Dit jaar niet, meen vorig jaar of dat jaar daarvoor werd het afgelast omdat ze het niet zo snel konden herstellen.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 18:55 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
lol en nu ? Is dat wel eens eerder gebeurd ?
Zuur ja was wel erg rommelig allemaal met die disconnects en server crashes.quote:Op zondag 15 januari 2023 11:22 schreef ChevyCaprice het volgende:
Max SNOEIHARD over de game na zijn disconnect.
Begrijpelijke frustratie natuurlijk. Niet te geloven dat dit niet beter is geregeld voor de belangrijkste simrace op aarde.quote:Op zondag 15 januari 2023 11:47 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Zuur ja was wel erg rommelig allemaal met die disconnects en server crashes.
De basis aftelling is echt bagger, tenminste als je rond gegaan bent met de Oreca in RF2 op Le mans.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 23:26 schreef ChevyCaprice het volgende:
Eerder vanavond wat rondjes geprobeerd maar damn. Ik vind een paar ronden achter elkaar al moeilijk. Moet wel echt wennen aan die auto's.
En dan mogen ze ook nog eens geen assists gebruiken. Daardoor waarschijnlijk die spins.
Dan lag het mogelijk daaraan, had niks aangepast. Maar zou niet heel veel verschil moeten maken denk ik?quote:Op maandag 20 februari 2023 01:19 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
De basis aftelling is echt bagger, tenminste als je rond gegaan bent met de Oreca in RF2 op Le mans.
Vroeger maakte het niet zo uit, RF1, GTR1/2 GPL je kon zo gaan rijden en de balans iets aanpassen naar behoeven door de roll bar wat losser of strakker te zetten.quote:Op maandag 20 februari 2023 01:57 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dan lag het mogelijk daaraan, had niks aangepast. Maar zou niet heel veel verschil moeten maken denk ik?
Nou ja misschien ligt het dan toch niet aan mezelf dat ik 10 seconden te langzaam ben 🧐quote:Op maandag 20 februari 2023 12:34 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Vroeger maakte het niet zo uit, RF1, GTR1/2 GPL je kon zo gaan rijden en de balans iets aanpassen naar behoeven door de roll bar wat losser of strakker te zetten.
Hard remmen en blokkeren was niet echt een probleem en veelal kon je snel rond gaan door alles zacht te zetten en je rijhoogte minimaal af te stellen.
Dat is nu wel anders want de race sims zijn behoorlijk geëvolueerd, nu zal je e.e.a moeten weten over hoe de auto af te stellen en dat ga je ook merken als je dan weerom de baan op gaat.
Met de default afstelling is de Oreca behoorlijk onderstuurd waardoor je overal tijd verliest, bovendien krijg je je banden niet goed op temperatuur als het asfalt temperatuur laag is.
Het resultaat is dan natuurlijk dat je naar de pits kunt voor een nieuw setje omdat je vlakke kantjes hebt want de rem druk is immers ook 100 procent in de default afstelling met 60/40.
Dan rijden we waarschijnlijk dezelfde rondetijden, ik ben tot een 3:31 gekomen na wat aanpassingen.quote:Op woensdag 22 februari 2023 23:26 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nou ja misschien ligt het dan toch niet aan mezelf dat ik 10 seconden te langzaam ben 🧐
Ik heb deze: https://tweakers.net/pricewatch/1410776/raceroom-rr3033.htmlquote:Op zondag 15 oktober 2023 14:52 schreef ChevyCaprice het volgende:
Zijn er hier ook mensen met een simstoel? Die playseat challenge van mij is niet goed om lange tijd in te zitten dus daar wil ik eigenlijk vanaf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |