abonnement Unibet Coolblue
pi_193269555
Zoals jullie bekend werkt Kluun al bijna 1,5 jaar bij een mooi bedrijf. Mooi salaris, leuk werk, en nu met Covid kan ik gewoon vanuit huis werken.

Gisterochtend (vrijdag) zette ik fluitend om 07:45 mijn laptop aan. Netjes inloggen met mijn personeelsnummer en verbinden met VPN. Dat lukt, zoals altijd. Wat echter niet lukt: Ik kan verder in geen enkel systeem van bedrijf inloggen. Ik ben nergens toe gemachtigd. Zal wel storing zijn, dus ik start opnieuw op. Nee, werkt nog steeds niet. Ik vraag via onze whatsapp groep aan collega's of zij wel kunnen inloggen. 0 problemen, alleen ik heb er last van. Nog eens opnieuw opstarten maar. Weer niet, ondertussen is het 09:00 geworden, ik ben al een uur te laat. Mijn leidinggevende is ziek, dus ik neem contact op met iemand onder hem. Die adviseert me onze ICT helpdesk te bellen. Dat doe ik, maar die komen er ook niet uit, en ze gaan het onderzoeken.

Radeloos staar ik naar mijn laptop, wat nu? Niets, ik app wat heen en weer met een collega. Ineens krijg ik een mail van de ICT helpdesk, ik ben door de leidinggevende van een andere afdeling op de ontslaglijst gezet. WAT 8)7 :X :'( -O- :X :{w

Paniek alom, ik app die mail direct naar mijn collega, die zegt gelijk dat het een fout is. De collega neemt namens mij contact met onze leidinggevende op. Die zou gezegd hebben dat dit niet klopt, en Kluun nog steeds een arbeidsmarkt deelnemer is. Dit geef ik door aan de ICT helpdesk, met het verzoek mij zsm weer voor alle werksystemen aan te melden. Dat kan niet, want ik ben al uit personeelszaken 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 Ik zou nu een nieuw personeelsnummer moeten krijgen, en nieuwe licenties voor toegang tot de werksystemen etc.

Ik neem weer contact op met de collega die mij adviseerde naar de ICT helpdesk te bellen, en laat haar dit weten. Zij pakt dit verder op, ik krijg vrijdag gewoon uitbetaald, ze gaat bellen met de leidinggevende die mij op de ontslaglijst heeft gezet, en proberen te regelen dat ik toch nog een paar uur aan het werk kan, zodra dit kan, belt ze me.

2 uur later belt ze me, vandaag werken gaat niet meer lukken. Er moet iets in India gebeuren 8)7 en alles moet weer geïnstalleerd worden, maandagochtend krijg ik te horen of ik die dag kan werken. 8)7 Lekker vaag dus, maandag dus mogelijk voor bloemkool zonder kaassaus mijn bed uit.

NU ZEGGEN ZE DAT HET EEN FOUTJE IS, MAAR HET KNAAGT! Die ICT helpdesk had echt bewijs gestuurd, waarop duidelijk KLUUN VERBEEK uitgaand stond! Dat stond dus echt samen met mijn personeelsnummer genoteerd. Er werkt binnen het bedrijf niemand met dezelfde voornaam en achternaam. Het was een korte lijst met 4 namen, 2 namen boven mij stond de naam van een collega die echt weggestuurd was in februari. Daarna nog een naam en dan mijn naam. Het is dus niet dat die leidinggevende een grote lijst moest invullen en zomaar een fout kan maken. ik vertrouw het niet. Ook heb ik geen verontschuldiging van de leidinggevende gehad.

Conclusie: Ik vermoed dat mijn leidinggevende mij maandag gaat bellen en gaat ontslaan. Geloof geen zak van dat weer installeren, en India verhaal.

-O-
Niet doen
  Miss 200.000.000! zaterdag 23 mei 2020 @ 04:47:57 #2
367000 roos94
pi_193269669
En dan ook nog pijn in je smoel, zit niet mee
pi_193269711
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2020 04:47 schreef roos94 het volgende:
En dan ook nog pijn in je smoel, zit niet mee
En nog steeds wakker. Ik snap sowieso niet waarom ze niet gelijk konden zeggen dat ik exit ben. In plaats van tot maandag wachten. Als ze het hadden verteld, was het weekend verknald. Maar dat is het nu ook.
Niet doen
pi_193269846
Baggeren in een serieus forum, kreeg je in klb, onz, lif niet genoeg aandacht meer?
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
pi_193269892
quote:
Op zaterdag 23 mei 2020 03:57 schreef Kluun1985 het volgende:

(...)

Geloof geen zak van dat weer installeren, en India verhaal.
Dat heb ik nou met al die kuttopics van jou.
  zaterdag 23 mei 2020 @ 06:45:40 #6
159092 Tyr80
Nani ka hoka ni?
pi_193269970
Volgens mij stast je werkgever volledig in z’n recht wat betreft het jou bezorgen van slapeloze nachten.
"We aren't people, we are text." - Japanman Sakyusan -
  Moderator zaterdag 23 mei 2020 @ 07:03:54 #7
447051 crew  Peejtur
pi_193270022
Ga eens heen aub :)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')