Mijn katten eten (bij voorkeur) ook tonijn. Ik kan het niet ruiken zonder dat ik aan katteneten denk... *ril*quote:Op zaterdag 23 mei 2020 23:31 schreef Molo het volgende:
[..]
Eens. Tonijn is echt walgelijk. Ruikt alleen al naar kattenvoer
quote:Op zaterdag 23 mei 2020 23:32 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik zit aan de koffie..
Ik wilde vandaag alcoholloos houden, maar ik vergiste me in het flesje wat ik uit de koelkast trok.. Kwam er pas achter dat het alcohol bevatte toen ik het al open had gemaakt...![]()
![]()
![]()
Ik vind jou wel het type dat wel eens kattenvoer heeft geproefd.quote:Op zaterdag 23 mei 2020 23:31 schreef Molo het volgende:
[..]
Eens. Tonijn is echt walgelijk. Ruikt alleen al naar kattenvoer
Walgelijkquote:Op zaterdag 23 mei 2020 23:33 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Mijn katten eten (bij voorkeur) ook tonijn. Ik kan het niet ruiken zonder dat ik aan katteneten denk... *ril*
Dan onderschat je mijn haat jegens kattenquote:Op zaterdag 23 mei 2020 23:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik vind jou wel het type dat wel eens kattenvoer heeft geproefd.
Je kan ook je vriendinnen wisselen ofzo.quote:Op zaterdag 23 mei 2020 23:34 schreef Molo het volgende:
[..]
Walgelijk![]()
Als ik met vriendinnen op vakantie ben is het eerste wat ze altijd willen maken tonijnsalade met kappertjes enzo
Ik ga tegenwoordig altijd boodschappen doen de eerste dag en vergeet dan strategisch de blikken tonijn
Alleen AI moet nog uitvechten welke baan hij heeftquote:
Toek heeft een gameshopquote:Op zaterdag 23 mei 2020 23:35 schreef Molo het volgende:
[..]
Alleen AI moet nog uitvechten welke baan hij heeft
Battle met Toek over betaalde sportzaken
Hoe kun je katten nou haten ...quote:Op zaterdag 23 mei 2020 23:34 schreef Molo het volgende:
[..]
Dan onderschat je mijn haat jegens katten
Ineens in een appartement met vier prachtige naakte mannen en die 'vriendinnen' noemenquote:Op zaterdag 23 mei 2020 23:35 schreef Fogel het volgende:
[..]
Je kan ook je vriendinnen wisselen ofzo.
Kijkaan!quote:Op zaterdag 23 mei 2020 23:36 schreef Molo het volgende:
[..]
Ineens in een appartement met vier prachtige naakte mannen en die 'vriendinnen' noemen
Teringstinkbeesten die verharen en kut mauwen en stinken en loeren naar je en had ik al gezegd dat ze stinken?quote:
He bah..... ik had laatst beetje per ongeluk sushi met tonijn, gelukkig zat er veel andere zut bijquote:Op zaterdag 23 mei 2020 23:34 schreef Molo het volgende:
[..]
Walgelijk![]()
Als ik met vriendinnen op vakantie ben is het eerste wat ze altijd willen maken tonijnsalade met kappertjes enzo
Ik ga tegenwoordig altijd boodschappen doen de eerste dag en vergeet dan strategisch de blikken tonijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |