Namens JBL en DPD mijn oprechte excuses dat je door mijn topic deze pijn en razernij opnieuw moet doormaken.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 12:08 schreef GGMM het volgende:
DPD is vreselijk ja.
Ik had een keer iets besteld hadden ze op dinsdag midden op de dag proberen te bezorgen wat niet lukt als iemand werkt.
Gaan ze het brengen naar een afhaalpunt wat tot 09:00 tot 17:00 open is. Dus kon ik het pas zaterdag ophalen omdat ik WERK
Nu ik hier weer aan denk word ik weer woedend.
Als ik geluk heb ligt 'ie in de oudpapierkliko.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 12:21 schreef MadJackthePirate het volgende:
DPD
Ze flikkeren je pakketje straks gewoon over de schutting en tekenen zelf wel
Dank voor de mention.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 12:06 schreef Buitendam het volgende:
Users @:Lenny_Leonard @:Caland @:Onlogisch @:GGMM (en dan vergeet ik er vast een paar) weten alles op het gebied van bezorging.
Dit zal een boeiende discussie opleveren!
Laat het op je werk bezorgenquote:Op dinsdag 26 mei 2020 12:08 schreef GGMM het volgende:
DPD is vreselijk ja.
Ik had een keer iets besteld hadden ze op dinsdag midden op de dag proberen te bezorgen wat niet lukt als iemand werkt.
Gaan ze het brengen naar een afhaalpunt wat tot 09:00 tot 17:00 open is. Dus kon ik het pas zaterdag ophalen omdat ik WERK
Nu ik hier weer aan denk word ik weer woedend.
Ik ben daar niet zo'n fan van, ik hou werk en privé graag gescheiden.quote:
Dit dus ja. Maar DPD spant de kroon, zelfs nu DHL hier pakketten de lift uit gooit ipv naar de voordeur brengtquote:Op dinsdag 26 mei 2020 12:19 schreef Ifrane het volgende:
Soms erger je je de tyfus aan PostNL, maar zij verlenen uitstekende service vergeleken met walgelijke bedrijven als DPD, DHL en UPS.
Ik heb vast weer het geluk om tot de "enkele gevallen" te horen.quote:Door het coronavirus kan je pakket in enkele gevallen vertraging oplopen. Normaal gesproken ontvang je later vandaag de Predict mail met het tijdsvak van 1 uur en kun je er vanuit gaan dat het pakket vandaag bezorgd wordt.
In enkele gevallen heeft je pakket een dag vertraging en wordt deze morgen bezorgd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |