Naah...amateur shit is gewoon het mooiste nog..komt het dichts bij de realiteitquote:Op maandag 25 mei 2020 15:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Iets met meerdere piemels en kontjes enzo?
Denk gewoon sok volblaffen en halve liters klappen maar je bent altijd welkomquote:Op maandag 25 mei 2020 15:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nodig je mij uit op je party?
quote:Op maandag 25 mei 2020 15:44 schreef Geerd het volgende:
[..]
Denk gewoon sok volblaffen en halve liters klappen maar je bent altijd welkom![]()
Geilquote:Op maandag 25 mei 2020 15:44 schreef Geerd het volgende:
[..]
Denk gewoon sok volblaffen en halve liters klappen maar je bent altijd welkom![]()
Ik ging laatst bijna wiepen ging die meid opeens naar huis.quote:
Lastig. Blijf jij achter met een bonerquote:Op maandag 25 mei 2020 16:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik ging laatst bijna wiepen ging die meid opeens naar huis.
Waarom zou dat niet kunnen?quote:Op maandag 25 mei 2020 16:18 schreef Geerd het volgende:
Ik dacht trouwens dat spoilers niet konden worden gelezen door mensen die niet ingelogd zijn..niet dus
Dat was ook niet aardig van haarquote:Op maandag 25 mei 2020 16:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik ging laatst bijna wiepen ging die meid opeens naar huis.
heeyquote:Op maandag 25 mei 2020 16:19 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Dat was ook niet aardig van haar
wil ik nietquote:Op maandag 25 mei 2020 16:19 schreef Geerd het volgende:
[..]
Waarom zou je anders een tekst willen verbergen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder wrijving geen glans
quote:Op maandag 25 mei 2020 16:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Voel mij niet aangetrokken tot mannen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zwaai naar dieren.
quote:Op maandag 25 mei 2020 16:23 schreef Geerd het volgende:
[..]
Voel mij niet aangetrokken tot mannen...
Hij heeft behoorlijk lage standaarden wat uiterlijk betreft hoor, dus dat zal vast wel goed zitten!quote:
quote:Op maandag 25 mei 2020 16:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Hij heeft behoorlijk lage standaarden wat uiterlijk betreft hoor, dus dat zal vast wel goed zitten!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |