quote:Op maandag 3 augustus 2020 17:33 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Wie beweert dat? 15.000 vind ik al idioot veel idioten.
Wilde ik net posten ben benieuwd naar de beelden morgenquote:
2 Zielen 1 gedachtequote:Op vrijdag 28 augustus 2020 21:41 schreef Summers het volgende:
[..]
Wilde ik net posten ben benieuwd naar de beelden morgen
levensgevaarlijk...! zo dicht op elkaar.quote:
Real world, nu?quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 10:27 schreef controlaltdelete het volgende:
Das Freiheit Virus geht los!
Is dit een serieuze tweet?quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 10:34 schreef Ryan3 het volgende:
[ twitter ]
John F. Kennedy jr. (1960-1999) komt spreken. Dus toch..
Nou ja, het is een officiele theorie van QAnon hè, maar hij wordt wel verbeterd in de comments, dat het om Robert Kennedy jr. gaat, een kleinzoon van RFK.quote:
Ah ok. RK jr. Klinkt aannemelijkerquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 10:55 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nou ja, het is een officiele theorie van QAnon hè, maar hij wordt wel verbeterd in de comments, dat het om Robert Kennedy jr. gaat, een kleinzoon van RFK.
Hoewel je van een Kennedy niet direct verwacht dat-ie een complottheorie aan hangt.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 11:00 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
Ah ok. RFK jr. Klinkt aannemelijker
Ik zit in de "red zone" 'parijs.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 10:52 schreef Summers het volgende:
Ik kom net dit bericht tegen
[ afbeelding ]
Leuk om al die vlaggen uit verschillende landen te zien , Amerika , italie en anderequote:
?quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 11:03 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Hoewel je van een Kennedy niet direct verwacht dat-ie een complottheorie aan hangt.
Ja, alleen bedoelde JFK hier niet de deep state mee, noch het door Eisenhower gemuntte militair-industrieel complex, noch de illuminatie, de cabal etc. maar simpelweg iets anders:quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 11:42 schreef GeneralMidi het volgende:
[..]
?
Juist wel, waarom denk je dat al die kennedy's "verongelukken"
https://medium.com/@jakob(...)cieties-af6b76762beequote:The monster beneath the bed of this address was the ideology of communism and its Soviet backers; its purpose a call to the American media to take action on censorship to protect military secrets and national interests.
Dit is nooit opgehouden, nu wordt deze stof zelfs gewoon op colleges en openbare scholen geleerd, communisme is nu mainstream, dankzij o.a. George Soros,quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 11:58 schreef Ryan3 het volgende:
The monster beneath the bed of this address was the ideology of communism
quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 11:42 schreef GeneralMidi het volgende:
[..]
?
Juist wel, waarom denk je dat al die kennedy's "verongelukken"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |