quote:Op dinsdag 2 juni 2020 20:41 schreef BE het volgende:
Kijk eens!!!!
Deze twee dotjes komen over 2 maandjes bij ons wonen!!
Zazou
[ afbeelding ]
En Coco
[ afbeelding ]
Leuk! wat voor kitten?quote:Op zondag 30 augustus 2020 15:52 schreef senesta het volgende:
Vandaag interesse getoond in een kitten, ben er helemaal zenuwachtig van
Hoe oud is de kat? Misschien een speelkameraatje? Heeft ze een krabpaal? Ander speelgoed om haar bezig te houden?quote:Op vrijdag 4 september 2020 11:24 schreef junkiesietze het volgende:
Hoe houd ik mn kat uit de gordijnendie bitch doet het gewoon expres, krats krats om 4uur 's nachts bij de gordijnen, en als ik dan een been uit bed doe vliegt ze de woonkamer in, ze weet het heel goed dat het niet mag
We gaan halverwege september kijken bij een nestjequote:
Leuk!!quote:Op vrijdag 4 september 2020 16:41 schreef senesta het volgende:
[..]
We gaan halverwege september kijken bij een nestje
Zou inderdaad wormen kunnen zijnquote:Op zondag 13 september 2020 14:44 schreef Lavenderr het volgende:
Heb een vraag over mijn katertje, hoop dat ik hier goed zit anders hoor ik het wel.
Mij kat eet de laatste paar weken zo verschrikkelijk veel terwijl hij niets aankomt en ik hem al een paar keer heb zien braken. Wat kan dat zijn? Een lintworm? Weten jullie hier wat over?
Ah dankje. Dierenarts wordt moeilijk. Hij is als zwervertje bij me gekomen en toen hebben we hem op een gegeven moment laten checken of alles goed was en om aan de weet te komen of het een katertje of een poes was. Kater dus en gesteriliseerd. Maar hij hing daar wel in de gordijnen en ze hebben hem met moeite kunnen onderzoeken. Dus ik weet niet veel van zijn verleden en hoe oud hij is. Maar ik vind het zielig dat hij eet als een bezetene en dan later braken dus ik hoopte hier wat pasklare oplossingen te vinden van de kenners hier. Maar idd, dan maar weer naar de dierenarts. Wens me sterktequote:Op zondag 13 september 2020 14:49 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Zou inderdaad wormen kunnen zijnMaar ik zou even een check-up bij de DA laten doen als ik jou was. Kan ook wat anders zijn.
Ik zou toch kijken of je hem mee kunt krijgen, misschien met de da overleggen of je hem van tevoren iets rustgevends kunt geven. Veel eten en spugen/afvallen is niet goed. Een bloedonderzoek je lijkt me dan niet overbodig.quote:Op zondag 13 september 2020 14:54 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ah dankje. Dierenarts wordt moeilijk. Hij is als zwervertje bij me gekomen en toen hebben we hem op een gegeven moment laten checken of alles goed was en om aan de weet te komen of het een katertje of een poes was. Kater dus en gesteriliseerd. Maar hij hing daar wel in de gordijnen en ze hebben hem met moeite kunnen onderzoeken. Dus ik weet niet veel van zijn verleden en hoe oud hij is. Maar ik vind het zielig dat hij eet als een bezetene en dan later braken dus ik hoopte hier wat pasklare oplossingen te vinden van de kenners hier. Maar idd, dan maar weer naar de dierenarts. Wens me sterkte![]()
Dat ga ik dan ook zeker doen als dit zo blijft. Bedankt voor de adviezenquote:Op zondag 13 september 2020 15:47 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik zou toch kijken of je hem mee kunt krijgen, misschien met de da overleggen of je hem van tevoren iets rustgevends kunt geven. Veel eten en spugen/afvallen is niet goed. Een bloedonderzoek je lijkt me dan niet overbodig.
Succesquote:Op zondag 13 september 2020 16:04 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat ga ik dan ook zeker doen als dit zo blijft. Bedankt voor de adviezen
Oh dat gaat lastig worden inderdaad. Veel succes!quote:Op zondag 13 september 2020 14:54 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ah dankje. Dierenarts wordt moeilijk. Hij is als zwervertje bij me gekomen en toen hebben we hem op een gegeven moment laten checken of alles goed was en om aan de weet te komen of het een katertje of een poes was. Kater dus en gesteriliseerd. Maar hij hing daar wel in de gordijnen en ze hebben hem met moeite kunnen onderzoeken. Dus ik weet niet veel van zijn verleden en hoe oud hij is. Maar ik vind het zielig dat hij eet als een bezetene en dan later braken dus ik hoopte hier wat pasklare oplossingen te vinden van de kenners hier. Maar idd, dan maar weer naar de dierenarts. Wens me sterkte![]()
Dank!quote:Op zondag 13 september 2020 16:19 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Oh dat gaat lastig worden inderdaad. Veel succes!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |