Vond foto nog wel braaf voor haar doen eigenlijk.quote:Op maandag 25 mei 2020 23:22 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat ze zoiets doet. Verder geen onaardig meisje
Bij mij zijn het de laatste tijd vooral tokkies of studentenverenigingmeisjes en die moet ik allebei niet.quote:
Dat vroeg ik me net ook al af. Maar ik bedenk me ineens dat de buurman een Chinees is en de buurvrouw een Iraanse. @Zosk @Chloroform wonen in alle rust naast mij, met de rug naar FOK! Gekeerd.quote:
@SimonedeBeauvoir zie je wel dat ik geen tokkie ben.quote:Op maandag 25 mei 2020 23:23 schreef TTSS het volgende:
[..]
Bij mij zijn het de laatste tijd vooral tokkies of studentenverenigingmeisjes en die moet ik allebei niet.
Tinder is alleen leuk als je vrouw bent.quote:Op maandag 25 mei 2020 23:23 schreef Amarantha het volgende:
Maar Tinder is hier ook helemaal niet leuk want de helft wat voorbij komt zijn allemaal Duitsers want woon aan de grens.
Voor haar doen? Ze deed een beetje labiel af en toe maar dacht dat ze best normaal wasquote:Op maandag 25 mei 2020 23:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vond foto nog wel braaf voor haar doen eigenlijk.
Dat is zelf een tokkiequote:Op maandag 25 mei 2020 23:24 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
@:SimonedeBeauvoir zie je wel dat ik geen tokkie ben.
Lekker carbid schieten op de eerste datequote:Op maandag 25 mei 2020 23:23 schreef Amarantha het volgende:
Maar Tinder is hier ook helemaal niet leuk want de helft wat voorbij komt zijn allemaal Duitsers want woon aan de grens.Toen was ik er ook wel snel klaar mee haha.
Zosk is een kaaskopquote:Op maandag 25 mei 2020 23:24 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me net ook al af. Maar ik bedenk me ineens dat de buurman een Chinees is en de buurvrouw een Iraanse. @:zosk @:chloroform wonen in alle rust naast mij, met de rug naar FOK! Gekeerd.
ja precies nu weer fokmod is beter tochquote:Op maandag 25 mei 2020 23:23 schreef Amarantha het volgende:
Maar Tinder is hier ook helemaal niet leuk want de helft wat voorbij komt zijn allemaal Duitsers want woon aan de grens.Toen was ik er ook wel snel klaar mee haha.
Ja ik zeg niks meer. Het roddelgehalte gaat wel erg hard nuquote:Op maandag 25 mei 2020 23:24 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Voor haar doen? Ze deed een beetje labiel af en toe maar dacht dat ze best normaal was
Of was dat van seks met @:tardis in een Dixie toch waar
quote:Op maandag 25 mei 2020 23:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lekker carbid schieten op de eerste date
Weet ik, maar wil de act in leven houdenquote:
Niet lang meer want screenshots zijn richting Danny verzondenquote:Op maandag 25 mei 2020 23:25 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja precies nu weer fokmod is beter toch
Nee aan je tieten.quote:Op maandag 25 mei 2020 23:24 schreef Cronometer_ het volgende:
Oogst op Tinder:
Wilden neuken
Waren getrouwd
Deden onbeleefd
Altijd sex talk
Geen uitzonderingen.
Ligt t aan mij?
Lol was dat wel waar? Dacht dat ik het verzonnen hadquote:Op maandag 25 mei 2020 23:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja ik zeg niks meer. Het roddelgehalte gaat wel erg hard nu
Dus toch waarquote:Op maandag 25 mei 2020 23:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja ik zeg niks meer. Het roddelgehalte gaat wel erg hard nu
Geen idee, ken Tardis niet echtquote:Op maandag 25 mei 2020 23:26 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Lol was dat wel waar? Dacht dat ik het verzonnen had
wat heeft solo nu weer gedaan?quote:Op maandag 25 mei 2020 23:26 schreef TTSS het volgende:
[..]
Niet lang meer want screenshots zijn richting Danny verzonden
Zal wel alleen pijpen geweest zijn.quote:
Nee, dat was niet daaraan gerelateerdquote:
Want curves zegt hey kom neukenquote:Op maandag 25 mei 2020 23:26 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Nee aan je tieten.
Heb wel best leuke gesprekken gehad en denk iemand leuk laten gaan door weinig te reageren maarja.
Denk dat het een dikke snol met een brilletje is.quote:Op maandag 25 mei 2020 23:26 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Oh echt dat ze echt high class was HAHAH
quote:Op maandag 25 mei 2020 23:28 schreef 00wildchild het volgende:
Dixie. Seks. Huh. Vind het al vies om te snuiven daar want dan moet je flink inademen. Op een Dixie.
Nee ze is niet dik maar wel een kop net zo zuur als haar gedrag.quote:Op maandag 25 mei 2020 23:27 schreef TTSS het volgende:
[..]
Denk dat het een dikke snol met een brilletje is.
Nee, mager iel blond en geen wenkies.quote:Op maandag 25 mei 2020 23:27 schreef TTSS het volgende:
[..]
Denk dat het een dikke snol met een brilletje is.
Ja maar je moet wat met een fok meet in het parkquote:Op maandag 25 mei 2020 23:28 schreef 00wildchild het volgende:
Dixie. Seks. Huh. Vind het al vies om te snuiven daar want dan moet je flink inademen. Op een Dixie.
hoezo?quote:Op maandag 25 mei 2020 23:23 schreef TTSS het volgende:
[..]
Bij mij zijn het de laatste tijd vooral tokkies of studentenverenigingmeisjes en die moet ik allebei niet.
Same, ik had mijn kaarten destijds beter moeten spelen.quote:
Klinkt goed.quote:Op maandag 25 mei 2020 23:28 schreef Cronometer_ het volgende:
[..]
Nee, mager iel blond en geen wenkies.
Kreeg haar foto van hypocrip
Ohquote:Op maandag 25 mei 2020 23:28 schreef Cronometer_ het volgende:
[..]
Nee, mager iel blond en geen wenkies.
Kreeg haar foto van hypocrip
staat op algoritme hequote:Op maandag 25 mei 2020 23:23 schreef TTSS het volgende:
[..]
En lelijk.quote:Op maandag 25 mei 2020 23:28 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Nee ze is niet dik maar wel een kop net zo zuur als haar gedrag.
Waarom moet ik dit uitleggen? Nepwenkies en schimmelkutjes hoef ik allebei niet zo.quote:
Dat is raar want die swipe ik steevast linksquote:
En lelijk.quote:Op maandag 25 mei 2020 23:30 schreef 00wildchild het volgende:
Ze heeft van die kapot geëpileerde wenkbrauwen. Met zo’n bolletje vooraan en daarna streepje. Nike maar dan is Nike beter Zegmaar.
Ze is dun ja.
ja maar camera op je mobiel kijkt hoe jij er uit zietquote:Op maandag 25 mei 2020 23:31 schreef TTSS het volgende:
[..]
Waarom moet ik dit uitleggen? Nepwenkies en schimmelkutjes hoef ik allebei niet zo.
[..]
Dat is raar want die swipe ik steevast links
Wat vond je van @phantomnessequote:Op maandag 25 mei 2020 23:30 schreef Tjacka het volgende:
[..]
zo goeie genade heb daar ook op gefapt
nu is mijn enige droom nog @:moemoe
Bij haar wil je gewoon volledig uit de buurt blijven. Zo’n collega waarvan je al ziet van oh god Nee. Deze niet. En als je dan wel bevriend zou raken, dat ze je helemaal meetrekt in haar miserie.quote:Op maandag 25 mei 2020 23:29 schreef Cronometer_ het volgende:
[..]
En lelijk.
Ik ook. Maar zij is een heel ander level lelijk.
Krijg ik daarom fuckboysquote:Op maandag 25 mei 2020 23:31 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja maar camera op je mobiel kijkt hoe jij er uit ziet
daar zoeken ze matches op
Tjeempie zeg.quote:Op maandag 25 mei 2020 23:30 schreef Tjacka het volgende:
[..]
zo goeie genade heb daar ook op gefapt
nu is mijn enige droom nog @:moemoe
humor om te lachenquote:Op maandag 25 mei 2020 23:31 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja maar camera op je mobiel kijkt hoe jij er uit ziet
daar zoeken ze matches op
Retweetttttttquote:Op maandag 25 mei 2020 23:32 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Bij haar wil je gewoon volledig uit de buurt blijven. Zo’n collega waarvan je al ziet van oh god Nee. Deze niet. En als je dan wel bevriend zou raken, dat ze je helemaal meetrekt in haar miserie.
Zo manipulatief wijf
Iewquote:Op maandag 25 mei 2020 23:32 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ken ik niet
ik werd ook een tijdje geil van @:knetterkrankjorum
ja maar ik zie je ook als vriend hoorquote:
Lavender was jouw droomvrouw tochquote:Op maandag 25 mei 2020 23:33 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja maar ik zie je ook als vriend hoor
maar zou bff wel zien zitten
maar we zijn nog wel vrienden na deze bekentenis????
Boeie. Haat jullie allemaal.quote:Op maandag 25 mei 2020 23:33 schreef 00wildchild het volgende:
Oké nu is het klaar praat nooit zo over mensen![]()
Vind dat eig lelijk gedrag dussssss
Tjacka geilt blijkbaar op elke vrouw met foto's in haar fobo dus trek het je niet aan.quote:
ja maar ik zie je ook als vriend hoorquote:
Rawrquote:
en hockeivrouwe?quote:Op maandag 25 mei 2020 23:31 schreef TTSS het volgende:
[..]
Waarom moet ik dit uitleggen? Nepwenkies en schimmelkutjes hoef ik allebei niet zo.
[..]
Dat is raar want die swipe ik steevast links
Spel het woord eerst maar eens normaal, Ash.quote:
Ik.quote:Op maandag 25 mei 2020 23:34 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Zij? Of jij? Ik geloof je niet eerlijk
Dat weet je toch als je mensen van hier datequote:Op maandag 25 mei 2020 23:36 schreef Cronometer_ het volgende:
Sws haat k fok. Dankzij fok labiele relatie gehad van 5.5 jaar.
Vind jou wel lief.quote:Op maandag 25 mei 2020 23:36 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Rot op jij haat iedereen behalve mij
Met ebah toch? Of was het montellyquote:Op maandag 25 mei 2020 23:36 schreef Cronometer_ het volgende:
Mij haat ze ook nietquote:Op maandag 25 mei 2020 23:36 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
En toch blijf je hangenquote:Op maandag 25 mei 2020 23:36 schreef Cronometer_ het volgende:
Nu wel jaquote:Op maandag 25 mei 2020 23:36 schreef TTSS het volgende:
[..]
Dat weet je toch als je mensen van hier date
Tjah, je vliegt af en toe behoorlijk uit de bocht. That’s just youquote:Op maandag 25 mei 2020 23:33 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja maar ik zie je ook als vriend hoor
maar zou bff wel zien zitten
maar we zijn nog wel vrienden na deze bekentenis????
Aanstaande vrijdag word ik 35quote:
‘t Is wat.quote:Op maandag 25 mei 2020 23:34 schreef TTSS het volgende:
[..]
Tjacka geilt blijkbaar op elke vrouw met foto's in haar fobo dus trek het je niet aan.
Ja wat een geluk om te trouwens met een gekke leugenaarquote:Op maandag 25 mei 2020 23:37 schreef Cronometer_ het volgende:
[..]
Montelly was whiteknight van Mahgrebijnse. Nu is hij ermee gehuwd lucky man
Zal ik nooit zeggen.quote:Op maandag 25 mei 2020 23:37 schreef 00wildchild het volgende:
Met wie was die rela. Was altijd een gedoe met jou en nog zo iemand
Mahgrebijnsequote:Op maandag 25 mei 2020 23:37 schreef Cronometer_ het volgende:
[..]
nouja je bent gewoon een knappe vrouw dus bedoel het niet verkeerd hoorquote:Op maandag 25 mei 2020 23:37 schreef moemoe het volgende:
[..]
Tjah, je vliegt af en toe behoorlijk uit de bocht. That’s just you.
[..]
Aanstaande vrijdag word ik 35.
[..]
‘t Is wat.
hoezo?quote:Op maandag 25 mei 2020 23:36 schreef Cronometer_ het volgende:
Stop dit plzquote:Op maandag 25 mei 2020 23:38 schreef Tjacka het volgende:
[..]
nouja je bent gewoon een knappe vrouw dus bedoel het niet verkeerd hoor
ik vind je ook lief en aardig en je kan goed tekenen
dus je moet niet boos zijn
Ze heeft ook Drugs gemeet. Ze had hpv. Ze had genitale wratten. Echt leuk trouwmateriaal ,elke avond role play met gekke fantasiequote:Op maandag 25 mei 2020 23:38 schreef 00wildchild het volgende:
Zij lijkt op mijn moeder met die rare fantasie verhalen.![]()
Heeft ervoor gezorgd dat ik veel te eerlijk ben.
