Gewoon buiten zettenZquote:Op dinsdag 26 mei 2020 01:12 schreef Amarantha het volgende:
Oh zie de spin weer lopen voor me over de muur.
Gewoon in je bek proppen.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 01:12 schreef Amarantha het volgende:
Oh zie de spin weer lopen voor me over de muur.
quote:Op dinsdag 26 mei 2020 01:15 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Wow wat een bijzondere paddenstoel.
Een puurbloeds Wakandees.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 01:18 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Nee
Dan hadden er wel vliegen opgezeten.
He bah ik zag van de week op joetjuup een filmpje waarbij een tunnelspin levend opgevroten werd door een kandidaad van het programma 'ima celebrity get me out of here'.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 01:14 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Gewoon in je bek proppen.
Doen die Chinezen ook.
Link?quote:Op dinsdag 26 mei 2020 05:53 schreef mr.klojo het volgende:
[..]
He bah ik zag van de week op joetjuup een filmpje waarbij een tunnelspin levend opgevroten werd door een kandidaad van het programma 'ima celebrity get me out of here'.
Truc was de spin heen en weer te schudden zodat die zich introk als een balletje. Eet makkelijker.
Wat onnodig zeg.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 05:53 schreef mr.klojo het volgende:
[..]
He bah ik zag van de week op joetjuup een filmpje waarbij een tunnelspin levend opgevroten werd door een kandidaad van het programma 'ima celebrity get me out of here'.
Truc was de spin heen en weer te schudden zodat die zich introk als een balletje. Eet makkelijker.
ik ga dit niet googlenquote:
Dank Haagsiequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |