Zit gewoon een goed teamquote:Op maandag 25 mei 2020 11:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die 538 lijst blijft lekker normaal heb ik niet zoveel met 538 maar dit doen ze goed
Nou de macht ... nee bedoel we moeten niet weggaan omdat er getreiterd wordt ectquote:
Laten we het maar gewoon leuk houdenquote:Op maandag 25 mei 2020 11:48 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Nou de macht ... nee bedoel we moeten niet weggaan omdat er getreiterd wordt ect
Ja klopt die in de ochtend is het broertje van Jensen geloof ik.quote:
Geen idee.quote:Op maandag 25 mei 2020 11:49 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja klopt die in de ochtend is het broertje van Jensen geloof ik.
Ik zie geen getreiter daar hoor, alleen dat sommige wel punten gegund wordt andere niet.. maar is geen discussie voor hier of waar dan ook..quote:Op maandag 25 mei 2020 11:48 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Nou de macht ... nee bedoel we moeten niet weggaan omdat er getreiterd wordt ect
Ja heeft hij expres gedaan schaamte zich een beetje voor zijn broer.quote:Op maandag 25 mei 2020 11:52 schreef Mrsloveable het volgende:
Wist het eerst ook niet dat hij de broer van Jensen wasMaar komt ie andere achternaam heeft ofz
Snap ik ook welquote:Op maandag 25 mei 2020 11:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja heeft hij expres gedaan schaamte zich een beetje voor zijn broer.
Kan ik mij wel voorstellen jaquote:Op maandag 25 mei 2020 11:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja heeft hij expres gedaan schaamte zich een beetje voor zijn broer.
Klopt was heel vroeger wel goed met internationale gasten.quote:Op maandag 25 mei 2020 11:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Die man is zo hard achteruit gegaan
Ja in het beginquote:Op maandag 25 mei 2020 11:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Klopt was heel vroeger wel goed met internationale gasten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |