abonnement Unibet Coolblue
pi_193322538
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2020 16:06 schreef illusions het volgende:

[..]

Influencers zijn het echter niet voor niks. Uiteraard bestaat er een bepaald stereotype welke belachelijk gemaakt wordt maar het is één van de meest effectieve vormen van marketing, maargoed dit is een beetje offtopic.
Oh nee da's niet off topic hoor, je kunt ze huren geen gein. Er zijn hele modellen buro's nu die gewoon ook een lijst aan influencers hebben.

Het geestige ervan is hoe hersenloos ze zijn ze prijzen echt ALLES aan ook al is het een pyramidespel of make-up met asbest erin (ook wel gezien, ja letterlijk he?)

En ja, dan komen ze daarna ermee op de koffie. "Ja Mieke Telkamp prees het aan op youtube!" (sorry ik ben oud kan ff niet op een naam komen) en dan blijkt het dus kut te zijn, niet te werken, of een oplichters iets te zijn.

(Mieke is een voorbeeld hoor, ze is geen influencer en heeft nooit zoiets gedaan)
pi_193322631
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2020 16:09 schreef MiRRoRMaN het volgende:

[..]

Oh nee da's niet off topic hoor, je kunt ze huren geen gein. Er zijn hele modellen buro's nu die gewoon ook een lijst aan influencers hebben.

Het geestige ervan is hoe hersenloos ze zijn ze prijzen echt ALLES aan ook al is het een pyramidespel of make-up met asbest erin (ook wel gezien, ja letterlijk he?)

En ja, dan komen ze daarna ermee op de koffie. "Ja Mieke Telkamp prees het aan op youtube!" (sorry ik ben oud kan ff niet op een naam komen) en dan blijkt het dus kut te zijn, niet te werken, of een oplichters iets te zijn.

(Mieke is een voorbeeld hoor, ze is geen influencer en heeft nooit zoiets gedaan)
Toch zijn er ook best slinkse influencers, die echt iets van waarde verkondigen en heel vernuftig aan product placement doen. Daar ligt het dus absoluut niet dik bovenop.
pi_193323031
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2020 16:17 schreef illusions het volgende:

[..]

Toch zijn er ook best slinkse influencers, die echt iets van waarde verkondigen en heel vernuftig aan product placement doen. Daar ligt het dus absoluut niet dik bovenop.
Nee da's waar, en kijk wat die influencers doen. Het is beide slimme maar ook domme marketing, er gaan er zoveel de mist in met gewoon stomme akties en schandalen. :') Plus ik ben erg blij moet ik zeggen dat meer mensen er achter beginnen te komen wat die influencerss zijn. Of wat ze niet zijn, want ze zijn zo nep als het maar kan.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')