Neequote:Op zaterdag 23 mei 2020 14:58 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Jij woont toch niet op de begane grond??
Volgende keer beterquote:Op zaterdag 23 mei 2020 14:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee want ik had er al niet al te veel zin in
Ja, maar, wie gaat daar dan ook op zaterdag heen, helemaal in deze tijden?quote:Op zaterdag 23 mei 2020 14:47 schreef Amarantha het volgende:
Jezus dikke rij net buiten bij de Action.
Ja ik want ik kwam er langs met de fiets en wou iets hebben.quote:Op zaterdag 23 mei 2020 15:01 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja, maar, wie gaat daar dan ook op zaterdag heen, helemaal in deze tijden?
Arme jijquote:Op zaterdag 23 mei 2020 15:02 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja ik want ik kwam er langs met de fiets en wou iets hebben.
Twijfelde ook maar ja als ik eenmaal iets heb bedacht wil ik het ook hebben haha maar kon helaas niet vinden.quote:Op zaterdag 23 mei 2020 15:02 schreef Molo het volgende:
[..]
Arme jij![]()
Dit soort dingen is de enige reden ongeveer om behoeftes te plannen geloof ik
Tevens is net de laatste paal hier geramd
`quote:Op zaterdag 23 mei 2020 15:08 schreef mschol het volgende:
ik moet zo pakjes afhalen.. moet zeker ook met winkelwagen
een jumbo; maar goed, ik doe ook wel wat boodschappen tegelijkertijd..quote:Op zaterdag 23 mei 2020 15:11 schreef Bos81 het volgende:
[..]
`
Is denk ik afhankelijk van de zaak waar de pakjes zijn afgeleverd
quote:Op zaterdag 23 mei 2020 15:14 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik ga nooit meer naar een meubelboulevard, ever.
Ja, dan wel.quote:Op zaterdag 23 mei 2020 15:14 schreef mschol het volgende:
[..]
een jumbo; maar goed, ik doe ook wel wat boodschappen tegelijkertijd..
Dordrecht. Daar kun je normaal een kanon afschieten maar nu liep de halve stad er.quote:
Leukquote:Op zaterdag 23 mei 2020 15:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dordrecht. Daar kun je normaal een kanon afschieten maar nu liep de halve stad er.
[ afbeelding ]
Moest bij dit even aan jou denken
Ik heb me er niet verder in verdieptquote:Op zaterdag 23 mei 2020 15:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Leukis het een beeld of kandelaar?
Nee, ik ging voor lampjes op mijn nachtkastjes, maar ik vond de hele meubelboulevard smakeloos en lelijkquote:
quote:Op zaterdag 23 mei 2020 15:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dordrecht. Daar kun je normaal een kanon afschieten maar nu liep de halve stad er.
[ afbeelding ]
Moest bij dit even aan jou denken
dan uiteraard wel jaquote:
mja, je krijgt een karretje bij binnen gaan van de winkel, en die karretjes zijn er ook om max aantal personen in de zaak te maximaliseren.. iemand naar de servicebalie is ook gewoon iemand in de winkelquote:Bij de Jumbo is het dan bij de servicebalie, Daar heb je denk ik geen winkelwagentje voor nodig..
Als ik klachten zou krijgen wel. Zou me niks verbazen na die meubelboulevard-aids.quote:Op zaterdag 23 mei 2020 15:22 schreef bitterbal het volgende:
gaan jullie je laten testen?![]()
https://nos.nl/artikel/23(...)-juni-van-start.html
Lolquote:Op zaterdag 23 mei 2020 15:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als ik klachten zou krijgen wel. Zou me niks verbazen na die meubelboulevard-aids.
Zag een filmpje, volgens mij is het best pijnlijkquote:Op zaterdag 23 mei 2020 15:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als ik klachten zou krijgen wel. Zou me niks verbazen na die meubelboulevard-aids.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |