Ik stoor me aan de 2 tinten paarsquote:Op dinsdag 9 juni 2020 00:02 schreef _Hestia_ het volgende:
Ik heb vandaag mn nieuwe 90s binnengekregen![]()
[ afbeelding ]
Volgens mij is een dergelijke sole swap voor iemand als Vijz Bespokes een fluitje van een cent, het is alleen wel vrij prijzig.quote:Op donderdag 11 juni 2020 09:55 schreef dimmak het volgende:
Iemand al eens een sole swap gedaan? Is het moeilijk? Ik vind die AM1/97 van Sean Wotherspoon zo tof. Ook de gelekte andere versies, die AM1/97 hybrid doet het hem gewoon. Nu zag ik deze week een custom op reddit en nu wil ik zelf ook een paar.
[ afbeelding ]
Op YouTube is te zien dat ze kokend water in de schoen gooien en dan na een tijdje laat het lijm zelf los. Dus het ziet er niet moeilijk uit, maar of dat in de praktijk ook zo is...quote:Op donderdag 11 juni 2020 10:13 schreef Xurk het volgende:
[..]
Volgens mij is een dergelijke sole swap voor iemand als Vijz Bespokes een fluitje van een cent, het is alleen wel vrij prijzig.
quote:-20% MEN20
Als het ιcht mooi gedan wordt (zoals eerder genoemde Vijz Bespokes, of Chase Shiel) kan het echt heel vet zijn, maar de meeste DIY's vind ik vaak iets tι, of ik twijfel aan de kwaliteit / houdbaarheid ervan. Dan heb ik weer liever gewoon een premium collab o.i.d. (aangezien die DIY customs vaak erg duur worden aangeboden).quote:Op donderdag 11 juni 2020 10:43 schreef shiz het volgende:
Wel benieuwd.En wat vinden nikeheads dan van DIY customizen van je Nikes? Dope or heiligschennis?
https://www.youtube.com/channel/UCBlbxksRa-KRSEKLi6foxjQ/videos
Ik stoor me er niet aan, maar het is idd wel apart dat dit de enige is waarbij dat zo is ja.quote:Op donderdag 11 juni 2020 10:09 schreef D. het volgende:
[..]
Ik stoor me aan de 2 tinten paars
Enige model in die serie die met 2 tinten werkt, geen idee waarom
Vijz doet eigenlijk alleen nog maar bespoke. Kix_fix uit Rotterdam doet wel sole swaps. Heb de zool van een vintage paar Triax 96 laten swappen met de zool van een AM95.quote:Op donderdag 11 juni 2020 10:13 schreef Xurk het volgende:
[..]
Volgens mij is een dergelijke sole swap voor iemand als Vijz Bespokes een fluitje van een cent, het is alleen wel vrij prijzig.
RETURNING IN CLASSIC COLORSquote:
Classic colors maakt het geen OG. Laat maar een pic van de originele zien.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 22:45 schreef Nober het volgende:
[..]
RETURNING IN CLASSIC COLORS
comes dressed in a familiar Black, White, and Red color blocking.
https://sneakerbardetroit(...)15-101-release-date/
Iets te snel overtuigd.
En ook weer retour...quote:Op donderdag 11 juni 2020 10:13 schreef D. het volgende:
Ik heb mijn laatste 90’s ook retour gestuurd.
Zat een klein naadje scheef, waar ik me min of meer bij neer had gelegd, maar toen het model een paar dagen later 20 euro goedkoper werd aangeboden, en ik nog een 15% kortingbon kreeg toch maar retour, en nieuwe besteld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |