nopequote:Op maandag 17 augustus 2020 14:10 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Moeten we even vragen aan @:SQ , die is thuis.
Qua veiligheid is hij iig super, ik durfde daarmee met de balkondeur (op de bovenverdieping, dus makkelijk te bereiken) open te gaan slapen toen we nog in de stad woonden, dat had ik ik met een willekeurig haakje niet durven doen.quote:Op maandag 17 augustus 2020 14:10 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Moeten we even vragen aan @:SQ , die is thuis.
@:Burdie ; er zitten nu geen raambomen op maar een 1 of ander wazig stangen systeem.
Boven hebben we raamboompjes zoals op de foto, met een slotje, maar dat werkt dus niet met de ramen beneden.
Die Axa Oyster is nog best mooi! Jammer dat ie niet in zwart te vinden is, maar ik zet em op de reservelijst.
Das goed om te weten! Neem het zeker meequote:Op maandag 17 augustus 2020 14:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Qua veiligheid is hij iig super, ik durfde daarmee met de balkondeur (op de bovenverdieping, dus makkelijk te bereiken) open te gaan slapen toen we nog in de stad woonden, dat had ik ik met een willekeurig haakje niet durven doen.
Je kind zit aan de verkeerde kant van het (toffe) behangquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 20:36 schreef SQ het volgende:
inmiddels zit er behang en verlichting in de inloopkast:
[ afbeelding ]
Dat behang hebben wij ook in onze kast. Ik ben altijd weer blij als ik de deur dicht kan doen :-)quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 20:36 schreef SQ het volgende:
inmiddels zit er behang en verlichting in de inloopkast:
[ afbeelding ]
Verder heb ik een loos hoekje in de zitkamer een bestemming gegeven:
[ afbeelding ]
Toch weer wat stapjes
quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 21:21 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Je kind zit aan de verkeerde kant van het (toffe) behang
Deze kastquote:Op maandag 14 september 2020 21:28 schreef SQ het volgende:
[ afbeelding ]
En het vloertje ligt ook in de kast! Morgen olie er op en donderdag de ikea kasten er in. Hosanna, na 1 jaar en 5 dagen eindelijk mijn kleren weer in een kast
Ha ja dat klopt wel. Is bijna 10m2quote:Op maandag 14 september 2020 21:33 schreef Leandra het volgende:
Die kast is geweldig, menig huis heeft slaapkamers die kleiner zijn
Dit is een kast!?quote:Op maandag 14 september 2020 21:28 schreef SQ het volgende:
[ afbeelding ]
En het vloertje ligt ook in de kast! Morgen olie er op en donderdag de ikea kasten er in. Hosanna, na 1 jaar en 5 dagen eindelijk mijn kleren weer in een kast
Dit is een inloopkastquote:Op dinsdag 15 september 2020 10:16 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dit is een kast!?![]()
![]()
Ik zie het trouwens niet echt. Is dat net zo’n kast als je vroeger in zo’n stacaravan in sliep?![]()
Oh heerlijk! Dat wordt genietenquote:Op maandag 14 september 2020 21:28 schreef SQ het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is een kast waar een caravan in pastquote:Op dinsdag 15 september 2020 10:16 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dit is een kast!?![]()
![]()
Ik zie het trouwens niet echt. Is dat net zo’n kast als je vroeger in zo’n stacaravan in sliep?![]()
Ik weet wel wat een inloopkast is maar qua hoek van de foto leek het gewoon een zolderkamer.quote:Op dinsdag 15 september 2020 10:21 schreef SQ het volgende:
[..]
Dit is een inloopkastde daadwerkelijke kledingkasten komen daar nog in.
Jawel. Heb je tijd komend weekend?quote:Op dinsdag 15 september 2020 11:45 schreef Debsterr het volgende:
Geen bouwhulp nodig met de kasten?
Ja, groothoeklens anders krijg ik het niet op de fotoquote:Op dinsdag 15 september 2020 12:13 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik weet wel wat een inloopkast is maar qua hoek van de foto leek het gewoon een zolderkamer.
Mooi!quote:Op maandag 14 september 2020 21:28 schreef SQ het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |