wat doe jequote:Op maandag 25 mei 2020 13:58 schreef LTVDK het volgende:
[ afbeelding ]
Fles - overwegbomenopenneerdoener
Whis - advocate met slagroom en hagelslag
Muck - eigenaresse hobbywinkel & rechter
Liesje - kinderopvang
Buda - burgemeester
Molo - huisarts, slager des duivels
Uitstraling - wilde weldoener en dorpspsycholoog
Kwiwi - architecte en agente
Bitterbal - serveerster Gekonfijte Gerbil en eigenaar L'Estate Bitterboulette
Karzai - chefkok Gekonfijte Gerbil
Tamieke - beheerster bieb & ballenbak
Ygritte - bingoballenroepster & meditatiemiep
Koen - nachtwaker & brugwachter
Bos - bostpode & hontenuitlater
Frantic - broodjesbakker, zeebonk en beroepshobbyist
IJsdraakje - spellingsnazi
LTVDK - opzichter van L'Estate Bitterboulette
crv - wijnboer
Amarantha - koffieshop exploitatie
CherryLips - cavia trainer
RockNijntje - programmerende nomade
Haags - beroepsweigeraar
DaMart - ? Choo Choo motherfucker ?
Mschol - Lego Kluizenaar.
Friemelaar - Vuilnisman
DerRabbit - beroepshipster
Gianni61 - melk- en chocoladeveehouder
Toek - Gameshop
Miauw - VVV-medewerkster
Arch-Indar - Sportinstructeur
DW457 - Eigenaar platenzaak
[ afbeelding ]
Niks?quote:
quote:
De maandagdip.quote:Op maandag 25 mei 2020 14:04 schreef bitterbal het volgende:
OVER 42 MINUTEN
Acht nieuwe ziekenhuisopnames, acht nieuwe coronadoden
Er zijn 8 nieuwe coronapatiënten opgenomen (geweest) in het ziekenhuis, wat het totaal aantal opnames op 11.680 brengt. Dat meldt het RIVM. Gisteren waren het er 13.
Het dodental als gevolg van het virus is ook gestegen met 8, tot 5830. Dat zijn minder nieuwe sterfgevallen dan gisteren, toen het RIVM 11 sterfgevallen meldde.
De patiënten zijn niet allemaal in het afgelopen etmaal overleden, er zit een vertraging tussen de dag van overlijden en de dag dat het overlijden wordt gerapporteerd. Ook in de opnamecijfers zit die vertraging.
Het werkelijke dodental ligt ho
GELIJKSPEL
Die link die je eerder postte van de Hornbach heeft ook grotere.quote:Op maandag 25 mei 2020 14:00 schreef bitterbal het volgende:
Cherry
https://www.elho.com/nl/c(...)xl-100-living-black/
ik zakte net ff wegquote:Op maandag 25 mei 2020 14:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De maandagdip.
Zelf ook een beetje last van
ja maar ze niet online te bestellen?quote:Op maandag 25 mei 2020 14:07 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Die link die je eerder postte van de Hornbach heeft ook grotere.
https://www.hornbach.nl/s(...)rCat=S5127##v8453996
was dat?quote:Op maandag 25 mei 2020 14:08 schreef liesje1979 het volgende:
Zo werken, lego uitzoeken denk ik. Wil komende weken op dinsdag lego masters doen.
Dat klinkt leukquote:Op maandag 25 mei 2020 14:08 schreef liesje1979 het volgende:
Zo werken, lego uitzoeken denk ik. Wil komende weken op dinsdag lego masters doen.
Hmm zo goed heb ik niet gekeken maar kon hem aanklikken en dan kwam hij in de winkelmand.quote:Op maandag 25 mei 2020 14:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar ze niet online te bestellen?
Ken je Lego masters niet? Ga je schamenquote:
nopes :pquote:Op maandag 25 mei 2020 14:10 schreef Toekito het volgende:
[..]
Ken je Lego masters niet? Ga je schamen
Elke week een thema en dan de kinderen iets laten bouwen, rest van de week kunnen alle kinderen dan stemmen op welke ze het beste vinden.quote:
Vind het ook een leuk programma op tv.quote:
Ik kan die gewoon bestellen?quote:Op maandag 25 mei 2020 14:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar ze niet online te bestellen?
Je krijgt van RTL een opdracht en moet die nabouwen.quote:
Ah :pquote:Op maandag 25 mei 2020 14:11 schreef Toekito het volgende:
[..]
Je krijgt van RTL een opdracht en moet die nabouwen.
Is van het gelijknamige programma
Nee wil niet meedoen met de thuisopdracht, straks winnen we een reis naar Legoland.quote:Op maandag 25 mei 2020 14:11 schreef Toekito het volgende:
[..]
Je krijgt van RTL een opdracht en moet die nabouwen.
Is van het gelijknamige programma
quote:
Leuk om te zien ja.quote:Op maandag 25 mei 2020 14:12 schreef Koen66 het volgende:
slim bedacht programma wel dat Lego Masters
Hoe tof is dat!!quote:Op maandag 25 mei 2020 14:12 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee wil niet meedoen met de thuisopdracht, straks winnen we een reis naar Legoland.
quote:
Ja maar welke kinderen neem ik dan mee en gedoe. Kan toch niet met een paar kinderen op vakantie.quote:
Nee dat wordt wat lastig in zo'n groot park.quote:Op maandag 25 mei 2020 14:16 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja maar welke kinderen neem ik dan mee en gedoe. Kan toch niet met een paar kinderen op vakantie.
hebben ze elkaar uberhaupt al eens gemeet?quote:Op maandag 25 mei 2020 14:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Echt, ik zou zweren dat jullie al jaren getrouwd zijn
Ik ltkdv wel hij mij nietquote:Op maandag 25 mei 2020 14:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hebben ze elkaar uberhaupt al eens gemeet?
