Ahum neequote:Op dinsdag 26 mei 2020 23:42 schreef squatt3r het volgende:
Jij bent vast zo iemand die ook denkt dat windjes die geen geluid maken eerder stinken.
Klopt hun huid wordt vaak ook grauwer. Zonde. Goed uitgelegd.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 23:43 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
Ja klopt vele komen mineralen en vitaminen tekort.
En dat ga je zeker zien vooral ook collageen bindweefsel wat je uit bijvoorbeeld vis of kip haalt is erg goed/noodzakelijk voor je huid.
En dat missen ze omdat ze dat ook niet in supplementvorm willen nemen immers je kunt dat alleeen echt goed maken van vissen of zoogdieren.
Heb je dit vastgesteld op basis van een selecte steekproef? Of gewoon windjes geroken die geen geluid maakten en geconcludeerd dat zachte windjes stinken?quote:Op dinsdag 26 mei 2020 23:46 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Klopt hun huid wordt vaak ook grauwer. Zonde. Goed uitgelegd.
Ik had geruft in je gezicht, dat was die lekkere parfum waar je het laatst over hadquote:Op dinsdag 26 mei 2020 23:50 schreef squatt3r het volgende:
[..]
Heb je dit vastgesteld op basis van een selecte steekproef? Of gewoon windjes geroken die geen geluid maakten en geconcludeerd dat zachte windjes stinken?
Hoi zusquote:Op dinsdag 26 mei 2020 23:51 schreef squatt3r het volgende:
[..]
Ah, je zus is gewoon lelijk, komt niet omdat ze vegetariėr is maar zit gewoon in de familie.
Vond jij je bericht over de selecte steekproef grappigquote:Op dinsdag 26 mei 2020 23:52 schreef squatt3r het volgende:
[..]
Vond je die edit over die parfum zelf wel grappig?
Je lelijke familie moet ik wel om lachen ja.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 23:53 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Vond jij je bericht over de selecte steekproef grappig
Haters gonna hatequote:Op dinsdag 26 mei 2020 23:54 schreef squatt3r het volgende:
[..]
Je lelijke familie moet ik wel om lachen ja.
Zal ik doen en nee.. ze zou je niet doen zei zequote:Op dinsdag 26 mei 2020 23:55 schreef squatt3r het volgende:
[..]
Goede post weer.
Je weet niet wat n selecte steekproef is he?
Groeten aan je moeder.
Je snapt het echt nietquote:Op dinsdag 26 mei 2020 23:56 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Zal ik doen en nee.. ze zou je niet doen zei ze
Niet zo lelijk spreken over je moeder joh.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 23:57 schreef Medusa666 het volgende:
Nou slaap lekker mensen en een lelijke vegetarier blijkbaarSorry but sorry xx
quote:Op dinsdag 26 mei 2020 23:42 schreef squatt3r het volgende:
Jij bent vast zo iemand die ook denkt dat windjes die geen geluid maken eerder stinken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |