Whehe neuh, geintje!quote:Op zondag 24 mei 2020 19:11 schreef Amee het volgende:
Maar hoezo 2 keer neuken een traktatie? Whaha!
@:Geerd zou zeggen: je hebt 24/7 pussy.haha!
Nu hierquote:
quote:Op zondag 24 mei 2020 20:55 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Je moet je vrouwtje @:Amee niet verwaarlozen hoor....
"Als ik IEMAND anaal verwaarloos, is het mijn vrouw wel!"quote:Op zondag 24 mei 2020 20:55 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Je moet je vrouwtje @:Amee niet verwaarlozen hoor....
Oei...quote:Op zondag 24 mei 2020 21:21 schreef ToT het volgende:
[..]
"Als ik IEMAND anaal verwaarloos, is het mijn vrouw wel!"
(c) H. Finkers
Zo flauw allemaalquote:Op zondag 24 mei 2020 21:21 schreef ToT het volgende:
[..]
"Als ik IEMAND anaal verwaarloos, is het mijn vrouw wel!"
(c) H. Finkers
Hij is echt zo ongelooflijk quotewaardig he!quote:
Redelijk beetje opgeruimd thuis vanavond nog op visite geweest.quote:Op zondag 24 mei 2020 23:53 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
wel goed. Niet zoveel gedaan vandaag.
Jij?
Gdmquote:
Je hebt dus het licht nog niet gezien. Hahaquote:Op maandag 25 mei 2020 04:11 schreef kree het volgende:
Jullie zullen het niet geloven he. Maar verdomme nu heeft een andere lamp het bij mij ook begeven. Plafond ding. Ok hij geeft nog licht maar zo goed als niks.
Nou ok had ik die halogeen inmiddels via post gehad. Maar nu dus nog een nieuwe kopen. Hahaha gaat weer 10 euro ofzo. Maargoed dat is normale fitting dikke E24 geloof ik.
Gehehe nee denk het niet neequote:Op maandag 25 mei 2020 04:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je hebt dus het licht nog niet gezien. Haha
Koop dan gelijk ledquote:Op maandag 25 mei 2020 04:11 schreef kree het volgende:
Jullie zullen het niet geloven he. Maar verdomme nu heeft een andere lamp het bij mij ook begeven. Plafond ding. Ok hij geeft nog licht maar zo goed als niks.
Nou ok had ik die halogeen inmiddels via post gehad. Maar nu dus nog een nieuwe kopen. Hahaha gaat weer 10 euro ofzo. Maargoed dat is normale fitting dikke E24 geloof ik.
quote:
Had ik al. Maar toch begeven dus na niet eens onwijs lang?? Naja goed die lamp kan ik bij de supermarkt kopen. Met die halogeen wordt morgen nog even kloten als het licht is zeg maarquote:
Haha licht isquote:Op maandag 25 mei 2020 04:15 schreef kree het volgende:
[..]
Had ik al. Maar toch begeven dus na niet eens onwijs lang?? Naja goed die lamp kan ik bij de supermarkt kopen. Met die halogeen wordt morgen nog even kloten als het licht is zeg maar
Haha nou dat had ik dus met die halogeen lampjes. Want is setje van 3 met 1 of andere Trafo die boven het plafond ergens is waar ik niet bij kan.quote:Op maandag 25 mei 2020 04:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Vervelende is wel dat als er 1 kapot gaat er meteen een heel zooitje achteraan gaan.
Lolquote:Op maandag 25 mei 2020 04:19 schreef kree het volgende:
[..]
Haha nou dat had ik dus met die halogeen lampjes. Want is setje van 3 met 1 of andere Trafford die boven het plafond ergens is waar ik niet bij kan.
Ok op fitting van die lampjes stond 24V maar de armaturen dus 12. Ok ik heb maar een gok genomen dat het dan 12V is maar ok goeie kans dat als ik ze er morgen inzet dat ze gelijk fucked zijn. Hahahaha
Als ze maar werkenquote:Op maandag 25 mei 2020 04:21 schreef kree het volgende:
Made in china wss. Naja ok goed het koste 10 euro ofzo dus het is niet helemaal ellende als ze gelijk naar de klote gaan. Maar heb dus 4 lampjes nu en heb er 3 nodig. Hahaha kan er eentje verzieken dus opzich,
Als ze gelijk uitfikken omdat het toch 24V is ipv 12. Dan ga ik echt hard lachen en vloeken ook denk hahaha naja we zullen zien vandaag.quote:
Zal wel meevallen denk ikquote:Op maandag 25 mei 2020 04:22 schreef kree het volgende:
[..]
Als ze gelijk uitfikken omdat het toch 24V is ipv 12. Dan ga ik echt hard lachen en vloeken ook denk hahaha naja we zullen zien vandaag.
Had het even moeten meten natuurlijk eigenlijk voor de zekerheid. Maarja batterijtjes van multimeter waren ook leeg. Hahahaquote:
Dat zijn toch die goedkope?quote:Op maandag 25 mei 2020 04:24 schreef kree het volgende:
[..]
Had het even moeten meten natuurlijk eigenlijk voor de zekerheid. Maarja batterijtjes van multimeter waren ook leeg. Hahaha
Moet sowieso batterijtjes halen even vandaag. Voor Bluetooth muis en afstandsbediening. Nu zijn die natuurlijk wss weer tyfus duur bij de supermarkt. Maargoed gaat wel weer jaar meequote:
Yup 8 uur open hequote:Op maandag 25 mei 2020 04:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Je kan toch pas over minstens 3.5 uur wat halen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |