dus be prepared!
quote:
Wat er al een tijd aan zat te komen is vandaag dan toch gebeurd. HK is tot een dieptriest niveau gezakt, er zijn users die niet begrijpen hoe je je gedraagt en continu over de schreef gaan. Users die de randjes van de policy opzoeken en na 10 keer dat te hebben gedaan nog protesteren tegen een HK tempban ook.Maar de echte knallers waren de topics waarin massaal misbruik gemaakt werd van andere sites, zoals gisteren ook weer met een gehackte LPF site.
Hoe halen sommigen het in godsnaam in hun hoofd om "Tweakers Rulez!!!" te posten met een admin account wat je toevallig krijgt n.a.v. een hack???
Het mag duidelijk zijn dat wij als crew daar bijzonder pissed over zijn en het mag ook duidelijk zijn dat dit niet de eerste keer is, nee, ook niet de tweede of derde keer.
Gefeliciteerd: het is jullie wederom gelukt om de naam van Tweakers.net in diskrediet te brengen, snappen jullie echt niet dat we voor dit soort geintjes gewoon keihard boetes kunnen (en hoogstwaarschijnlijk ook zullen) krijgen? En dat zulke boetes voor een bedrijf dat het financieel al niet breed heeft (want zo goed draaien de internetbedrijven niet) het einde kunnen betekenen?
Anyway: we hebben de LPF onze volledige medewerking toegezegd, we geven alle gegevens vrij van degenen die gisteren zo lame bezig zijn geweest.
Tot slot spijt het me dat het nu ook verpest wordt voor een deel van de HK users die wel begrepen wat de bedoeling is, maar die groep weegt niet langer op tegen de hersenloze kudde die dit soort geintjes uithaalt.
Ik contact ACM/AntonT/Kees zometeen om HK te sluiten, of hij terug komt is nog zeer twijfelachtig, dat het zo niet door kan is 100% zeker.
Ga nu niet allemaal LA topics openen, een is meer dan zat. Ga niet schelden, want wij zijn niet de schuldige...
*voelt nerderige topics aankomen*
-edit-
laat maar..duidelijk! (dank)
[Dit bericht is gewijzigd door Cheiron op 17-01-2003 12:49]
quote:Ben bang dat ze dig als surrogaat HK gaan gebruiken hoor!!!
Op vrijdag 17 januari 2003 12:44 schreef Doopy-X- het volgende:als ze maar uit DIG wegblijven!!!!
[Dit bericht is gewijzigd door Kbot2000 op 17-01-2003 12:47]
quote:Lees mijn bovenstaande quote.
Op vrijdag 17 januari 2003 12:47 schreef buum het volgende:
W'rom zit de HK op slot dan?
quote:Wow, die pakken het hard aan zeg
Op vrijdag 17 januari 2003 12:47 schreef QyRoZ het volgende:
Quote uit GoT MED:
[..]
Ik zag ook FOK! roelz voorbij komen op die LPF site
quote:interne spammurt
Op vrijdag 17 januari 2003 12:49 schreef Seborik het volgende:
Ze zijn allemaal welkom in Muziek.
quote:
Op vrijdag 17 januari 2003 12:47 schreef Kbot2000 het volgende:[..]
Ben bang dat ze dig als surrogaat HK gaan gebruiken hoor!!!
quote:Geen vreemde ideeen krijgen he Yvonne !
Op vrijdag 17 januari 2003 12:49 schreef yvonne het volgende:[..]
Wow, die pakken het hard aan zeg
quote:Gaat ONZ nu ook op slot?
Op vrijdag 17 januari 2003 12:49 schreef yvonne het volgende:[..]
Wow, die pakken het hard aan zeg
quote:Ik heb daar ook een account.
Op vrijdag 17 januari 2003 12:48 schreef dwerg het volgende:
Zitten er ook knappe vrouwen bij, bij die Tweakers?
quote:Meestal is het maar een dag of wat, en dan gaan ze weer weg, we hebben het al vaker meegemaakt,
Op vrijdag 17 januari 2003 12:47 schreef Dovenwereld het volgende:
Gaan crew en jij strenge maatregelen nemen? Dan wordt fokforum dan GOT-achtig ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |