Als je met ouderen werkt, lijkt het me verstandig om de risico's extra af te wegen. Je wil niet de bron zijn in een verzorgingstehuis ofzo.quote:Op zaterdag 23 mei 2020 15:44 schreef Karzai het volgende: [..] haar vriendin is niet oud, dus lijkt me wel veilig
Dit jaquote:Op zaterdag 23 mei 2020 15:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Als je met ouderen werkt, lijkt het me verstandig om de risico's extra af te wegen. Je wil niet de bron zijn in een verzorgingstehuis ofzo.
ojaquote:Op zaterdag 23 mei 2020 15:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Als je met ouderen werkt, lijkt het me verstandig om de risico's extra af te wegen. Je wil niet de bron zijn in een verzorgingstehuis ofzo.
Ja doe dat, ik ruik je hierquote:Op zaterdag 23 mei 2020 15:47 schreef IJsdraakje het volgende:
Na dit bakje koffie ga ik echt eens douchen.
Ik kom gelukkig niet echt in verzorginstehuizen nu. Nou ja niet echt binnen binnen. Sommigen hebben buiten hun brievenbussen. Sommigen weer net na de ingang en bij de 1 waar je normaal de post bij de balie moet afgeven, hebben ze een papieren doos op een tafel net na de ingang neergezet waar de post in moet..quote:Op zaterdag 23 mei 2020 15:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het gaat daar al flink los hoor, ik ben eerder bang voor mezelfquote:Op zaterdag 23 mei 2020 15:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hmm heb je ook een goed punt. Maar ja nu is het ook lelijk haha.quote:Op zaterdag 23 mei 2020 15:45 schreef Molo het volgende:
[..]
Kan, wel mogelijk dat je je muur poreus maakt
Binnenkort mijn pa even appen wat hij met zijn verjaardag doet. Hij is 15 juni jarig..quote:Op zaterdag 23 mei 2020 15:58 schreef Amarantha het volgende:
Volgende week als het goed is BBQ-n en heb er nu al zin in.
Uit eten is ook lekker.quote:Op zaterdag 23 mei 2020 16:00 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Binnenkort mijn pa even appen wat hij met zijn verjaardag doet. Hij is 15 juni jarig..
BBQ-en denk ik niet, want hij woont ook op een flat. meestal gaan we uit eten met z'n drietjes. Hij, ik en zijn vriendin.
Zekerquote:
Gourmettenquote:
Thuis iets gezelligs van maken?quote:Op zaterdag 23 mei 2020 16:03 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Zeker
Dat doen we ook met mijn verjaardag, maar dat was juist net de dag dat de lockdown werd ingevoerd.. Maar die had pa al afgezegd want hij is boven de 70 en hart en vaatpatient, dus durfde hij al niet meer....
Kan ook, dat zien we wel. Ik heb dan toch zelf vrij van het werk, dus heb ook veel tijd enzo...quote:Op zaterdag 23 mei 2020 16:05 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Gourmetten
[..]
Thuis iets gezelligs van maken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |