Zou best iemand kunnen slaan nu ja.quote:
Ahwquote:Op maandag 25 mei 2020 18:05 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zou best iemand kunnen slaan nu ja.Voel me al 3 dagen vreselijk kut en kom er niet vanaf.
Ik ook. Die heb ik echt erg vaak teruggekeken. Zelfs de SOCUTERU over brandwonden in de rust kon ik toen dromen...quote:Op maandag 25 mei 2020 18:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die pot tegen Steaua weet ik veel beter nog
Ik wil ook graag dat ik blij ben.quote:Op maandag 25 mei 2020 18:09 schreef Karzai het volgende:
We willen dat je blij bent Ama, maar okay. je lost het op
Blowen?quote:Op maandag 25 mei 2020 18:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik wil ook graag dat ik blij ben.Maar altijd als ik heel erg blij en gelukkig ben dan verpest ik het zelf weer.
Ik heb ook nog iets anders liggen, misschien neem ik dat wel.quote:
Ik weet uit meerdere van zulke ervaringen dat het nu niet zo voelt, maar met wat tijd (en een drankje in de zonquote:Op maandag 25 mei 2020 18:05 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zou best iemand kunnen slaan nu ja.Voel me al 3 dagen vreselijk kut en kom er niet vanaf.
Ach hou op, niet zo streng zijn voor jezelfquote:Op maandag 25 mei 2020 18:10 schreef Amarantha het volgende:
Het is ook gewoon mijn eigen schuld hoor.![]()
Is er een man betrokken?quote:Op maandag 25 mei 2020 18:10 schreef Amarantha het volgende:
Het is ook gewoon mijn eigen schuld hoor.![]()
Wie denk jij dat het wordt?quote:Op maandag 25 mei 2020 18:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
donderdag horen we wie de nieuwe burgermeester wordt
Zo ben ik.quote:Op maandag 25 mei 2020 18:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ach hou op, niet zo streng zijn voor jezelf
Haha zou ja willen zeggen maar mannen zijn niet altijd kut hoor.quote:
Wordt mijn abonnement ook verlengd ja?quote:Op maandag 25 mei 2020 18:19 schreef Amarantha het volgende:
"De NS verlengt de geldigheid van de Keuzedagen. Lees hoe het precies in zijn werk zal gaan"
Ik las kneuzendagen.
Geen idee joh.quote:Op maandag 25 mei 2020 18:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wordt mijn abonnement ook verlengd ja?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |