonus kocht maar die zijn een stuk minder de laatste tijd. Vaag.
Ja heb jij ook het idee dat de aanbiedingen nu anders zijn of iig verder uit elkaar liggen?quote:Op woensdag 27 mei 2020 21:01 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Laatst nog 48 flessen Pepsi Max gekocht voor weinig, aanbieding werd wel weer tijd.
Nee. Maar bij andere supermarkten wordt ook gehamsterd hoorquote:
En daar zijn de aanbiedingen nu ook anders?quote:Op woensdag 27 mei 2020 21:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee. Maar bij andere supermarkten wordt ook gehamsterd hoor
Yep, alle supermarkten doen anders. Maar prijsverhogingen zijn ze allemaal goed in deze tijdquote:Op woensdag 27 mei 2020 21:02 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja heb jij ook het idee dat de aanbiedingen nu anders zijn of iig verder uit elkaar liggen?
de kersquote:Op woensdag 27 mei 2020 21:00 schreef liesje1979 het volgende:
Bitterbal pics van je nieuwe kersenboompje?
Ja ik verbaas me er eigenlijk over dat er überhaupt aanbiedingen zijn. Maar dingen als gratis bezorging uh uhquote:Op woensdag 27 mei 2020 21:04 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
En daar zijn de aanbiedingen nu ook anders?
Belachelijk eigenlijk want volgens mij hebben ze top omzetten gedraaid afgelopen tijd.quote:Op woensdag 27 mei 2020 21:04 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Yep, alle supermarkten doen anders. Maar prijsverhogingen zijn ze allemaal goed in deze tijd
Tofquote:Op woensdag 27 mei 2020 21:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
de kers
[ afbeelding ]
dit is een jasminus nog watMoet klimmen
[ afbeelding ]
en nog wat hangspul
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|