Dat laatste is wel geil tbhquote:Op maandag 25 mei 2020 23:40 schreef Cronometer_ het volgende:
[..]
Ze heeft ook Drugs gemeet. Ze had hpv. Ze had genitale wratten. Echt leuk trouwmateriaal ,elke avond role play met gekke fantasie
Zie jullie als Zulema en Sara.quote:Op maandag 25 mei 2020 23:36 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Wat. Lolwat.quote:Op maandag 25 mei 2020 23:40 schreef Cronometer_ het volgende:
[..]
Ze heeft ook Drugs gemeet. Ze had hpv. Ze had genitale wratten. Echt leuk trouwmateriaal ,elke avond role play met gekke fantasie
Nou sorry maar ben absoluut geen Zulema al zou ik wel kunnen viben met die schorpioen.quote:Op maandag 25 mei 2020 23:40 schreef JoshCampbell het volgende:
[..]
Zie jullie als Zulema en die Sara.
wat een kutserie was dat zegquote:Op maandag 25 mei 2020 23:40 schreef JoshCampbell het volgende:
[..]
Zie jullie als Zulema en die Sara.
Ik nietquote:
Surequote:
Neequote:
Slechts soavenirsquote:
Jij haakt altijd af hoorquote:
Waarom moest je daarvoor betalen?quote:Op maandag 25 mei 2020 23:42 schreef 00wildchild het volgende:
Heb rekening van 166 eu gekregen voor soatest na vreemdgaan ex. Ben clean.
Kan gratis gewoon, ik heb twee keer zo'n test gedaan bij de GGDquote:Op maandag 25 mei 2020 23:42 schreef 00wildchild het volgende:
Heb rekening van 166 eu gekregen voor soatest na vreemdgaan ex. Ben clean.
echt?quote:Op maandag 25 mei 2020 23:37 schreef Cronometer_ het volgende:
[..]
Krijg je dan een wattenstaafje in je pen0rquote:Op maandag 25 mei 2020 23:43 schreef TTSS het volgende:
[..]
Kan gratis gewoon, ik heb twee keer zo'n test gedaan bij de GGD
Duurt wel echt eindeloos hoorquote:Op maandag 25 mei 2020 23:43 schreef Cronometer_ het volgende:
[..]
Is part of the role play.
Eindpunt is t waard.
Tot je 25ste.quote:Op maandag 25 mei 2020 23:43 schreef TTSS het volgende:
[..]
echt een enorme kutseriequote:Op maandag 25 mei 2020 23:43 schreef 00wildchild het volgende:
Oh wacht ik ben eventueel een Sarai type. Van binnen lief maar opkk als je stoer doet. Maar wel minder explosief. Laat het eerst ff opborrelen.
Nou ik moest toen ook gewoon betalen hoor.quote:Op maandag 25 mei 2020 23:43 schreef TTSS het volgende:
[..]
😏quote:Op maandag 25 mei 2020 23:44 schreef Cronometer_ het volgende:
[..]
Het is het waard als je je zaad in mij kan stoten terwijl je in mijn oor kreunt.
Anders krijgt Tjackas forum helemaal geen clicksquote:
Niet er echt in. En in een potje pissen.quote:Op maandag 25 mei 2020 23:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Krijg je dan een wattenstaafje in je pen0r
Dat is lekker, he?quote:
quote:Op maandag 25 mei 2020 23:45 schreef skysherrif het volgende:
Iig ik probeer al een hlf uur de onz sc te zoeken om te melden dat ik zojuist possetje irl tegenkwam in de albert heijn
Possetje GOD
Ja Naja dan zoek je het zelf op haha. Ik heb gewoon 166 euro betaald en daarna onbeschermd seks gehad nadat ‘ie in Thailand is geweest dus misschien heb ik nu wel een soa.quote:Op maandag 25 mei 2020 23:45 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Was bij mij ook gratis en was toen 26 dacht ik
je bent Sara.quote:Op maandag 25 mei 2020 23:41 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Nou sorry maar ben absoluut geen Zulema al zou ik wel kunnen viben met die schorpioen.
Nou dit belooft veel goedsquote:Op maandag 25 mei 2020 23:44 schreef Cronometer_ het volgende:
[..]
Het is het waard als je je zaad in mij kan stoten terwijl je in mijn oor kreunt.
heb de andere post van hem verwijdertquote:Op maandag 25 mei 2020 23:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Anders krijgt Tjackas forum helemaal geen clicks
Wat is er tussen jullie gebeurt?quote:Op maandag 25 mei 2020 23:46 schreef Tjacka het volgende:
[..]
heb de andere post van hem verwijdert
hopelijk gaat hij weer snel weg
Stuur je adresquote:
Zou haar wel doenquote:Op maandag 25 mei 2020 23:47 schreef 00wildchild het volgende:
En Sarai is tyfus lelijk en echt best wel koekoek dus nee.
Ik ben gek maar niet gestoord haha
quote:Op maandag 25 mei 2020 23:38 schreef Tjacka het volgende:
[..]
nouja je bent gewoon een knappe vrouw dus bedoel het niet verkeerd hoor
ik vind je ook lief en aardig en je kan goed tekenen
dus je moet niet boos zijn
You didquote:
Die hebben toch nooit geneukt. Dacht alleen Rez en Paxconquote:
Wie zijn datquote:Op maandag 25 mei 2020 23:47 schreef 00wildchild het volgende:
En Sarai is tyfus lelijk en echt best wel koekoek dus nee.
Ik ben gek maar niet gestoord haha
zou ook voor PAX homo worden overigensquote:Op maandag 25 mei 2020 23:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die hebben toch nooit geneukt. Dacht alleen Rez en Paxcon
De koelies gaan wss winnen vandaag, ben je blij?quote:Op maandag 25 mei 2020 23:48 schreef moemoe het volgende:
[..].
[..]
You did.
Die paint is zoek geraakt tijdens 1 van mijn fotoboek-updates. Ga er van de week weer eens naar zoeken!
Waarom niet?quote:
Ik heb hem nog ergens opgeslagenquote:Op maandag 25 mei 2020 23:48 schreef moemoe het volgende:
[..].
[..]
You did.
Die paint is zoek geraakt tijdens 1 van mijn fotoboek-updates. Ga er van de week weer eens naar zoeken!
Ik volg de verkiezingen in Suriname niet echt heel goed.quote:Op maandag 25 mei 2020 23:49 schreef TTSS het volgende:
[..]
De koelies gaan wss winnen vandaag, ben je blij?
Ik vast ook welquote:Op maandag 25 mei 2020 23:50 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Ik heb hem nog ergens opgeslagen
Ik zou niet weten waarom nietquote:
DTS zijn we wel een beetje kwijt he moemevriendinquote:Op maandag 25 mei 2020 23:51 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik volg de verkiezingen in Suriname niet echt heel goed.
[..]
Ik vast ook wel.
Dat ben jijquote:
Is goed Mikey.quote:Op maandag 25 mei 2020 23:52 schreef skysherrif het volgende:
[..]
DTS zijn we wel een beetje kwijt he moemevriendin
Iets met kip, tomatensaus, parzemaanse kaas, croutons, champignons, spekjes coourgette uitjes knoflook en in een schaal i nde oven gedouwd.quote:
Klinkt lekker op de champignons na.quote:Op maandag 25 mei 2020 23:52 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Iets met kip, tomatensaus, parzemaanse kaas, croutons, champignons, spekjes coourgette uitjes knoflook en in een schaal i nde oven gedouwd.
Ik heb vandaag nog mijn mening over DTS gegeven, terwijl ik normaal gesproken mijn mond houd, maar er werd naar gevraagdquote:Op maandag 25 mei 2020 23:52 schreef skysherrif het volgende:
[..]
DTS zijn we wel een beetje kwijt he moemevriendin
quote:
bitch had geen trek maar hierdoor wel.quote:Op maandag 25 mei 2020 23:52 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Iets met kip, tomatensaus, parzemaanse kaas, croutons, champignons, spekjes coourgette uitjes knoflook en in een schaal i nde oven gedouwd.
ik was het stiekem voor eerst in mn leven beetje met mikey eens lolquote:Op maandag 25 mei 2020 23:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]![]()
Ik werd wel emotioneel van Mikeys relaas in FB. Hij heeft echt een dierbare vriend verloren
Dus het is niet mijn schuld.quote:Op maandag 25 mei 2020 23:54 schreef Cronometer_ het volgende:
[..]
Ik ben kieskeurig. Niet iedereen mag in mijn zeer nauwe streek.
Nou ja ik hou me stil.quote:Op maandag 25 mei 2020 23:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]![]()
Ik werd wel emotioneel van Mikeys relaas in FB. Hij heeft echt een dierbare vriend verloren
als het er goed uit ziet maak ik zo wel fotoquote:Op maandag 25 mei 2020 23:54 schreef JoshCampbell het volgende:
[..]
bitch had geen trek maar hierdoor wel.
Verstandig, als eerst die baby en nu jij gaat schreeuwenquote:
is hij top of bttmquote:Op maandag 25 mei 2020 23:55 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Denk het ook niet hij heeft wel goede smaak
quote:Op maandag 25 mei 2020 23:55 schreef 00wildchild het volgende:
Heb seks aangeboden aan mijn ex maar hij vond het ineens raar. Wat zal ik doen. Mezelf in de strijd gooien en binnen 1 uur gegarandeerd seks of gewoon 100% gegarandeerd geen seks. Denk laatste. Ahahha.
Kreun je als je komt?quote:Op maandag 25 mei 2020 23:55 schreef TTSS het volgende:
[..]
Dus het is niet mijn schuld.
Tevens ben ik een catch.
Maar je kunt toch lezenquote:Op maandag 25 mei 2020 23:55 schreef Amarantha het volgende:
Tering verwarrend wel als 3 mensen zonder UI posten.
Pijnlijkquote:Op maandag 25 mei 2020 23:55 schreef 00wildchild het volgende:
Heb seks aangeboden aan mijn ex maar hij vond het ineens raar. Wat zal ik doen. Mezelf in de strijd gooien en binnen 1 uur gegarandeerd seks of gewoon 100% gegarandeerd geen seks. Denk laatste. Ahahha.
Dit is wel een beetje pijnlijkquote:Op maandag 25 mei 2020 23:55 schreef 00wildchild het volgende:
Jaquote:
Nee. Speel t spel zodat hij naar jou verlangt.quote:Op maandag 25 mei 2020 23:55 schreef 00wildchild het volgende:
Dat is vorige keer echt gek afgelopen maar heb eig geen zin in. Is gewoon omdat eisprong dat ik nu zin heb.quote:Op maandag 25 mei 2020 23:56 schreef Cronometer_ het volgende:
[..]
Nee. Speel t spel zodat hij naar jou verlangt.
En jij?quote:
Fix een date met Jimmyquote:Op maandag 25 mei 2020 23:55 schreef 00wildchild het volgende:
hoe ging dit?quote:Op maandag 25 mei 2020 23:55 schreef 00wildchild het volgende:
Hij zit in je nekquote:Op maandag 25 mei 2020 23:57 schreef Amarantha het volgende:
Ik ben de spin kwijt en nu kriebelt alles.
Hoeft niet. Maar ik zou t doen.quote:Op maandag 25 mei 2020 23:57 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Dat is vorige keer echt gek afgelopen maar heb eig geen zin in.
steek gewoon er een komkommer inquote:Op maandag 25 mei 2020 23:57 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Dat is vorige keer echt gek afgelopen maar heb eig geen zin in. Is gewoon omdat eisprong dat ik nu zin heb.
Ja zijn al paar dagen bezig hoor met dit spel. Maar wil het eigenlijk niet anders was het allang gebeurd.quote:
Hoeft niet. Maar ik zou t doen.quote:Op maandag 25 mei 2020 23:57 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Dat is vorige keer echt gek afgelopen maar heb eig geen zin in.
Volgens de buren wel.quote:
Is het exclusief?quote:
Godinquote:Op maandag 25 mei 2020 23:55 schreef 00wildchild het volgende:
We daten alleenquote:
Maar kan me herinnern dat je echt vaak hebt gezegd dat je het sneu oid zou vinden om alsnog weer seks te hebben met je ex?quote:Op maandag 25 mei 2020 23:58 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Heb dildo’s en vibos in allerlei soorten en maten.
gebruik dat danquote:Op maandag 25 mei 2020 23:58 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Heb dildo’s en vibos in allerlei soorten en maten.
Dit is onlangs al uitgebreid aan bod gekomen.quote:
Oh dat doet hem sowieso niet zoveel. We zijn beide even moeilijk.quote:Op maandag 25 mei 2020 23:58 schreef Cronometer_ het volgende:
[..]
Hoeft niet. Maar ik zou t doen.
Kamer er naast gewoon jezelf doen en kreunen, kijken of t hem wat doet.
[..]
Volgens de buren wel.
Ik kan dit bevestigen.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 00:00 schreef Tjacka het volgende:
[..]
gebruik dat dan
seks met je ex loopt toch rampzalig af dan beland je uiteindelijk bij een drugsverslaafde fokker
Zo moeilijk is die niet als die gezin inruilt voor een random hoerquote:Op dinsdag 26 mei 2020 00:00 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Oh dat doet hem sowieso niet zoveel. We zijn beide even moeilijk.
Het gaat over seks dus hij kan toch niet meepratenquote:
Als iemand nee zegt zal ik hem krijgen.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 00:00 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Oh dat doet hem sowieso niet zoveel. We zijn beide even moeilijk.
that ass, geil, ga zo koerdische porn opzette.quote:Op maandag 25 mei 2020 23:54 schreef Cronometer_ het volgende:
[..]
Ik ben kieskeurig. Niet iedereen mag in mijn zeer nauwe streek.
Ash ik hou van jequote:Op dinsdag 26 mei 2020 00:01 schreef JoshCampbell het volgende:
[..]
that ass, geil, ga zo koerdische porn opzette.
Naar mijn weten kent niemand de details behalve dat hij vreemd is gegaan dus een random hoer kun jij niet stellen.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 00:00 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zo moeilijk is die niet als die gezin inruilt voor een random hoer
okequote:Op dinsdag 26 mei 2020 00:01 schreef Cronometer_ het volgende:
[..]
Als iemand nee zegt zal ik hem krijgen.
Dit klinkt trouwens niet gezond.
En?quote:Op dinsdag 26 mei 2020 00:00 schreef TTSS het volgende:
[..]
Dit is onlangs al uitgebreid aan bod gekomen.
Ja maar ze heeft dus ook genitale wratten.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 00:01 schreef JoshCampbell het volgende:
heeft iemand nog die geile dikke kont photos van magh? wie heeft er wel eens op gefapt en is ze echt getrouwd met fokker?
Het was niet een heel mooie piemelquote:Op dinsdag 26 mei 2020 00:02 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ik had hem geprintscreend maar heb die ook weer verwijderd en m’n cloud leeg gemaakt.
Heb een nieuwe. Nooit geopend.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 00:02 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ik had hem geprintscreend maar heb die ook weer verwijderd en m’n cloud leeg gemaakt.
ik had kans op sex maar hij werd afgestoten doordat ik soms net deed alsof ik trollde.quote:Op maandag 25 mei 2020 23:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die hebben toch nooit geneukt. Dacht alleen Rez en Paxcon
Sowieso heb je een foto waarin je op vakantie bent waar het wel zichtbaar is en ik dacht van "not bad, not bad"quote:
Neuk lekker de hondquote:Op maandag 25 mei 2020 22:58 schreef Tjacka het volgende: [..] ja je bent wel een beetje een gekkie toch soort @:rozevla
no wayquote:
Die had ik ook op Tinder. Verklaart een hoop.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 00:04 schreef TTSS het volgende:
[..]
Sowieso heb je een foto waarin je op vakantie bent waar het wel zichtbaar is en ik dacht van "not bad, not bad"
Jij hebt echt hele rare humorquote:
Hoezo heb je me weer ontvolgd?quote:Op dinsdag 26 mei 2020 00:05 schreef Cronometer_ het volgende:
[..]
Die had ik ook op Tinder. Verklaart een hoop.
waar is dit op gebaseerd?quote:Op dinsdag 26 mei 2020 00:02 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ja maar ze heeft dus ook genitale wratten.
Bijzondere is dat hij wel normaal kan doen maar gedraagt zich als een debiel want dat hoort op fokquote:
Ik vind hem wel grappig vanwege de puberale pies en poephumor, dat breekt weer even.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |