Tja, als ze dan in plaats van onderzoek te doen op Feesboek en Joetjoep gewoon even op de site van het AD hadden gekeken....quote:
Sowiesoquote:Op maandag 6 juli 2020 22:22 schreef Isdatzo het volgende:
Die site is dus mooi niet te vertrouwen hè. Het AD heeft ze bewust op het verkeerde pad gezet zodat ze een flater zouden slaan, de huichelaars!
Zijn er ook beelden waar je op kunt zien hoeveel mensen er werkelijk waren?quote:Op maandag 3 augustus 2020 17:09 schreef controlaltdelete het volgende:
Msm blijft volhouden duizenden mensen. Er wordt beweerd dat rond de miljoen mensen op de been waren.
"Don't lie and try to involve the far right, and don't lie by saying that they are 'conspiracy theorists'.
These are ordinary people, intelligent enough to see through the lies."
Wie beweert dat? 15.000 vind ik al idioot veel idioten.quote:Op maandag 3 augustus 2020 17:09 schreef controlaltdelete het volgende:
Msm blijft volhouden duizenden mensen. Er wordt beweerd dat rond de miljoen mensen op de been waren.
"Don't lie and try to involve the far right, and don't lie by saying that they are 'conspiracy theorists'.
These are ordinary people, intelligent enough to see through the lies."
Maar je neemt wel voetstoots aan dat er meer dan een miljoen mensen waren?quote:Op maandag 3 augustus 2020 17:26 schreef controlaltdelete het volgende:
Keine Ahnung, druk was het iig wel.
Wir schaffen es
Een eigen mening heeft @controlaltdelete verder niet heb ik het idee.quote:Op maandag 3 augustus 2020 19:21 schreef Isdatzo het volgende:
Die kritische benadering is natuurlijk maar halfzijdig: alles wat in het straatje past van facebook of youtube komt, gaat erin als gesneden koek.
quote:Op maandag 3 augustus 2020 17:33 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Wie beweert dat? 15.000 vind ik al idioot veel idioten.
Wilde ik net posten ben benieuwd naar de beelden morgenquote:
2 Zielen 1 gedachtequote:Op vrijdag 28 augustus 2020 21:41 schreef Summers het volgende:
[..]
Wilde ik net posten ben benieuwd naar de beelden morgen
levensgevaarlijk...! zo dicht op elkaar.quote:
Real world, nu?quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 10:27 schreef controlaltdelete het volgende:
Das Freiheit Virus geht los!
Is dit een serieuze tweet?quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 10:34 schreef Ryan3 het volgende:
[ twitter ]
John F. Kennedy jr. (1960-1999) komt spreken. Dus toch..
Nou ja, het is een officiele theorie van QAnon hè, maar hij wordt wel verbeterd in de comments, dat het om Robert Kennedy jr. gaat, een kleinzoon van RFK.quote:
Ah ok. RK jr. Klinkt aannemelijkerquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 10:55 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nou ja, het is een officiele theorie van QAnon hè, maar hij wordt wel verbeterd in de comments, dat het om Robert Kennedy jr. gaat, een kleinzoon van RFK.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |