Hij is al verzonden dus dat gaat hem niet meer worden denk ik.quote:Op woensdag 9 juni 2021 12:58 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
Ik zou kijken of je nog kan annuleren en een V2.5 nemen. Is 30 euro goedkoper en heeft veeeeeeel betere shifters. (en lederen grepen, alcantera ziet er erg snel vies uit als je geen handschoenen gebruikt, maar dat is meer persoonlijk). Maar alleen al die shifters is reden om de 2.5 te nemen, dat hij ook goedkoper is, is alleen maar extra.
Ja. Dan zitten alle DTM circuits er in volgens mij.quote:Op maandag 4 oktober 2021 20:23 schreef Sjoerd102 het volgende:
Binnenkort ook het TT circuit van Assen in Raceroom
Klopt ja die ga ik ook wel halen dan. Sowieso hebben ze lekker veel tracks in raceroom. Ook een flink aantal minder bekende of minder vaak voorkomende banen. Maakt het voor de afwisseling wel fijn. Bij ACC mis ik dat wel soms, vooral online is het erg vaak Spa/Monza daar.quote:Op maandag 4 oktober 2021 20:23 schreef Sjoerd102 het volgende:
Binnenkort ook het TT circuit van Assen in Raceroom
Ja, die sloopt weer zijn appartement uit woedequote:Op zaterdag 15 januari 2022 21:37 schreef Party_P het volgende:
[..]
En heeft 'm in de muur gezet en volgens mij dus ook uitgevallen
Er zal wel een vesa mountplate bij zijn geleverd neem ik aan?quote:Op zondag 16 januari 2022 13:13 schreef King_Merc het volgende:
Van de week deze gekocht , https://www.ibood.com/nl/(...)t-pro-racesimulator/ , daarna behoorlijke griep gehad, dus weinig mee gedaan , nu in elkaar aan het zetten… , 1 probleem.. , hoe krijg ik mijn MSI optix G27CQ4 eraan vast.. ?
Je scherm heeft 100mm Vesa (afstand tussen de gaten) dus als je stand dat ook heeft dan is het een kwestie van de voet van de monitor af en met passende boutjes (vaak M6, eventueel met bijpassende ringen) het scherm vastzetten op die steun.quote:Op zondag 16 januari 2022 13:13 schreef King_Merc het volgende:
Van de week deze gekocht , https://www.ibood.com/nl/(...)t-pro-racesimulator/ , daarna behoorlijke griep gehad, dus weinig mee gedaan , nu in elkaar aan het zetten… , 1 probleem.. , hoe krijg ik mijn MSI optix G27CQ4 eraan vast.. ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |