abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_193274183
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2020 14:58 schreef Bos81 het volgende:

[..]

Jij woont toch niet op de begane grond??
Nee :P laag op mijn grond dan :p
  zaterdag 23 mei 2020 @ 15:01:09 #227
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_193274193
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 mei 2020 14:50 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Nee want ik had er al niet al te veel zin in :P
Volgende keer beter *O*
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  zaterdag 23 mei 2020 @ 15:01:34 #228
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_193274196
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2020 14:47 schreef Amarantha het volgende:
Jezus dikke rij net buiten bij de Action. :r
Ja, maar, wie gaat daar dan ook op zaterdag heen, helemaal in deze tijden? :D
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  roze zaterdag 23 mei 2020 @ 15:02:04 #229
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_193274200
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 mei 2020 15:01 schreef Molo het volgende:

[..]

Ja, maar, wie gaat daar dan ook op zaterdag heen, helemaal in deze tijden? :D
Ja ik want ik kwam er langs met de fiets en wou iets hebben. :D
Your beauty never ever scared me.
  zaterdag 23 mei 2020 @ 15:02:55 #230
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_193274209
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2020 15:02 schreef Amarantha het volgende:

[..]

Ja ik want ik kwam er langs met de fiets en wou iets hebben. :D
Arme jij _O-

Dit soort dingen is de enige reden ongeveer om behoeftes te plannen geloof ik :D

Tevens is net de laatste paal hier geramd _O_
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  roze zaterdag 23 mei 2020 @ 15:03:34 #231
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_193274220
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 mei 2020 15:02 schreef Molo het volgende:

[..]

Arme jij _O-

Dit soort dingen is de enige reden ongeveer om behoeftes te plannen geloof ik :D

Tevens is net de laatste paal hier geramd _O_
Twijfelde ook maar ja als ik eenmaal iets heb bedacht wil ik het ook hebben haha maar kon helaas niet vinden.
Your beauty never ever scared me.
  zaterdag 23 mei 2020 @ 15:04:25 #232
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_193274231
Winkelbezoekjes plannen is wel een must nu ja. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  roze zaterdag 23 mei 2020 @ 15:05:54 #233
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_193274245
Ja weet ik veel dat iedereen ineens naar de Action moet. :'(
Your beauty never ever scared me.
pi_193274272
ik moet zo pakjes afhalen.. moet zeker ook met winkelwagen :')
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
  zaterdag 23 mei 2020 @ 15:11:57 #235
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_193274296
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2020 15:08 schreef mschol het volgende:
ik moet zo pakjes afhalen.. moet zeker ook met winkelwagen :')
`
Is denk ik afhankelijk van de zaak waar de pakjes zijn afgeleverd
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_193274320
Ik ga nooit meer naar een meubelboulevard, ever. :r
pi_193274325
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2020 15:11 schreef Bos81 het volgende:

[..]

`
Is denk ik afhankelijk van de zaak waar de pakjes zijn afgeleverd
een jumbo; maar goed, ik doe ook wel wat boodschappen tegelijkertijd..
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
pi_193274327
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2020 15:14 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik ga nooit meer naar een meubelboulevard, ever. :r
:D

welke was je?
  zaterdag 23 mei 2020 @ 15:15:22 #239
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_193274333
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2020 15:14 schreef mschol het volgende:

[..]

een jumbo; maar goed, ik doe ook wel wat boodschappen tegelijkertijd..
Ja, dan wel.

Bij de Jumbo is het dan bij de servicebalie, Daar heb je denk ik geen winkelwagentje voor nodig..
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_193274345
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2020 15:14 schreef bitterbal het volgende:

[..]

:D

welke was je?
Dordrecht. Daar kun je normaal een kanon afschieten maar nu liep de halve stad er.
-O-



Moest bij dit even aan jou denken :P
pi_193274363
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2020 15:16 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Dordrecht. Daar kun je normaal een kanon afschieten maar nu liep de halve stad er.
-O-

[ afbeelding ]

Moest bij dit even aan jou denken :P
Leuk :D is het een beeld of kandelaar?
pi_193274366
heb je iets gekocht?
pi_193274381
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2020 15:18 schreef bitterbal het volgende:

[..]

Leuk :D is het een beeld of kandelaar?
Ik heb me er niet verder in verdiept :D Misschien kun je een gloeilamp in z’n hoofd schroeven?
pi_193274387
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2020 15:18 schreef bitterbal het volgende:
heb je iets gekocht?
Nee, ik ging voor lampjes op mijn nachtkastjes, maar ik vond de hele meubelboulevard smakeloos en lelijk :'(
  zaterdag 23 mei 2020 @ 15:20:03 #245
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_193274388
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2020 15:16 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Dordrecht. Daar kun je normaal een kanon afschieten maar nu liep de halve stad er.
-O-

[ afbeelding ]

Moest bij dit even aan jou denken :P
:D
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_193274399
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2020 15:15 schreef Bos81 het volgende:

[..]

Ja, dan wel.
dan uiteraard wel ja :P
quote:
Bij de Jumbo is het dan bij de servicebalie, Daar heb je denk ik geen winkelwagentje voor nodig..
mja, je krijgt een karretje bij binnen gaan van de winkel, en die karretjes zijn er ook om max aantal personen in de zaak te maximaliseren.. iemand naar de servicebalie is ook gewoon iemand in de winkel :X
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
pi_193274418
quote:
Als ik klachten zou krijgen wel. Zou me niks verbazen na die meubelboulevard-aids.
  roze zaterdag 23 mei 2020 @ 15:23:32 #249
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_193274419
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2020 15:23 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Als ik klachten zou krijgen wel. Zou me niks verbazen na die meubelboulevard-aids.
Lol
Your beauty never ever scared me.
pi_193274421
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2020 15:23 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Als ik klachten zou krijgen wel. Zou me niks verbazen na die meubelboulevard-aids.
Zag een filmpje, volgens mij is het best pijnlijk
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')