Proef ik daar een beetje jaloezie?quote:Op zaterdag 23 mei 2020 06:47 schreef IxCalypso het volgende:
Prince is zoveel beter dan jouw crush Sebbe
Maarre zie ik er nu een spelletje in en moeten we de YouTube en artiest erbij raden?quote:Op zaterdag 23 mei 2020 06:47 schreef IxCalypso het volgende:
Prince is zoveel beter dan jouw crush Sebbe
Nah nee, ik ga slapenquote:Op zaterdag 23 mei 2020 06:49 schreef kree het volgende:
[..]
Maarre zie ik er nu een spelletje in en moeten we de YouTube en artiest erbij raden?
Muzieksmaak.quote:Op zaterdag 23 mei 2020 06:49 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Proef ik daar een beetje jaloezie?
Gek wel, hoe jij soms ineens verrekte goed Nederlands praat.quote:Op zaterdag 23 mei 2020 06:49 schreef kree het volgende:
[..]
Maarre zie ik er nu een spelletje in en moeten we de YouTube en artiest erbij raden?
Owh ik kan het wel hoor. Maar type meestal op fok even rechtstreeks wat ik denk vanuit mijn gedachten dus. Naja dat is niet altijd gelijk het meest logische te begrijpen. Maarja daarom is fok ook hobby en geen werk. Dus kan het wel hoorquote:Op zaterdag 23 mei 2020 06:52 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Gek wel, hoe jij soms ineens verrekte goed Nederlands praat.
Deze is natuurlijk al van aantal jaar terug he en toen met een kinder musical groep gedaan. Maargoed alsnog wel met een redelijk ok. Pro band. Het blijft amateur wel. Maargoed blijft leuk om te doen en zeker met kinder groep enzo.quote:
Oeh dat is ook al een redelijk ouwetje hequote:
Begin jaren 90 denk ik.quote:Op zaterdag 23 mei 2020 09:59 schreef kree het volgende:
[..]
Oeh dat is ook al een redelijk ouwetje he
Dit is het enige liedje welke ik kan spelen op gitaar ook haha het intro dan .quote:
Klassieker.quote:Op zaterdag 23 mei 2020 11:30 schreef kree het volgende:
[..]
Dit is het enige liedje welke ik kan spelen op gitaar ook haha het intro dan .
Nice
Ik ken die natuurlijk, maar is dat niet ook keer gebruikt voor een tv-serie ofzo?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |