quote:Op vrijdag 29 mei 2020 23:15 schreef Salina het volgende:
Weathering Girl ... (insert Japanese name).
quote:Op zaterdag 30 mei 2020 08:15 schreef Sabata het volgende:
Ken m niet maar ziet er leuk uit. Crowded House zou zeggen "Weather with you"
Ja je moet toch ietsquote:
Dan gok ik Weathering with youquote:Op zaterdag 30 mei 2020 08:15 schreef Sabata het volgende:
Groot gelijk, verliezen kun je niet, winnen wel. Was het proberen waard toch.quote:
quote:Op zaterdag 30 mei 2020 08:15 schreef Sabata het volgende:
quote:Op zaterdag 30 mei 2020 08:36 schreef Salina het volgende:
Nou ja, dat past wel in de puntjes hè.
Weathering .... (4 letters?) ... (3?)
Goed genoegquote:Op zaterdag 30 mei 2020 08:15 schreef Sabata het volgende:
Ken m niet maar ziet er leuk uit. Crowded House zou zeggen "Weathering with you"
We gaan geen punten stelen op 3 vergeten letters hequote:Op zaterdag 30 mei 2020 09:37 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dan gok ik Weathering with you
Maar als dat goed is mag t punt naar Sabata want die was puur de '-ing' vergeten![]()
![]()
(Geen idee wie/wat crowded house is)
Ja, gewoon kijken.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 10:36 schreef Abdoe het volgende:
Nooit van gehoord maar ik vond Your Name heel erg goed. Deze ook de moeite waard?
Een beetje muzikale opvoeding kan nooit kwaad zo blijktquote:Op zaterdag 30 mei 2020 09:37 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dan gok ik Weathering with you
Maar als dat goed is mag t punt naar Sabata want die was puur de '-ing' vergeten![]()
![]()
(Geen idee wie/wat crowded house is)
Ik ga ook eens anime proberen, Your Name en deze Weathering With You.quote:
Leuke film was dat!quote:Op zaterdag 30 mei 2020 11:51 schreef Sabata het volgende:
Beetje hulp, de vent helemaal links op de foto "met dae klak op" had de hoofdrol in I Daniel Blake
Wat slecht dat ik James Purefoy niet herkende op die eerste foto.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 14:29 schreef Sabata het volgende:
De naam van de film is hetzelfde als die van het snoepje![]()
JP, De vent in het midden had een grote rol als generaal in "Rome", speelde een zwijgzame tempelier in Ironclad en dook naast Heath Ledger in A Knights Tale. Hij hoefde voor deze film niet ver van huis, zijn familie heeft roots in Cornwall
[ afbeelding ]
Zoals hij in de film zegt: "wat moet je nou met een grijze baardige harige zeeman"quote:Op zaterdag 30 mei 2020 14:36 schreef Sands het volgende:
[..]
Wat slecht dat ik James Purefoy niet herkende op die eerste foto.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |