abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_209453815
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 juni 2023 13:58 schreef satecl het volgende:
Van meerdere mensen de tip gekregen de pilletjes van de Lidl te slikken. Gisteren gekocht. Afgelopen zaterdag stond ik op een festival te niezen. Toen sprak een jongedame mij aan: Laat je intapen!! Ze deed haar shirt naar deels naar beneden, en zag overal tape. 'Ik heb bijna geen last meer!!'. Gaf ze aan.

Dus vanmorgen ingetaped.

Zondag naar Bruce Springsteen in Landgraaf. Met pilletjes van de Lidl, vol in het tape. Ik ben benieuwd.. :)
Veel plezier!
Hopelijk helpen de tabletjes van de Lidl. Alleen als nu de tabletjes of de tape werkt, weet je niet welke van de 2 het is die effect heeft, als je zowel het tapen als de tabletjes probeert (wat ik wel zou doen als ik naar een festival zou gaan).

Tapen deed bij mij niks, de tabletjes van lidl hielpen ook niet afdoende. Maar hoor inderdaad vaker dat die van lidl goed werken.
Fake it till you make it...
pi_209453899
Ik heb onlangs weer een fikse voorraad cetirizine in Duitsland besteld en daar ontdekte ik ook dat mijn neusspray en oogdruppels daar zonder recept verkrijgbaar zijn. Prijs daarvan was vergelijkbaar met die bij de Nederlandse apotheek, maar dan zonder de terhandstellingskosten, dus zolang ik niks geks doe/heb waarbij ik opeens mijn volledige eigen risico verbruik ben ik in Duitsland een stuk goedkoper uit.
Het is al maanden het volledige programma: ochtend en avond cetirizine en livocab oogdruppels en daarnaast nog ‘s ochtends mometason neusspray. En verder veel met bevochtigende oogdruppels druppelen en zonnebril op. Sinds woensdag lijkt dat ook niet meer genoeg, hele gezicht jeukt, oren jeuken en ik ben benauwd en er loopt water uit m’n ogen.
Ik zat vanmiddag buiten in de tuin en dat ging wel, totdat de buuf ging grasmaaien :'(
pi_209453960
https://www.pazzox.be/nl/(...)ne-eg-tabl-100x10mg/

Stukken goedkoper dan de Lidl pilletjes. (ook gewoon Cetirizine)
pi_209454018
Overigens zowel het Hemelvaartsweekend en Pinksteren letterlijk ziek geweest van hooikoorts, afgelopen weekend een bedrijfsuitje midden in de Ardennen met goed weer en echt nergens last van gehad. :')
Is alcohol dan toch de beste remedie?
pi_209454055
Mijn ervaring: wat je ook doet qua tabletten en spray, last heb je toch wel. :)
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_209454112
Ik heb nu hier besteld https://www.medikamente-p(...)etten-100st-06716159 en dan zoek ik naar het merk dat nu het goedkoopst is, dat wisselt nog wel eens. Eerder bestelde ik wel eens bij andere Duitse internetapotheken, nu kwam ik vanwege de oogdruppels en neusspray bij deze aanbieder uit.
Als je voor minimaal ¤35 bestelt zijn de verzendkosten maar ¤3. Ik heb nu voor 2 jaar voorraad besteld.
pi_209454836
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 juni 2023 16:26 schreef Pisces29 het volgende:
En spoelen. Het helpt allemaal gewoon niks meer.

@capuchon_jongen sorry voor mijn comment op jou :*
  vrijdag 9 juni 2023 @ 19:54:36 #233
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_209456212
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 juni 2023 16:26 schreef Pisces29 het volgende:
Mijn Tabletten houden het anders aardig onder controle. Last nog wel een beetje, maar niet zo erg als zonder pilletjes.
Don't let my username fool you...
pi_209456547
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 juni 2023 19:54 schreef Metalfreak het volgende:

[..]
Mijn Tabletten houden het anders aardig onder controle. Last nog wel een beetje, maar niet zo erg als zonder pilletjes.
Natuurlijk helpt het, maar nul klachten is een tamelijke utopie.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  vrijdag 16 juni 2023 @ 11:03:54 #235
213344 Ypmaha
Onjuist bejegend
pi_209530850
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 juni 2023 16:18 schreef tralalala het volgende:
https://www.pazzox.be/nl/(...)ne-eg-tabl-100x10mg/

Stukken goedkoper dan de Lidl pilletjes. (ook gewoon Cetirizine)
wordt je van die pilletjes ook suf? Ik gebruik levocetirizine van de apotheek, maar wordt er zo suf als wat van. Ook slaat het op mijn spieren.
pi_209587843
Lekker dat het geregend heeft, maar ik heb dan altijd dubbel zoveel last van hooikoorts klachten. Gevolg: jeuk-en loopneus, niezen en knalrode en jeukende ogen.
  zondag 2 juni 2024 @ 18:44:00 #237
429226 arvensis
Moeder x 3
pi_213767700
Zo, de eerste erge dag van het jaar ook weer te pakken. :'(
Protège moi de mes désirs.
  zondag 2 juni 2024 @ 18:49:53 #238
429226 arvensis
Moeder x 3
pi_213767841

Morgen om 17 uur allemaal binnen blijven… w/
  zondag 2 juni 2024 @ 20:32:45 #239
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_213769639
Hele dag familiedag gehad en onder de overkapping gezeten. Laatste uurtjes in de zon aan straat en janken. }:|

Morgen dus ook weer kut.

En de afgelopen twee jaar nauwelijks last gehad. Dacht dat ik ervan af was
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zondag 2 juni 2024 @ 22:33:41 #240
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_213771121
Ik zit ook al een aardige tijd weer met dit gezeik, :r. Helpt ook niet mee dat mijn ergste veroorzaker gras is, :'). Had liever gehad dat mijn grootste vijanden specifieke bomen waren, of zo.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  maandag 3 juni 2024 @ 09:40:35 #241
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_213773426
Mijn partner heeft heel erge hooikoorts, zelfs 5 jaar immuno heeft haar klachten maar kunnen halveren.
Maar zij is gewezen op MCAS (https://en.wikipedia.org/wiki/Mast_cell_activation_syndrome) en met haar huisarts gaat ze nu dat traject in. Geen idee of ze dat heeft maar ze tikt wel alle boxjes vooraf aan.
Zijn er mensen hier bekend mee? Aangezien het een soort van hyper hooikoorts lijkt.
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
  maandag 3 juni 2024 @ 09:59:54 #242
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_213773596
quote:
17s.gif Op zondag 2 juni 2024 22:33 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik zit ook al een aardige tijd weer met dit gezeik, :r. Helpt ook niet mee dat mijn ergste veroorzaker gras is, :'). Had liever gehad dat mijn grootste vijanden specifieke bomen waren, of zo.
Ik ben ooit getest met als enige activator vers gemaaid gras, maar kan daar zonder problemen langs fietsen/op zitten/langs hardlopen/etc. Ik heb wel standaard dat mijn neus afgaat op boompollen, dus vraag me nog steeds af of die test destijds goed is uitgevoerd.

Ik heb loratadine geprobeerd, maar daar merk ik bijna niks van en cetirizine, maar daar word ik altijd vreemd high en lodderig van, in het ergste geval val ik ervan in slaap. Dus dan maar liever niks.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_213773767
Dit seizoen heb ik al behoorlijke klachten gehad, maar gelukkig nog bij lange na niet zo erg als met die periode van droogte, vorig jaar.

Wel even een twijfelachtig momentje door een mega niesbui achter het stuur. :P

De nasofree zoutspoelingen houden de klachten goed in bedwang, ik heb alleen al een paar weken periodes van lichte kriebel aan het gehemelte en dat herken ik niet zo. :{
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_213775448
quote:
1s.gif Op zondag 2 juni 2024 18:44 schreef arvensis het volgende:
Zo, de eerste erge dag van het jaar ook weer te pakken. :'(
Nu pas?

Het begint nu wel toe te nemen, maar ik heb al een paar weken last.
Ben al sinds eind maart aan de pillen, neusspray en oogdruppels en dan is het wel redelijk goed te doen.
Herkennen degenen die allergisch zijn voor gras, dat wanneer je door bloeiend gras loopt met blote benen, je jeukende uitslag krijgt?

Ik wil toch eens met de huisarts overleggen over desensibilisatie en sowieso eens overleggen, omdat ik tegenwoordig ook op een aantal andere dingen overgevoelig lijk te reageren :{
Fake it till you make it...
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie maandag 3 juni 2024 @ 13:43:19 #245
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_213776041
quote:
2s.gif Op maandag 3 juni 2024 09:59 schreef SEMTEX het volgende:

[..]
Ik ben ooit getest met als enige activator vers gemaaid gras, maar kan daar zonder problemen langs fietsen/op zitten/langs hardlopen/etc. Ik heb wel standaard dat mijn neus afgaat op boompollen, dus vraag me nog steeds af of die test destijds goed is uitgevoerd.

Ik heb loratadine geprobeerd, maar daar merk ik bijna niks van en cetirizine, maar daar word ik altijd vreemd high en lodderig van, in het ergste geval val ik ervan in slaap. Dus dan maar liever niks.
Dan kan je ervoor kiezen om je nog eens te laten testen? Zeker als het specifieke bomen blijken te zijn. Voor mij is gras wel echt terror.

Al die hooikoortstabletjes maken me zo moe, ;(. Maar hooikoorts zelf ook, :'). Hoewel het bij tabletjes eigenlijk nog zo’n zweem van dufheid of suffigheid erbij heeft.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  maandag 3 juni 2024 @ 14:50:48 #246
85632 NijntjesUk
Nijntje is 'n uk..
pi_213776609
Ik heb ook pas sinds kort weer last.
Vandaag weer ontzettend jeuk in m'n oren en aan m'n gehemelte, zo irritant.
Ik zweer nog steeds bij Puro Histamine complex, maar probeer het toch altijd een beetje uit te stellen ivm de prijs. Vandaag voor het eerst dit jaar ingenomen en werkt gelukkig nog steeds goed, zonder bijwerkingen.
  maandag 3 juni 2024 @ 15:00:00 #247
429226 arvensis
Moeder x 3
pi_213776660
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2024 12:42 schreef Nijna het volgende:

[..]
Nu pas?

Nee, ik zei dat gister de ergste dag was van het jaar. :P

Ik heb ook om nieuwe medicatie gevraagd. De HA heeft nu 2 nieuwe neussprays voorgeschreven. De ene 2 x per dag, de andere 4 x. :+ Ben benieuwd.
  maandag 3 juni 2024 @ 15:02:31 #248
429226 arvensis
Moeder x 3
pi_213776678
quote:
17s.gif Op maandag 3 juni 2024 13:43 schreef ChipsZak. het volgende:

[..] Maar hooikoorts zelf ook, :').
Zou dat het zijn? Ik ben ook zoooo moe. Denk ook omdat ik ‘s nachts steeds wakker word door m’n neus/keel.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie maandag 3 juni 2024 @ 16:58:03 #249
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_213777555
quote:
1s.gif Op maandag 3 juni 2024 15:02 schreef arvensis het volgende:

[..]
Zou dat het zijn? Ik ben ook zoooo moe. Denk ook omdat ik ‘s nachts steeds wakker word door m’n neus/keel.
Oh ja, zeker! Hooikoorts heeft vermoeidheid als een van de symptomen, :) ;(.
  woensdag 19 juni 2024 @ 15:50:20 #250
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_213972827
Stomme grasjes :'( :'( :'( Sinds vannacht heb ik ineens weer heel veel last :'( Prikkende ogen, zere keel, dikke vieze snotterigheid :'(
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')