Toen ik stijf van de keta op de IC lag zekerquote:
onder anderequote:Op maandag 25 mei 2020 14:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Toen ik stijf van de keta op de IC lag zeker
Autistische stalker.quote:
ja. ben weg gestuurd toen ik mijn meetlint om zijn nek hadquote:Op maandag 25 mei 2020 14:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja kwam de maat voor de spies opnemen he?
quote:Op maandag 25 mei 2020 14:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja. ben weg gestuurd toen ik mijn meetlint om zijn nek had
Jeetje rustig maarquote:Op maandag 25 mei 2020 14:31 schreef LTVDK het volgende:
Ja jullie kunnen het allemaal grappig vinden maar ik vrees elke dag voor mijn leven
quote:Op maandag 25 mei 2020 14:31 schreef LTVDK het volgende:
Ja jullie kunnen het allemaal grappig vinden maar ik vrees elke dag voor mijn leven
Terwijl ze hier allemaal denken dat je een schattig onhandig tutje bentquote:
Wat ben je toch ook een goed mens.quote:Op maandag 25 mei 2020 14:36 schreef Bos81 het volgende:
Vandaag in een onbekende wijk(en) mogen bezorgen. Had ik ergens een pakketje wat niet door de brievenbus paste. Aanbellen... geen gehoor. Dus briefje in de bus. Belde het werk ongeveer een uur later op, of ik nog in de buurt was, want die mensen waren nu wel thuis. Dus terug gefietst naar dat adres en weer terug naar waar ik gebleven was..
Valt best mee. Ik had toch tijd genoeg...quote:Op maandag 25 mei 2020 14:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wat ben je toch ook een goed mens.
haha okequote:Op maandag 25 mei 2020 14:37 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Valt best mee. Ik had toch tijd genoeg...
ja das wel komischquote:Op maandag 25 mei 2020 14:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Terwijl ze hier allemaal denken dat je een schattig onhandig tutje bent
Aardig van je!quote:Op maandag 25 mei 2020 14:36 schreef Bos81 het volgende:
Vandaag in een onbekende wijk(en) mogen bezorgen. Had ik ergens een pakketje wat niet door de brievenbus paste. Aanbellen... geen gehoor. Dus briefje in de bus. Belde het werk ongeveer een uur later op, of ik nog in de buurt was, want die mensen waren nu wel thuis. Dus terug gefietst naar dat adres en weer terug naar waar ik gebleven was..
Jezus wat een mooie fotoquote:Op maandag 25 mei 2020 14:50 schreef Dr_Flash het volgende:
I'll just leave this here: https://www.nationalgeogr(...)artore-pangolins.jpg
Chinezen zouden likkebarend starenquote:Op maandag 25 mei 2020 14:53 schreef bitterbal het volgende:
zie je maar wat voor prachtige dieren het zijn
De beste bostpode!quote:Op maandag 25 mei 2020 14:36 schreef Bos81 het volgende:
Ik hou me bezig met de clausules en bepalingen van onze bruiloftverzekering. Je snapt wel dat ik helemaal op ga in die materiequote:
quote:Op maandag 25 mei 2020 15:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik hou me bezig met de clausules en bepalingen van onze bruiloftverzekering. Je snapt wel dat ik helemaal op ga in die materie
Wat ga je koken?quote:Op maandag 25 mei 2020 15:17 schreef Koen66 het volgende:
ik ben klaar met meetings, ga om 16:00 koken
dat doe ik ook vaak, een dure aankoop voor jezelf proberen goed te pratenquote:Op maandag 25 mei 2020 15:18 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik ben aan het bedenken hoe hard ik dat nieuwe horloge nodig heb.
En waar de grens ligt tussen goedkoop-duurkoop en "hahaha, dat ga je toch nooit gebruiken".
Ik scrolde en las neukenquote:Op maandag 25 mei 2020 15:17 schreef Koen66 het volgende:
ik ben klaar met meetings, ga om 16:00 koken
dus 16:00 schikt voor jou?quote:Op maandag 25 mei 2020 15:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Niet vreemder dan koken om vier uur. Heb net m'n brood op.
Mwehehehehe.quote:Op maandag 25 mei 2020 15:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat doe ik ook vaak, een dure aankoop voor jezelf proberen goed te praten
zo heb ik vorige week ook dik 400 euro in een fietsenwinkel achter gelaten voor een helm en een zonnebril
wat romantischquote:Op maandag 25 mei 2020 15:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Moet je snel zijn, geen minuut later.
Ik moet hem nog steeds wegbrengenquote:Op maandag 25 mei 2020 15:33 schreef Amarantha het volgende:
Ik hoop zo dat mijn fiets meteen klaar is straks.
ik ben lui en heb een compressorquote:Op maandag 25 mei 2020 15:41 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik had een fietspomp moeten kopen bij Praxis gisteren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |