Die Roemenen maken geen grappentwitter:Emishor twitterde op donderdag 28-05-2020 om 19:41:08BREAKING NEWS: Clubs with players found COVID positive to be kicked out with immediate effect from the Romanian league! https://t.co/QrZ9VhjVwO reageer retweet

Zelfs fanatieke voetbalfans riepen hier (ook op Fok) dat we beter konden stoppen.quote:Op donderdag 28 mei 2020 21:39 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Helpt ook niet mee dat de topclubs al aangegeven hadden te willen stoppen met het seizoen. In andere landen willen clubs juist doorgaan, dan gaat de overheid vast ook serieuzer nadenken over een uitzondering.
 Toen @PSVCL en ik zeiden dat we gewoon zonder publiek door konden voetballen begon iedereen te zeiken dat het zonder publiek toch niets aan is.
 Toen @PSVCL en ik zeiden dat we gewoon zonder publiek door konden voetballen begon iedereen te zeiken dat het zonder publiek toch niets aan is.  

Dat het voetbal gelijk ook bij de stop van de evenementen tot 1 september genoemd werd door Rutte, kwam door burgemeester Jorritsma van Eindhoven die daarvoor aangaf dat hij voetballen zonder publiek niet zou gaan toestaan in Eindhovenquote:Op vrijdag 29 mei 2020 08:43 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Uiteindelijk is het allemaal om het even aangezien Rutte de boel tot 1 sep. sowieso heeft platgelegd.

Die debiel moet voetbalhater zijn. Of ajaxfan.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 10:48 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Dat het voetbal gelijk ook bij de stop van de evenementen tot 1 september genoemd werd door Rutte, kwam door burgemeester Jorritsma van Eindhoven die daarvoor aangaf dat hij voetballen zonder publiek niet zou gaan toestaan in Eindhoven

Klopt. toen werd je uitgelachen.. nu 2 maanden later delen ze allemaal dezelfde mening, altijd hetzelfde met die mainstreamgekkiesquote:Op vrijdag 29 mei 2020 06:52 schreef Generationalpha het volgende:
@:PSVCL en ik riepen 2 maanden geleden al dat je gewoon moet spelen zonder publiek.
KNVB.

Punt is ook dat dit echt een collectieve nederlaag is. Dit is niet alleen de schuld van de overheid, maar ook de schuld van de clubs, de KNVB en de fans.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 16:32 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Klopt. toen werd je uitgelachen.. nu 2 maanden later delen ze allemaal dezelfde mening, altijd hetzelfde met die mainstreamgekkies

Ik vind dat nog steeds. Dat Duitse potje laatst ook na een kwartier afgezetquote:Op vrijdag 29 mei 2020 09:20 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Zelfs fanatieke voetbalfans riepen hier (ook op Fok) dat we beter konden stoppen.Toen @:PSVCL en ik zeiden dat we gewoon zonder publiek door konden voetballen begon iedereen te zeiken dat het zonder publiek toch niets aan is.
Nederland (en iedereen die zich daarbij aangesproken voelt mag zich daaronder rekenen) mag zich heel diep schamen voor deze vertoning. Fans, publieke opinie, media, KNVB en clubs.

Makkelijk praten als je team op doelsaldo de nummer 1 plek heeft gekregen. Nog genoeg clubs die iets hadden om voor te spelen die dit nu door de neus geboord is.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 17:07 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Niemand zit te wachten op voetbal behalve een paar zolderkamer autisten.

Heb je die ellende in Duitsland gezien? Daar is toch geen fuck aan.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 17:11 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Makkelijk praten als je team op doelsaldo de nummer 1 plek heeft gekregen. Nog genoeg clubs die iets hadden om voor te spelen die dit nu door de neus geboord is.

Als je een competitie kan afmaken moet je dat altijd doen. Maakt echt helemaal niets uit of LitmanenAFCA het leuk genoeg vindt om naar te kijken.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 17:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Heb je die ellende in Duitsland gezien? Daar is toch geen fuck aan.

daar ben je inmiddels zelf toch ook wel achter?quote:Op vrijdag 29 mei 2020 09:20 schreef Generationalpha het volgende:
begon iedereen te zeiken dat het zonder publiek toch niets aan is.

Beter dan niets.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 14:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
daar ben je inmiddels zelf toch ook wel achter?

dat is het al snel en uiteindelijk altijd beter dan achter een bureau beslissen maar ik zal niet veel gaan kijken, ook volgend seizoen niet.quote:

Oh ik wel verwacht ik. Maar zonde is het wel ja.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 14:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat is het al snel en uiteindelijk altijd beter dan achter een bureau beslissen maar ik zal niet veel gaan kijken, ook volgend seizoen niet.

Dit moet je toch niet willentwitter:JIH1980 twitterde op zaterdag 30-05-2020 om 07:55:42Alsof je een beker gewonnen hebt in FIFA20. 😁 https://t.co/nRRnTKjB5j reageer retweet

Dit doet me denken aan Nederland in Bewegingquote:Op zaterdag 30 mei 2020 19:38 schreef Caland het volgende:
Dit moet je toch niet willentwitter:JIH1980 twitterde op zaterdag 30-05-2020 om 07:55:42Alsof je een beker gewonnen hebt in FIFA20. 😁 https://t.co/nRRnTKjB5j reageer retweet

alleen drinken gaat ook wel lekker zie ikquote:Op maandag 1 juni 2020 01:12 schreef Generationalpha het volgende:
KNVB.De clubs.
De "fans".
Jorritsma.

Nee het gaat niet zo best inderdaad.quote:Op maandag 1 juni 2020 09:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
alleen drinken gaat ook wel lekker zie ik

Wat ben jij een gigantische doordrammer zegquote:Op maandag 1 juni 2020 01:12 schreef Generationalpha het volgende:
KNVB.De clubs.
De "fans".
Jorritsma.

Ik begon heel hoopvol en enthousiast, maar het valt behoorlijk tegen, dat voetbal in kale betonbakken.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 16:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind dat nog steeds. Dat Duitse potje laatst ook na een kwartier afgezet

nee dat wordt veel studio sport of een ander samenvattingsprogramma de komende tijd al zal ik van de andere grote competities ook nog wel wat wedstrijden proberen, de Bundesliga keek ik pre corona ook niet veel.quote:Op maandag 1 juni 2020 13:04 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ik begon heel hoopvol en enthousiast, maar het valt behoorlijk tegen, dat voetbal in kale betonbakken.

Zit John van den Brom achter dit account of zo?quote:Op maandag 1 juni 2020 01:12 schreef Generationalpha het volgende:
KNVB.De clubs.
De "fans".
Jorritsma.

|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |