abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 3 juni 2020 @ 19:40:30 #226
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_193458237
Voor mensen van eind 20/begin 30 snap ik dat ze vvd-moe zijn want zolang als ze mogen stemmen zit Mark Rutte aan het hoofd van de ministerraad.
Maar omdat ik zelf ook Balkenende, Lubbers, van Agt, den Uyl en Biesheuvel heb meegemaakt weet ik dat het in principe toch niet uitmaakt of je door de hond of de kat gebeten wordt.
Wie dit leest is gek
  woensdag 3 juni 2020 @ 20:08:58 #227
474314 MissGiraffe
NOOIT sarcastisch!
pi_193458859
Was deze pandemie echt een probleem geworden was dat vast heel anders geweest. Nu is het lose-lose. Economie die een grote klap krijgt EN de VVD populair.
HEy FOKKERZZZZZ! Denken we wel om .............?!????????????????
pi_193458991
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2020 20:08 schreef MissGiraffe het volgende:
Was deze pandemie echt een probleem geworden was dat vast heel anders geweest. Nu is het lose-lose. Economie die een grote klap krijgt EN de VVD populair.
Kun jij mij wat ontstressen? :9
Op zondag 31 mei 2020 20:55 schreef Scuidward het volgende: Als je niet te dissen bent dan ben je niet bestaand.
  woensdag 3 juni 2020 @ 20:27:51 #229
474314 MissGiraffe
NOOIT sarcastisch!
pi_193459263
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2020 20:14 schreef RTR het volgende:

[..]

Kun jij mij wat ontstressen? :9
Ik? Hoezo? Ga maar naar een massagesalon. Dat mag weer, neem ik aan.
pi_193459670
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2020 20:27 schreef MissGiraffe het volgende:

[..]

Ik? Hoezo? Ga maar naar een massagesalon. Dat mag weer, neem ik aan.
Ja je hebt toch dikke tetten. Show me.
Op zondag 31 mei 2020 20:55 schreef Scuidward het volgende: Als je niet te dissen bent dan ben je niet bestaand.
  woensdag 3 juni 2020 @ 20:54:33 #231
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_193459770
VVD goden
  woensdag 3 juni 2020 @ 20:55:10 #232
474314 MissGiraffe
NOOIT sarcastisch!
pi_193459788
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2020 20:49 schreef RTR het volgende:

[..]

Ja je hebt toch dikke tetten. Show me.
Doe normaal. Paar keer klikken en je vindt pagina's met dikke tieten. Foto's en video's in 1080p... Kutten en konten er ook nog eens bij. Gratis.
  woensdag 3 juni 2020 @ 21:14:52 #233
482094 Mikeytt
Any/All. 1997
pi_193460158
Na Rutte's uitspraak van vandaag overweeg ik een andere partij te stemmen indien die optie er is. 👎

Waarschijnlijk toch VVD wegens gebrek aan andere partijen.
Revolutions are the locomotives of history.
[img]https://i.imgur.com/jDiUACq.png[/img]
pi_193463840
Godzijdank hebben we nu geen verkiezingen en laten we hopen dat de VVD te vroeg piekt.
pi_193464077
Ik denk ook dat de secularisatie er wel wat te maken mee heeft. Sinds de 2de WO, veelal bestuur van het CDA of zijn voorgangers.

De fusie van die voorgangers kwam er ook, omdat die partijen individueel minder stemmen begonnen te krijgen, maar als CDA een lange tijd de grootste waren.

Maar Nederland seculariseerd hard en dan heb je op rechts dus de VVD als enige niet religieuze partij, als je niet te extreem wilt gaan.

Dat extremere, dat al een klein begin had met de LPF en nog meer onder de PVV, zorgde ook voor een ruk naar rechts. De VVD sprong hier handig op in, als zogenaamd 'fatsoenlijk' alternatief.

En de enorme versplitering op Links helpt natuurlijk ook mee. Zou zeggen, een CDA achtige fusie, zou ze enorm helpen.

Maar het probleem met links is dat een groep verwilderde katten nog makkelijker samen werkt.

Blijkbaar is er voor ieder meningkje een politieke partij nodg. En ondanks beloftes van onderlinge steun tijdens verkiezingen, laten ze elkaar heel snel vallen. Zeker het PvdA is hier goed in.

De VVD en het CDA daarentegen zijn altijd goede bedpartners geweest.

Dan D66, die waait natuurlijk met alle winden mee en sluit als het kan/nodig is er toch wel bij aan om de VVD even aan de meerderheid te helpen. Maar als een links kabinet de grootste zou worden, sluit D66 daar ook wel bij aan.

Ik vermoed dat we nog lang niet van de VVD af zijn. Van Rutte ook niet.

Vermoed overigens ook dat een seculiere partij, dichter bij het midden, het nog best redelijk zou kunnen doen.
Ja nus hons pris ne dira sa raison
Adroitement, se dolantement non.
  donderdag 4 juni 2020 @ 06:25:01 #236
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_193464949
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2020 21:14 schreef Mikeytt het volgende:
Na Rutte's uitspraak van vandaag overweeg ik een andere partij te stemmen indien die optie er is. 👎

Waarschijnlijk toch VVD wegens gebrek aan andere partijen.
Wat heeft hij gezegd dan, dat heb ik wellicht gemist
Laffe huichelaar
  donderdag 4 juni 2020 @ 06:56:59 #237
482094 Mikeytt
Any/All. 1997
pi_193465052
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2020 06:25 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Wat heeft hij gezegd dan, dat heb ik wellicht gemist
Dat het protest op De Dam niet ok was.
Revolutions are the locomotives of history.
[img]https://i.imgur.com/jDiUACq.png[/img]
  donderdag 4 juni 2020 @ 06:58:32 #238
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_193465058
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2020 06:56 schreef Mikeytt het volgende:

[..]

Serieus, bron?
Dat is reden tot aftreden.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
  donderdag 4 juni 2020 @ 07:01:53 #239
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_193465071
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2020 06:56 schreef Mikeytt het volgende:

[..]

Welke partijen in de Kamer vonden het protest op de Dam zonder rekening te houden met de anderhalve meter wel goed?
Laffe huichelaar
pi_193465162
De VVD hoeft niets te doen, wordt alleen maar groter door hoe de media bezig is door in feite een soort goedkeuring te geven aan rassenrellen. Links is echt heel dom bezig. Er zijn problemen in dit land en dat los je niet op door de vinger te wijzen naar één groep.

Wordt het niet eens tijd voor een eerlijke discussie? Zwart is zeer snel op teentjes getrapt want het is altijd omdat ze een donkere kleur hebben als ze aangesproken worden op iets. Daar kan wit rekening mee houden natuurlijk, want dat krijg je er toch niet uit. Met dank aan onze voorouders. De maatschappij heeft aan de andere kant zwaar te lijden onder veel criminaliteit vanuit een bepaalde hoek. Hele gangs slachten elkaar af en daarbij vallen veel onschuldige doden. Daar moet je het ook over kunnen hebben. Er zijn geen leraren te vinden die in moeilijke wijken les willen geven. Ook dat moet je onder ogen zien. Dat is niet meteen de schuld van die leraren lijkt mij.
Enzovoort, genoeg inhoudelijke gesprekken te voeren. Maar wel met het doel om verder te komen en niet met het doel om de boel te laten escaleren en de verhoudingen op scherp te zetten. Je kunt wel blijven Trump-bashen bij praatprogramma's maar daarmee kom je echt niet verder en het is zo doorzichtig als de pest. Oordelen is zo gemakkelijk, heel wat meer moed en intelligentie is ervoor nodig om échte onderwerpen aan te snijden. Dán ben je je miljoenensalaris als progressieve gespreksleider pas een beetje waard.

[ Bericht 25% gewijzigd door Mondkapje op 04-06-2020 07:39:32 ]
  donderdag 4 juni 2020 @ 10:34:40 #241
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_193466825
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2020 07:23 schreef Mondkapje het volgende:
De VVD hoeft niets te doen, wordt alleen maar groter door hoe de media bezig is door in feite een soort goedkeuring te geven aan rassenrellen. Links is echt heel dom bezig. Er zijn problemen in dit land en dat los je niet op door de vinger te wijzen naar één groep.

We hebben in nederland geen rassenrellen, als je dat denkt ben je je greep op de realiteit een beetje kwijt
Laffe huichelaar
  donderdag 4 juni 2020 @ 10:38:38 #242
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_193466892
quote:
1s.gif Op donderdag 4 juni 2020 10:34 schreef timmmmm het volgende:

[..]

We hebben in nederland geen rassenrellen, als je dat denkt ben je je greep op de realiteit een beetje kwijt
Ok in Nederland neemt het racisme ongemerkt toe

Zelfs mijn zus plaatste de opmerking , ja maar die zwarte heeft heus wel wat gedaan hoor

Achteloos voorbijgaand aan het feit dat de man vermoord is
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  Moderator / Redactie Sport donderdag 4 juni 2020 @ 11:06:01 #243
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_193467362
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2020 10:38 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

Zelfs mijn zus plaatste de opmerking , ja maar die zwarte heeft heus wel wat gedaan hoor

Het jammere alleen is dat grote groepen mensen denken dat wat er in Amerika gaande is ook hier een groot probleem is. Er werd zelfs nota bene geprotesteerd tegen racistisch politiegeweld in Europa, welk politiegeweld hebben we überhaupt hier?

Ik vind het sowieso al de reinste onzin om te protesteren tegen iets in een ver ander land met een compleet andere cultuur wegens een incident daar, maar ok, doe lekker je ding. Mijn probleem en met mij waarschijnlijk ook velen anderen zit hem echt in de lijn die getrokken wordt naar Europa. Alsof je een verwoestende tsunami vergelijkt met een dijkbreuk in de polder.

En tja... als links dan ook nog vol lof is over de protesten (ook al was het zeer onverantwoord), dan is het niet zo heel erg raar dat velen toch maar het veiligere VVD opzoeken. Nu lijkt het alsof partijen als GL maar wat graag die rassenrellen deze kant op willen halen.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  donderdag 4 juni 2020 @ 11:10:18 #244
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_193467422
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2020 11:06 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Het jammere alleen is dat grote groepen mensen denken dat wat er in Amerika gaande is ook hier een groot probleem is. Er werd zelfs nota bene geprotesteerd tegen racistisch politiegeweld in Europa, welk politiegeweld hebben we überhaupt hier?

Ik vind het sowieso al de reinste onzin om te protesteren tegen iets in een ver ander land met een compleet andere cultuur wegens een incident daar, maar ok, doe lekker je ding. Mijn probleem en met mij waarschijnlijk ook velen anderen zit hem echt in de lijn die getrokken wordt naar Europa. Alsof je een verwoestende tsunami vergelijkt met een dijkbreuk in de polder.

En tja... als links dan ook nog vol lof is over de protesten (ook al was het zeer onverantwoord), dan is het niet zo heel erg raar dat velen toch maar het veiligere VVD opzoeken. Nu lijkt het alsof partijen als GL maar wat graag die rassenrellen deze kant op willen halen.
Nee de racisme zit in de USA helemaal ingebakken

zodra een wijk meer donkere mensen wonen dan worden de collectieve voorziening als wegenaanleg en onderhoud en riool stopgezet , zodat de hele wijk weg zakt in ellende

Dit heeft een versterkend effect

De hele politiek en politie is zwaar racistisch in de USA, dat heeft de oorsprong in de vroegere slaven acceptatie en white superematie feeling
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  Moderator / Redactie Sport donderdag 4 juni 2020 @ 11:11:59 #245
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_193467446
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2020 11:10 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

zodra een wijk meer donkere mensen wonen dan worden de collectieve voorziening als wegenaanleg en onderhoud en riool stopgezet , zodat de hele wijk weg zakt in ellende

De hele politiek en politie is zwaar racistisch in de USA, dat heeft de oorsprong in de vroegere slaven acceptatie en white superematie feeling
Dat ontken ik toch ook nergens? :P

Het is gewoon compleet van de pot gerukt om dat te vergelijken met Europa.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  donderdag 4 juni 2020 @ 11:15:10 #246
25470 SoSolid
Danke danke
pi_193467495
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2020 11:11 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Dat ontken ik toch ook nergens? :P

Het is gewoon compleet van de pot gerukt om dat te vergelijken met Europa.
Er zijn een boel mensen die van alles roepen maar de organisatoren geven aan dat het in de basis een solidariteitsprotest is en een protest tegen ongelijkheid.
xxx
  Moderator / Redactie Sport donderdag 4 juni 2020 @ 11:16:29 #247
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_193467521
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2020 11:15 schreef SoSolid het volgende:

[..]

Er zijn een boel mensen die van alles roepen maar de organisatoren geven aan dat het in de basis een solidariteitsprotest is en een protest tegen ongelijkheid.
Dus alle media zonder uitzondering heeft het fout?
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  donderdag 4 juni 2020 @ 11:20:21 #248
25470 SoSolid
Danke danke
pi_193467593
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2020 11:16 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Dus alle media zonder uitzondering heeft het fout?
Dat weet ik niet, dat is in ieder geval hoe de organisaties het zelf communiceren.
xxx
pi_193468221
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2020 11:10 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

Man man, hier gaf men veel jongeren geen voedzaam eten en/of drinken, zodat die jongeren veel te zwak en klein zijn. Hier is dus ook veel onrecht om tegen te strijden.
  donderdag 4 juni 2020 @ 14:52:21 #250
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_193470749
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2020 10:38 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

Hoe is dit gerelateerd aan mijn post?
Laffe huichelaar
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')