abonnement Unibet Coolblue
pi_193274859
Heyhoi!

Ik had een paar weken geleden van 6 t/m 9 juni een weekendje naar Vilnius gepland. In de afgelopen tijd is alles natuurlijk veranderd, maar nu het toch dichterbij komt wordt het tijd om te een besluit te nemen. Het lijkt dat Wizz air tegen die tijd weer gaat vliegen naar Vilnius, en ook het hotel dat ik heb geboekt is gewoon open.

Helaas kan ik weinig vinden over de situatie in Litouwen. Kan ik bijvoorbeeld gewoon het land in, of word ik geweigerd aan de grens als ik geen geldige reden heb. En stel dat ik geweigerd word, wat gebeurt er dan? moet Wizz air dan mijn reis terug faciliteren. Ik begreep dat de maatschappij verantwoordelijk is als je wordt geweigerd, dus zullen ze me al in Eindhoven tegen houden als het niet mag?
pi_193279424
Vooralsnog kom je Litouwen niet in. Ik verwacht dat mensen uit bepaalde landen rond 6 juni weer welkom zijn. Echter niet uit NL. Zie je nu ook al bij landen als Griekenland en Cyprus.

https://www.iatatravelcen(...)-news/1580226297.htm Hier kan je de huidige stand van zaken van alle landen zien. Als jij op basis van deze regels Litouwen niet in zou komen en toch vliegt ben je zelf verantwoordelijk voor je terug reis. Niet Wizzair.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')