abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
  zondag 24 mei 2020 @ 09:33:08 #76
175455 Summers
Know Thyself
pi_193285560
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2020 09:30 schreef controlaltdelete het volgende:

NOS weer eens bezig, fear mongering voor de 2e golf en dat hebben we dan aan onszelf te danken als we ons niet aan de regels houden 1.5 meter en vooral de handjes blijven wassen mensen.
OMG lekker in de paniek fear mode blijven mensen voor de onzichtbare vijand :')
ER IS GEEN GRENS IN WAARNEMEN . Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  zondag 24 mei 2020 @ 09:40:12 #77
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_193285628
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2020 09:33 schreef Summers het volgende:

[..]

Zolang er geen vaccin is zal het virus altijd onder ons blijven hoorde ik ook voorbij komen.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_193285689
Oud nieuws alweer van 14 mei jl:

quote:
Trump mobilizing U.S. military to deliver coronavirus vaccine
WASHINGTON (Reuters) - President Donald Trump is mobilizing the U.S. military to distribute a novel coronavirus vaccine when one becomes available and will focus first on older Americans.

“You know it’s a massive job to give this vaccine,” Trump said in an interview broadcast Thursday on Fox Business Network. “Our military is now being mobilized so at the end of the year, we’re going to be able to give it to a lot of people very, very rapidly.”

He said he believes there will be a vaccine by the end of the year and the United States is mobilizing “our military and other forces” on that assumption.

The White House has set a target of having 300 million vaccine doses by the end of 2020. No such vaccine for this pathogen has been approved though a number are under development, and producing and distributing an effective vaccine are seen as key steps to jumpstarting the U.S. economy.

Trump’s timetable conflicts with that given by the nation’s top infectious disease expert in Senate testimony on Tuesday.

Dr. Anthony Fauci, who directs the National Institute of Allergy and Infectious diseases, said the idea that there will be a vaccine available by next fall, when schools and universities resume classes, was “a bridge too far.”
Het is duidelijk dat de HCQ slikkende president inzet op vaccineren.
  zondag 24 mei 2020 @ 09:50:29 #79
175455 Summers
Know Thyself
pi_193285744
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2020 09:40 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Zolang er geen vaccin is zal het virus altijd onder ons blijven hoorde ik ook voorbij komen.
ik ben blij dat mensen steeds meer alternatief nieuws gaan volgen want de msm is echt propaganda bagger die mensen letterlijk ziek maakt .
ER IS GEEN GRENS IN WAARNEMEN . Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_193285795
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2020 09:50 schreef Summers het volgende:

[..]

ik ben blij dat mensen steeds meer alternatief nieuws gaan volgen want de msm is echt propaganda bagger die mensen letterlijk ziek maakt .
Hoe kan propaganda je ziek maken?
“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”
  zondag 24 mei 2020 @ 11:05:26 #81
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_193286545
everything is possible in India

die corona robo moeten ze naar de sloppenwijken sturen....
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  zondag 24 mei 2020 @ 12:01:54 #82
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_193287333
quote:

[..]

Daar weten jullie alles van, ja.

:')
Omnibus in omnibus.
pi_193287553
In Spanje is net een 10-daagse periode van rouw afgekondigd voor Corona-slachtoffers.

:')

Blijft een 3e-wereldland.
  zondag 24 mei 2020 @ 12:28:41 #84
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_193287623
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2020 09:30 schreef controlaltdelete het volgende:

NOS weer eens bezig, fear mongering voor de 2e golf en dat hebben we dan aan onszelf te danken als we ons niet aan de regels houden 1.5 meter en vooral de handjes blijven wassen mensen.
En wat nou als ze gelijk hebben? Wat zouden ze volgens jou dan anders moeten doen?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_193287957
Ik vind het vooral heel erg fucking saai worden.

Ben aan het overwegen naar Turkmenistan te verhuizen.

https://www.npr.org/secti(...)irus?t=1590317823138
pi_193287987
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2020 12:28 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

En wat nou als ze gelijk hebben? Wat zouden ze volgens jou dan anders moeten doen?
Niet anticipatiore horrorscenarios volgen maar eerst even aankijken of het wel echt zo erg gaat worden voordat je mensenrechten gaat beperken.
pi_193288005
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2020 13:00 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:

[..]

Niet anticipatiore horrorscenarios volgen maar eerst even aankijken of het wel echt zo erg gaat worden voordat je mensenrechten gaat beperken.
Dat is dus wel een beetje een dingetje met virussen en/of een pandemie, dat anticiperen enzo.
pi_193288095
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2020 13:02 schreef illusions het volgende:

[..]

Dat is dus wel een beetje een dingetje met virussen en/of een pandemie, dat anticiperen enzo.
Zeker. Eenvoudig is dit niet. We hebben nu wel veel info over dit nieuwe virus, dat moet het makkelijker maken. Gaat het alsnog obv feiten uit de klauwen lopen zitten we in een uurtje weer opgesloten thuis.
pi_193288382
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2020 13:08 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:

[..]

Zeker. Eenvoudig is dit niet. We hebben nu wel veel info over dit nieuwe virus, dat moet het makkelijker maken. Gaat het alsnog obv feiten uit de klauwen lopen zitten we in een uurtje weer opgesloten thuis.
Weet eerlijk gezegd niet precies de regelgeving in Nederland maar volgens mij mag je gewoon naar je werk als je een kantoorbaan hebt toch? Vind 't hier alles meevallen die beperkingen.
pi_193288417
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2020 13:30 schreef illusions het volgende:

[..]

Weet eerlijk gezegd niet precies de regelgeving in Nederland maar volgens mij mag je gewoon naar je werk als je een kantoorbaan hebt toch? Vind 't hier alles meevallen die beperkingen.
Nu mogen we iets meer en ten opzichte van frankrijk ofzo viel het mee maar de mensenrechten zijn nog altijd op een onwenselijke manier beperkt en er zullen veel bedrijven innodig failliet gaan.
pi_193288460
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2020 13:32 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:

[..]

Nu mogen we iets meer en ten opzichte van frankrijk ofzo viel het mee maar de mensenrechten zijn nog altijd op een onwenselijke manier beperkt en er zullen veel bedrijven innodig failliet gaan.
Denk vooral de horeca, ken veel kantoren die gewoon doorlopend open zijn gebleven. Thuiswerken werd aangeraden maar je mag gewoon op de zaak komen. Frankrijk is erger, Spanje is helemaal een tyfuszooi, maar versoepelt nu ook, vrijwel alles mag weer, behalve je stad uit.
pi_193288468
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2020 13:35 schreef illusions het volgende:

[..]

Denk vooral de horeca, ken veel kantoren die gewoon doorlopend open zijn gebleven. Thuiswerken werd aangeraden maar je mag gewoon op de zaak komen. Frankrijk is erger, Spanje is helemaal een tyfuszooi, maar versoepelt nu ook, vrijwel alles mag weer, behalve je stad uit.
bizar
pi_193288496
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2020 13:36 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:

[..]

bizar
Mja, hun manier van de boel onder controle houden. Werkt voor geen reet natuurlijk maarja, binnen een maand laten ze weer toerisme binnen. Sterker nog, eerste hordes Zweden en Noren komen al aan, maar die moeten nu nog 2 weken in quarantaine. :P

Ik vraag me alleen af waarom iedereen nou zoveel WC papier moest hebben.
pi_193291218
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2020 12:57 schreef illusions het volgende:
Ik vind het vooral heel erg fucking saai worden.

Ben aan het overwegen naar Turkmenistan te verhuizen.

https://www.npr.org/secti(...)irus?t=1590317823138
Ook 'n idee :o)
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
pi_193291286
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2020 13:35 schreef illusions het volgende:

[..]

Ik vrees dat er veel mensen geen banen meer hebben. Was er niet binnen de eerste twee dagen van dit gedoe 12,000 banen van Schiphol weg? Waarschijnlijk meestal uitzendkracht op nul-uren contracten. Maar ja, in dit 'baan klimaat' ook zijn er veel 'vaste contracts weg. I don't think we've seen the worst of this yet.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
pi_193291357
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2020 09:56 schreef ErwinDikkie het volgende:

[..]

Hoe kan propaganda je ziek maken?
Zorgmaken, stress kan je ook dood van gaan.
pi_193291391
quote:

[..]

Ze kunnen vertellen wat ze willen om de control te houden natuurlijk.
pi_193291518
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2020 17:45 schreef Tingo het volgende:

[..]

Zorgmaken, stress kan je ook dood van gaan.
Stress kan een bitch zijn inderdaad. Maar dat MSM propaganda is dat je letterlijk ziek maakt, vind ik vergezocht.
“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”
pi_193292558
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2020 09:40 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Dat is nog zo'n mantra wat je nu keer op keer langs hoort komen door dwazen.
Allemaal cabaretteketet!
  Moderator / PR zondag 24 mei 2020 @ 20:20:35 #100
140043 crew  Isdatzo
Born in the echoes.
pi_193293795
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 mei 2020 17:50 schreef Morrigan het volgende:

[..]

Zou je later een samenvatting van kunnen maken? :@
Ja hoor, maar ik ben er alleen nog niet aan toegekomen om de stukken te lezen :') .
Huilen dan.
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')